loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 95 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

امارات که در حوزه ی کشورهای خلیج فارس قرار دارد، شامل هفت شهر شیخ نشین است به نام های دبی، ابوظبی، ام القوین، عجمان، فجیره، راس الخیمه و شارجه می باشد.

دبی به عنوان برترین و پیشرفته ترین شهر امارات، دارای موقعیت های برتر و ویژه ی زندگی، شغلی، سرمایه گذاری، تحصیلی ست که روز به روز بر درخواست کنندگان برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی افزوده می شود چرا که با زندگی در دبی می توان در شرایط برتر زندگی کرد و امنیت و رفاه و آرامش و آسایش را به صورت توامان تجربه کرد. همچنین می توان با سرمایه گذاری در دبی و دریافت اقامت امارات و ویزای دبی، از شرایط تحصیلی و آموزشی در سطح بین المللی، رفاهیات و تفریحات متعدد و متنوع، کار در محیط های امن با درآمد بالا، و نیز استفاده از به روز ترین، مدرن ترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا بهره مند شد.

با سرمایه گذاری در امارات می توان با حفظ شرط دریافت ویزا، از امکانات رفاهی، پیشرفت های زندگی و سود های کلان سرمایه گذاری بهره برد و از شرایط ایده آل زندگی نهایت لذت را برد.

از آنجا که کشور امارات کشوری پر رونق، پر طرفدار، پر امکانات و مملو از شادی و امنیت و رفاه است، از هر جهت کشوری محبوب بین کشورهای حوزه خلیج فارس محسوب میشود و حتی شهردبی با در مواردی با بهترین شهرهای اروپایی رقابت تنگاتنگی دارد، به همین خاطر شرایط امنی برای سرمایه گذاری و زندگی در آن ایجاد شده است که روز به روز نیز بر این امنیت، و پیشرفت و موفقیتها افزوده می گردد، چرا که این کشور در مسیر موفقیت پای نهاده و پرقدرت و پرشتاب به جلو میرود، از این رو سرمایه گذاری در امارات و دبی، علاوه بر قرار گرفتن در موقعیت امن رفاهی، راحتی، و نیز آسایش و آرامش فردی، اجتماعی و خانوادگی، با دریافت ویزای دبی و اقامت امارات، زندگی مفرح و مرفهی را برای سرمایه گذاران، مالکان و ساکنان رقم خواهد زد.

با سرمایه گذاری در امارات و دبی از امروز به فرداهای رؤیایی خواهید رسید.

 

سرمایه گذاری در دبی می تواند شامل موراد متعددی باشد، از جمله:

-       سرمایه گذاری در املاک (خرید املاک دبی)

-        سرمایه گذاری در خرید و فروش

-        سرمایه گذاری در ایجاد شغل، تأسیس کارخانه، شرکت و از این قبیل

-        سرمایه گذاری در صادرات و واردات

-         و ...

که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود بوده و شرایط ایده آلی را برای سرمایه گذار رقم می زند و نیز شامل شرایط اخذ اقامت امارات و دریاقت ویزای دبی هم می شود.

(طیبه مرادی ۲۹/۰۵/۹۹)

 شرکت های سازنده املاک و مستغلات در دبی

 پورتال جامع املاک امارات

بهترین مکان سرمایه گذاری در دنیا

اخبار دبی

شرکت اعمار

شرکت داماک

damac بازدید : 72 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

از آنجا که کشور امارات متحده عربی یکی از کشورهای موفق و پیشرفته در آسیا و حتی در کل دنیاست، بسیاری افراد به دلایلی همچون ازدواج، سرمایه گذاری، کار، تحصیل و ... خواهان دریافت ویزