loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 239 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

  

راه های سرمایه گذاری بسیارند اما سرمایه گذاری بر روی املاک، همیشه پر سود تر، تضمین شده تر و کم استرس تر بوده است.

ترکیه به عنوان کشوری زیبا و غنی کوهستان، دارای  از آب و هوایی مطبوع، طبیعتی زیبا و بکر، یکی از کشورهایی ست که سرمایه گذاران زیادی (از دیگر کشورهایی که در جدول تفاضل سرمایه گذاری این کشور قرار دارند از جمله کشورهای اروپایی به جز اسلواکی، جمهوری چک، قبرس و بلژیک، و نیز کشور ایران) را به سمت خود کشانده و پیشرفت های روز افزونی را در خود جای داده است.

خرید ملک در ترکیه بسیار پرطرفدار و البته پررونق است. به خصوص خرید آپارتمان در ترکیه بسیار پرطرفدار می باشد، و با خرید آپارتمان های ترکیه، سرمایه گذاران ضمن بهره وری از صرفه های اقتصادی رو به رشد مورد معامله و سرمایه گذاری خود، می توانند اقامت ترکیه را نیز دریافت کنند و از امکانات، تفریحات، رفاهیات و ملزومات درجه یک موجود در ترکیه استفاده کنند.

آپارتمان های ترکیه بسیار لوکس، زیبا، باشکوه و مجلل هستند و در خور شایستگی سرمایه گذاران داخلی، خارجی و بین المللی طراحی و اجرا شده اند و افراد زیادی تمایل به خرید آنها را دارند و سرمایه گذاران زیادی حتی از کشورهای اروپایی برای خرید آپارتمان در ترکیه سرمایه گذاری می کنند تا هم از صرفه های اقتصادی بهره مند شوند و هم از زیبایی و تفریحات و امکانات ترکیه اتفاده کنند و در نهایت آرامش زندگی بگذرانند و شرایط ایده آلی را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنند.

خرید آپارتمان در ترکیه دارای مزایایی ست که می توان ضمن بهره مندی از آنها، از آرامش و آسایش ویژه ای برخوردار بود، چرا که قرار گرفتن در میان انبوه امکانات و تفریحات می تواند موجبات راحتی و آسایش را فراهم آورد و در پی آن آرامش نیز می آید.

در میان املاک ترکیه آپارتمان های زیبا، لوکس در متراژ و نقشه های مختلف وجود دارد که تمامی نیازمندی ها، سلیقه ها و علایق را در نظر گرفته و پاسخگو هستند و کمتر کسی با دیدن و آگاهی از مزایای آنها راغب به سرمایه گذاری و خرید آنها نمی شود.

)طیبه مرادی ۱۱/۰۶/۹۹(

 پورتال جامع املاک دبی

شرکت های سازنده ملک در دبی

سازه های اعمار

سازه های داماک

خرید آپارتمان دست دوم در استانبول ترکیه

 خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

قیمت ملک در ترکبه

 

 

damac بازدید : 85 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

ترکیه به عنوان کشوری زیبا، سرسبز، پیشرفته، مدرن و خوش آب و هوا، محبوبیت بسیاری دارد، از این رو سرمایه گذاران و گردشگران زیادی به منظور دنبال کردن اهداف خود، وارد ترکیه می شوند.

شهرهای آنتالیا، استانبول، کالکان، دالیان، فتحیه، بدروم و آنکارا معروف ترند و محبوبیت بیشتری دارند.

خرید املاک ترکیه را در مقاله ی پیشین تشریح کردیم اینک مراحل قانونی خرید و انتقال سند املاک ترکیه را شرح خواهیم داد.

سرمایه گذاری در ترکیه سود آور  و در پی آن مسبب ایجاد آسایش و در نتیجه آرامش بیشتر خواهد شد، اما آنچه لازمه ی آن است، تحقیق، بررسی و مشاوره های اصولی و کاربردی در این زمینه است که بهتر است از طریق مشورت با یک یا حتی چند مشاوره املاکی  ذبده و کارکشته انجام شود، در ابتدا سرمایه گذار باید با دقت و خرج حساسیت به بررسی املاک و تطابق آن با شرایط خود و سپس انتخاب ملک بپردازد.

بعذ از انجام تحقیقات و بررسی ها و نیز انتخاب ملک، برای انجام مرحله بعدی که ترجمه گذرنامه ی خریدار است باید از دفاتر اسناد رسمی کمک گرفت، انجام این مرحله طبق قوانین ترکیه الزامی ست چرا که هم فروشنده، هم خریدار و هم دولت ترکیه باید از امنیت و صحت معامله اطمینان داشته باشند. پس از ترجمه گذرنامه ی خریدار، طرفین قرارداد که از سوی دولت ترکیه تعیین می شوند معامله را با امضای خود نهایی می کنند.

پس از نهایی شدن خرید، باید مدارکی از جمله قرارداد، گذرنامه ی خریدار به همراه اطلاعات تکمیلی ملک از جمله شرایط کلی و جزئی ملک، به مراکز ذیربط جهت گرفتن سند رسمی و معتبر که به آن TAPU گفته می شود و شامل عکس مالک، امضای وی و تمبر می باشد، ارجاع داده شده و تا انجام مراحل قانونی صدور سند از سوی دولت ترکیه باید منتظر ماند.

البته اداره مالیات محلی باید برای شخص خریدار یک حساب بانکی باز کند و به وی یک کد مالیاتی اختصاص دهد، مراحل ثبت و انتقال سند هزینه ای بالغ بر ۴درصد ارزش ملک را شامل می شود که به صورت مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود و آنها موظف به پرداخت آن هستند. پس از دریافت سند و طی و اتمام کلیه ی مراحل، خریدار، مالک ملک شناخته می شود و حق دخل و تصرف آن را (در چهارچوب های قانونی) دارد.

امروزه سرمایه گذاری در ترکیه، به عنوان یک سرمایه گذاری مطرح و پرطرفدار شناخته شده و پیشنهاد می شود.

)طیبه مرادیلبخند ۱۰/۰۶/۹۹(

خرید آپارتمان دست دوم در استانبول

قیمت ملک در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک در دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

اخبار دبی

damac بازدید : 292 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

آنتالیا شهری ست که تقریبا در تمام دنیا شناخته شده است و ترکیه را به خوبی معرفی میکند.

کشور ترکیه پر از امکانات تفریحی و لذت بخش، همراه با آب و هوایی بسیار مطبوع و خوش، و در بردارنده ی اقتصادی رو به بالاست که سرمایه گذاران، گردشگران و مهاجران زیادی را به سوی خود جلب و جذب نموده است.

ترکیه با داشتن شهرهایی همچون، استانبول، فتحیه، کالکان، دالیان و آنتالیا، بدروم بسیار پرطرفدار و مطرح است و دارای ساختمان ها و ویلاهای بسیار مجلل، شیک و مدرنی ست که هر کسی را طالب خود می‌گردانند. با خرید املاک ترکیه و سرمایه گذاری در آن، می توان از امکانات برتر، تفریحات لذت بخش، سود و بهره های اقتصادی از سرمایه گذاری، تحصیل در دانشگاه های برتر، کار و دیگر خدماتی که در ترکیه به شهروندان ارائه میشود، بهره برد.

خرید املاک ترکیه قوانینی دارد، از جمله؛

- خرید املاک بالای ۲۵۰،۰۰۰ دلار شامل دریافت اقامت دائم ترکیه می شوند.

-  املاک در دهکده ها، روستاها و مراکز نظامی ترکیه، برای اتباع خارجی قابل خرید و فروش نیستند.

-  خرید املاک ۶۰،۰۰۰ دلاری شامل قوانین دریافت اقامت تروریستی موقت ۳ ساله ی ترکیه خواهند شد و خریداران این گونه املاک، مجوز کار و تحصیل در ترکیه را ندارند.

-  اجاره ملک در ترکیه شامل دریافت اقامت ۱ ساله غیر قابل تمدید می شوند، مگر اینکه از آخرین تاریخ اقامت، یک سال گذشته باشد.

-  قانونی بودن اقامت و پاسپورت سرمایه گذار، مشروط به عدم فروش ملک حداقل، به مدت ۳ سال می باشد.

ترکیه بنا بر اصل تفاضل اجازه ی خرید و فروش املاک و سرمایه گذاری افراد خارجی را صادر کرده است. کشورهایی از جمله کشورهای اتحادیه ی اروپا به جز بلژیک، اسلواکی، قبرس و جمهوری چک اجازه خرید و سرمایه گذاری در ترکیه را دارند. ایران نیز از جمله کشورهایی ست که اجازه سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه را داراست.

در مقاله های بعدی، جزئیات بیشتری را درباره ی قیمت ها، چگونگی خرید، نحوه ی اخذ اقامت ترکیه و از این قبیل مسائل مربوط به خرید املاک ترکیه و اخذ اقامت ترکیه را برایتان تشریح خواهیم کرد.

)طیبه مرادی ۱۰/۰۵/۹۹)

 خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

قمیت ملک در ترکیه

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

املاک داماک

 

املاک اعمار 

damac بازدید : 69 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

امارات به عنوان کشوری محبوب، مطرح، موفق و مقتدر در خاورمیانه خوش می درخشد، و دبی در این موفقیت و درخشش نقش به سزایی داشته تا حدی که بسیاری، دبی را نام مستعار امارات میدانند و امارات را با نام دبی میشناسند.

دبی شهری پر زرق و برق، زیبا، مجلل، مدرن با آسمان خراش های سر به فلک کشیده و سواحلی زیبا و دل انگیز است، همچنین وجود امکانات برتر و به روز جهانی، سبب درخشش بیشتر و موفقیت های روز افزون تر و محبوبیت بیشتر و بیش از پیش امارات شده و امارات را بلند آوازه تر کرده است.

به همین دلایل، افراد زیادی از اقسانقاط جهان و با توجه به شرایط، داشته ها و توانمندی های خود، تمایل دارند در امارات-دبی زندگی کنند و روزانه بر تعداد متقاضیان برای درخواست و دریافت ویزای دبی با طرح دلایلی همچون ازدواج، ادامه تحصیل، کار و سرمایه گذاری، افزوده می شود. به دلیل عدم جذب مهاجر در قالب پناهنده و مقرارت سخت گیرانه ی امارات، مقوله ی دریافت پناهندگی امارات بسیار کم رنگ است همچنین تابعیت اماراتی نیز شامل افراد خاصی میشود که میتوانید در مقاله ای که در خصوص چگونگی اخذ تابعیت امارات و دریافت پناهندگی امارات نوشته شده است، اطلاعات لازم را کسب نمائید.

اما آنچه در میان راه های اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی در سایت های مختلف به چشم میخورد، اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی به افراد موفق و هنرمندان می باشد.

اما آنچه در این خصوص قابل ذکر است این است که کشورهایی که جز کنوانسیون ژنو هستند، شرایط پذیرش پناهجو یا پناهجویان موفق و هنرمندان و نیز افراد در سطح علمی بالا، را که برای پناهندگی از این طریق اقدام می کنند، را در نظر داشته و موظف به پذیرش و اعطای پناهندگی به آنان می باشند، اما کشور امارات برای افراد پناهنجو یا پناهجویان  موفق و هنرمندان، این شرایط را در نظر نگرفته و نسبت به آنها، تعهدی ندارد، و هنرمندان و افراد موفق به صرف هنرمند بودن و یا موفقیت های خود نمی توانند اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کنند، اما راه های دیگری برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی در نظر گرفته شده و کشور امارات نیز در این خصوص، طبق سیاست های ملی و استراتژی های خود، عمل کرده و حمایت می کند.

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق اخذ پناهندگی

که اینها راه های پذیرش مقیم در کشور امارات هستند، که میتوانید در مقاله های مربوطه، آنها را دنبال کرده و کسب اطلاعات نمائید.

راستی! برای دریافت اطلاعات از هزینه ها و مخارج زندگی در دبی، سرمایه گذاری در دبی، اقامت دبی می توانید به مقاله های پیشین ما استفاده کنید.لبخند

)طیبه مرادی ۹۹۰۵۰۶(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

پروژه های داماک در دبی

پروژه های اعمار در دبی

شرایط خرید خانه در ترکیه

اخبار دبی 

damac بازدید : 110 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

 

امارات کشوری عربی با دین اسلام و عرب زبان است که از سمت شمال به خلیج فارس منتهی میشود، و با قطر و عربستان نیز همسایه است. امارات در جهان بسیار نام دار و پر افتخار است چرا که در هر زمینه ای پیشرفت های شگرفی داشته و در بسیاری زمینه ها رکورد شکنی کرده است همچنین امارات دارای روابط بین المللی فوق العاده بالایی ست و محبوبیت بسیار زیادی دارد و همین موضع سبب ایجاد روابط بهتر و گسترده تر شده است.

از آنجا که این کشور بسیار پر زرق و برق، زیبا، مدرن، لوکس، مجلل و پیشرفته است، از همین جهت هم بسیار پرطرفدار، محبوب و مجذوب نیز واقع شده و هر روز آمار درخواست کنندگان برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی بالا و بالاتر میرود.

بسیاری از ایرانیان نیز به همین دلایل و دلایلی دیگر همچون نزدیک بودن فرهنگ، نزدیک بودن مکان جغرافیایی و از این قبیل دلایل، به زندگی در امارات به ویژه شهر دبی، تمایل بسیار زیادی از خود نشان می دهند.

اما گرفتن ویزای اماراتی و زندگی در دبی کار چندان راحتی نیست، و علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد که البته بیشتر و بهتر است اینگونه اذعان داشت که معایب دبی، خوب بودن زیادی آن است، چرا که باعث بروز جریاناتی شده است، مثل سخت بودن مراحل اخذ پناهندگی امارات و دریافت تابعیت دبی، شلوغ بودن آن، نداشتن زبان مشترک برای برقراری ارتباط، تنوع آداب و رسوم به دلیل ازدیاد افراد با فرهنگ های متفاوت و از این قبیل موارد، از جمله مواردی هستند که می توان به آنها نسبت معایب زندگی در امارات و دبی را داد اما آنچه در ذهن میدرخشد هم ، این است که همین معایب هم از مزایای دبی به حساب می آید، چرا که مثلا مقوله ای چون ازدیاد فرهنگ و آداب و رسوم سبب ایجاد تنوع و تبادل فرهنگ شده و خود در رشد فرهنگی ساکنین دبی نقش بسزایی داشته است، و یا می توان گفت تنوع ملیت ها سبب ایجاد زمینه های رشد اجتماعی از جمله یادگیری زبان های مختلف شده، و نیز می توان گفت شلوغی و ازدیاد جمعیت بخاطر وجود شرایط کاری، تحصیلی، رفاهی، و فرهنگی بیشتر است که چنین شرایطی را به وجود آورده و سبب گسترش حوزه ی زندگی و تعامل افراد با یکدیگر شده است.

از آنجا که دولت امارات ، دولتی مقتدر، نظام مند، مدون و اصولی ست، همه چیز را طبق برترین اصول، جدیدترین یافته ها و مقرارت مدون خود بنا نهاده و از این رو همه ی شهروندان اماراتی در آرامش و آسایش بی انتها و بی وصفی زندگی می‌کنند.

امارات با داشتن هفت شهر به پایتختی ابوظبی، کشوری بسیار محبوب است که در میان هفت شیخ نشین اماراتی ابوظبی و دبی شهرت و آوازه ی بلند تری دارند و بیشتر از همه زیبا، مجلل، مدرن و مفرح، و پیشرفته هستند و پس از ابوظبی و دبی، شارجه و عجمان نیز طرفداران و دوستداران زیادی دارند.

امروزه به دلیل و دلایلی که گفته شد، افراد زیادی در صدد اخذ اقامت امارات و ویزای دبی هستند و از آنجا که دریافت پناهندگی کشور امارات بسیار سخت انجام میشود و فقط به افراد خاصی تعلق میگیرد، افراد مختلف از کشورهای مختلف به راه های دیگری جز دریافت پناهندگی امارات فکر میکنند و برای زندگی در امارات و دبی اقدام میکنند، راه هایی همچون:

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق پناهندگی

اینها متداول ترین راه هایی هستند که اشخاص برای زندگی در دبی و بهره مندی از برترین، لوکس ترین و آرامش بخش ترین شرایط زندگی، آنها را پی میگیرند و برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی اقدام می کنند.

راستی! وجود برترین ملزومات زندگی، جدیدترین امکانات، متنوع ترین رفاهیات، پیشرفته ترین تکنولوژی ها و مرفح ترین تفریحات، برای ساکنین دبی در بالاترین سطح کیفی و کمی خود، سبب شده تا مردم از زندگی نهایت لذت، آسایش و آرامش را تجربه کنند البته بهره مندی از این امکانات متحمل پرداخت هزینه هاست.

)طیبه مرادی ۰۵۰۶۹۹(

 پورتال جامع املاک دبی

لیست پروژه های دبی

dxboffplan.com

 شرکت های سازنده املاک و مستغلات در امارات متحده عربی

damac بازدید : 60 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

امارات متحده عربی کشوری مقتدر، موفق و محبوب است که در جهان نام و نشان و اعتباری کم نظیر دارد.

به دلیل پیشرفت ها و موفقیت های متعدد از جمله پیشرفت و موفقیت در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، روابط بین الملل و و و که همه و همه در کارنامه ی درخشان کشور امارات به چشم می خورد و چشم و دل همگان را مجذوب خود ساخته است. کشور امارات به پایتختی شهر ابوظبی و قطب پیشرفتگی شهر دبی، به کشوری مطرح در حوزه ی، خلیج فارس، خاورمیانه و حتی کل جهان شناخته شده است.

امارات به عنوان کشوری برتر، برجسته و بالنده طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و تقاضاهای روز افزون برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی بیانگر این موضوع ست.

به دلایلی که گفته شد و به دلایل متعدد دیگر، تابعیت دائم امارات به هر کسی تعلق نمیگیرد و تنها به امارات های اصیل امارات تعلق میگیرد.

-  تابعیت اماراتی برای افرادی که پدر و مادر اماراتی دارند.

-  تابعیت اماراتی برای اشخاصی که پدر اماراتی دارند.

-  تابعیت اماراتی برای افرادی که مادر اماراتی دارند.

در غیر این صورت تابعیت دائم اماراتی به شخص دیگری تعلق نمیگیرد.

اما دولت امارات به لطف سیاست های انسان دوستانه ای که اتخاد کرده است، به افرادی که ۳۰ سال مقیم امارات باشند و همچنین نوزادی که پدر و مادر نامعلوم و ناشناس داشته باشند، نیز تابعیت اماراتی می‌دهد.

البته گفتنی ست اگر خواهان زندگی در یکی از بهترین شهرهای جهان که در امارات وجود دارد، یعنی دبی هستید، و خون اماراتی و شرایط اخذ تابعیت دائم امارات را ندارید، ناامید نشوید، گرچه برای دریافت تابعیت مقرارت سخت گیرانه ای وجود دارد، اما برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی راههای وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید:

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

که در این میان اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل و کار بیشترین آمار متقاضی را به خود اختصاص داده است، اما اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری بهترین، سودآور ترین و آرامش بخش ترین نوع دریافت ویزای دبی به حساب می اید.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی دریافت ویزای دبی به مقاله های لینک شده مراجعه کنید.

)طیبه مرادی ۰۲۰۶۹۹ (

 

هزینه های زندگی در دبی

پناهندگی امارات

خرید اقساطی املاک دبی

 بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی 

املاک فروشی در دبی

damac بازدید : 53 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

 

امارات متحده عربی کشوری با ملیت عربی با هفت شیخ نشین عرب زبان است که دین آنان اسلام است و اهل تسنن هستند. کشور امارات دارای هفت شهر شیخ نشین به نام های ام القوین، فجیره، شارجه، رأس الخیمه، عجمان به پایتختی شهر ابوظبی و محوریت پیشرفتگی شهر دبی می باشد که دبی از هر لحاظ پیشرفته تر، مدرن تر، زیباتر و مجلل تر است، از این رو هزینه ها در این شهر تقریباً بالاست به خصوص اینکه دبی جزء برترین، پیشرفته ترین، لوکس ترین و زیباترین همچنین پرتوریست ترین شهرهای جهانی نیز محسوب میشود.

هزینه ی ایاب و ذهاب در دبی زیاد نیست، کرایه ی تاکسی، بلیط مترو و هایپرلوپ تقریباً مناسب است حتی خرید خودرو به نسبت لوکس بودن و مدل بالا بودن آنها، زیاد گران قیمت نیستند مگر اینکه بخواهید ماشین هایی با مدل های فوق العاده بالا سوار شوید.

خرید و اجاره ی مسکن در دبی، به عواملی همچون منطقه، مدل، آپارتمانی یا ویلایی بودن ملک، متراژ و از این قبیل موارد بستگی دارد، که داشتن هر آیتم بر قیمت ملک می افزاید، که البته گفتنی ست سرمایه گذاری در املاک دبی یکی از بهترین، سودآور ترین و تضمین شده ترین راههای سرمایه گذاری ست.

لباس و پوشاک در دبی قیمت نسبتاً بالایی دارند که در زمانهای حراج فروشگاه ها، می توان با قیمت های پایین تری، البسه مورد نیاز را تهیه کرد.

در دبی تحصیلات قدری گران قیمت تمام میشود، چرا که دانشگاه ها، آموزشگاه ها و مدارس دبی اغلب در سطح بین المللی هستند و حتی چند زبانه تدریس می کنند، البته مدارس عمومی ارزان قیمت ترند و امکان تحصیل در مدارس عمومی نیز فراهم شده اند که هزینه های کمتری در بردارد.

خوراک و غذا، در دبی زیاد هزینه بر نیست و با وجود سالم و تازه بودن مواد غذایی همچنین تنوع آنها، قیمت آنچنان زیادی ندارند، و رستوران های فوق العاده متعدد و متنوعی برای عرضه غذاهای مختلف با قیمت های مناسب نیز وجود دارند.

تفریحات و گردش در دبی به دلیل تنوع آنها، قیمت های متنوعی دارند، و بخاطر تعدد و تنوع امکانات و اماکن تفریحی، همه ی افراد حاضرند هزینه های آنها را بپردازند تا از زندگی لذت بیشتری ببرند.

زندگی در دبی، جزء زندگی های مرفه و گران قیمت به حساب میاید چرا که شهر دبی جزء برترین، لوکس ترین، زیبا ترین، پر امکانات ترین و به همین دلایل جزء پرطرفدار ترین شهرهای جهانی ست.

)طیبه مرادی ۰۲۰۶۹۹)

 

بهترین املاک فروشی در دبی 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در دبی

املاک دبی (پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی)

تحصیل در دبی

کار در دبی

ازدواج در دبی

اقامت دبی

مهاجرت به امارات

پناهندگی دبی و امارات

تولد در دبی

خرید اقساطی املاک در دبی

سرمایه گذاری در دبی

damac بازدید : 74 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

 

هر کشوری نسبت به شرایط حاکم بر آن، قوانین و مقررات ویژه ی خود را دارد، که دریافت اقامت و پناهندگی در دولت امارات نیز از این قاعده مستثنا نمیباشد.

کشور امارات به دلایلی همچون موفقیت های روز افزون، پیشرفت های شگرف، وجود امکانات برتر، بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و و و به کشوری محبوب و جذاب و پرطرفدار تبدیل شده است، از این رو، افراد، شرکتها و کشورهای زیادی خواهان دریافت اقامت، همکاری و تعامل با امارات هستند، یکی از راه های زندگی در امارات و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، دریافت پناهندگی ست، که طبق قوانین و مقرارتی خاص خود، انجام می شود.

برای دریافت پناهندگی از دولت امارات، پس از وارد شدن به این کشور، باید به مقامات ذیربط و همچنین پلیس این کشور، اعلام حضور کرد، درخواست داد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و مراحل قانونی را طی کرد و تا حصول نتیجه منتظر ماند.

لازم به ذکر است، برای گرفتن پناهندگی، باید دلیلی قانع کننده داشت که مهمترین آنها:

-  داشتن مشکلات اجتماعی

-  داشتن مشکلات سیاسی

-  داشتن مشکلات مذهبی

-  داشتن مشکلات قضای

ست.

از آنجا که برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، متقاضی بسیار است، کار را قدری سخت تر کرده و به نوعی می توان گفت اخذ پناهندگی از دولت امارات جز انواع روش های زمانبر و بی نتیجه محسوب میشود.

برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، به روشهایی جز روش دریافت پناهندگی نیز می توان اکتفا کرد که در مقاله های پیشین به آنها پرداختیم و آنها را در اینجا تیتروار برایتان عنوان میکنیم:

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی به افراد موفق و هنرمندان

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

اینها راه هایی هستند که می توان از طریق آنها، اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کرد و از مزایای فوق العاده و خارق العاده ای که در آنجا وجود دارد، بهره برد.

)طیبه مرادی ۰۱/۰۶/۹۹(

 

مهاجرت به دبی

خرید املاک دبی

سرمایه گذاری در دبی

 

 شرکت های سازنده و پروژه های آنها در دبی

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

damac بازدید : 84 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

 کشور امارات یکی از کشورهای خاورمیانه است که جز برترین های خاورمیانه نیز محسوب میشود، و در امارات، شهر دبی، سربلند ترین و سرآمد ترین آنهاست، چرا که هرآنچه از امکانات، امنیت، راحتی، تجملات، تکنولوژی، مدرنیته و زیبایی وجود دارد را در خود جای داده است.

به طرق مختلف می توان اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کرد،

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق کار

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق ازدواج

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری و خرید املاک دبی

-       اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق تحصیل

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی به هنرمندان و افراد موفق

-        و ...

اما تابعیت امارات، فقط از طریق تابعیت خون است، اخذ تابعیت از طریق تولد یافتن در امارات از بهترین، کوتاه ترین و راحت ترین روش هاست اما انچه کار را سخت می کند، خون است، در واقع تابعیت تنها به کسانی تعلق می گیرد که خون اماراتی در رگ های آنها باشد و اصالتاً اماراتی باشند و صرف به دنیا آمدن در امارات دلیل بر تابعیت نوزاد نیست و دولت امارات طبق سیاست ها و قوانینی که دارد  به نوزادی که در امارات به دنیا باید اما خون اماراتی نداشته باشد، تابعیت نمی دهد، و تابعیت محض فقط شامل اماراتی ها می شود که

-  یا باید پدر و مادر نوزاد اماراتی باشند

-  یا پدر اماراتی باشد

-  یا مادر اماراتی باشد که در این صورت پس از ۶ سال از تولد فرزند، می تواند برای فرزند خود، تابعیت اماراتی بگیرد.

- البته دولت امارات به نوزادی که پدر و مادر ناشناس داشته باشد، نیز تابعیت میدهد.

 

 

البته با کمی دقت و ژرف اندیشی می توان دریافت که دولت امارات برای ایجاد این محدودیت کاملاً حق  دارد چرا که بخاطر دست آوردهای روز افزون امارات، بالاخص شهر دبی، روزانه بر انبوه طرفداران و متعاقباً بر انبوه متقاضیان برای اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، افزوده می شود، و از آنجا که این کشور و شهر دبی مهاجرپذیر است و افراد زیادی از سراسر دنیا به این شهر مهاجرت می کنند و در پی آن ازدواج و تولد به مراتب بالا می رود، دولت امارات نمی تواند به صرف تولد یاقتن در امارات به نوزادی که هیچ یک از والدین وی تابعیت اماراتی ندارند، تابعیت دهد مگر اینکه پدر و مادر نوزاد ناشناس و مجهوا الهویه باشند و دلیل مهم و غیر قابل چشم پوشی و انگار دیگر برای عدم صدور تابعیت برای نوزادی که پدر و مادرش تابعیت اماراتی ندارند، اینکه هر چیز پر ارزش و گرانبهایی، مراقبت بیشتر می طلبد، مثل زندگی کردن در دبی و داشتن تابعیت اماراتی ...

گفتنی ست که دولت امارات قوانین بسیار مدونی دارد که طبق قوانین امارات اگر شخصی که اقامت امارات و یا تابعیت اماراتی گرفته است از قوانین امارات سرپیچی کند، تابعیت وی را باطل کرده و مشمول جریمه و طی کردن مراحل قانونی آن می شود.

(طیبه مرادی ۳۰/۵/۹۹)

 

 بهترین املاک فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های اعمار در دبی

پروژه های داماک در دبی

damac بازدید : 65 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

امارات کشوری عربی در حاشیه ی شمالی خلیج فارس است که شامل هفت شیخ نشین عرب زبان و مسلمان می باشد، این کشور دارای اقلیمی خشک اما پیشرفتهایی شگرف و خارق العاده بوده و هست و همچنان در راه رشد و تعالی پرسرعت و باقدرت پیش می رود.

بین این هفت شیخ نشین که پایتخت آن ابوظبی ست، شهر دبی از همه برتر، لوکس تر، مهم تر و پرطرفدار است از این رو سالانه حتی روزانه، بر سیل انبوه درخواست کنندگان اقامت امارات و ویزای دبی افزوده میشود. دولت امارات طبق قوانین خود، به افراد ذیصلاح اقامت امارات و ویزای دبی را میدهد اما هر کدام مقررات خاص خود را دارند.

اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

که این سه را در مقاله های پیشین برایتان شرح دادیم

و مورد دیگر که اینک می خواهیم به آن بپردازیم، اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج است (البته چند راه دیگر نیز وجود دارد)

که طبق آن، به افرادی که با اماراتی و یا شهروند اماراتی ازدواج کنند، پس از انجام مراحل و تکمیل مدارک، اقامت امارات و ویزای شهری ک متقاضی درخواست کرده است، صادر میگردد، این اقامت موقت بوده و با حفظ شروط صدور اقامت، هر ۲یا ۳ سال یک بار، تمدید می گردد.

افرادی که با اماراتی و یا شهروند اماراتی ازدواج می کنند، باید در ابتدا درخواست صدور ویزای سفری بدهند تا بتوانند مجوز ورود همسر خود را به امارات داشته باشند، پس از آن باید با تکمیل مدارک و طی کردن مراحل قانونی و تکمیل و طی کردن مراحل درخواست اقامت امارات، منتظر دستورالعمل دولت امارات باشند، که البته در این شرایط یعنی طی کردن مراحل و تکمیل مدارک، دولت امارات، به فرد، اقامت امارات و ویزای شهری موقت صادر می کند .

از دیگر قوانین مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی مشروط به ازدواج ،این است که یکی از دو طرف باید اماراتی بوده، و حداقل یکی از طرفین باید شهروند اماراتی باشد، همچنین سن ازدواج در امارات برای دختران ۱۸ سال به بالا و برای پسران ۲۱سال به بالاست.

از آنجا که ثبت ازدواج را کنسولگری امارت انجام نمیدهد، این کار بر عهده دادگاه قرار دارد. برای ازدواج اسلامی و ثبت آن در دادگاه شریعیت داماد باید مسلمان باشد و رضایت پدر عروس و در صورت فوت وی، رضایت کفیل و نزدیکان عروس باید باشد.

اگر طرفین از فرقه های دیگر باشند مثلاً مسیحی باشند، نوع فرقه ی مذهبی آنان تعیین کننده ی چگونگی مراسمات و مکان برگزاری و نحوه ی اجرای مراسم ازدواج آنها خواهد بود.

مهاجرت به امارات و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی دائم نیست و این مقوله فقط شامل کسانی می شود که به مدت ۳۰ سال در این کشور زندگی کرده باشند. نوع اقامت امارات مشروط به کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و ... اقامت موقت بوده و هر ۲یا ۳ سال یک بار به شرط استقرار حکم اقامت مثل مالک بودن، محصل بودن، شاغل بودن و از این قبیل، به صورت موقت، تمدید خواهد شد.

امارات جزء برترین کشورهای حوزه خلیج فارس و دبی جزء سرآمد ترین شهرهای جهانی ست، که البته یکی از بهترین راهکارهای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، خرید املاک دبی می باشد.

)طیبه مرادی۲۹/۰۵/۹۹(

 پورتال جامع املاک دبی

پروژه های دبی

شرکت های ساخت و ساز امارات

اقامت دبی

اخبار دبی

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 4,920
  • بازدید کلی : 29,516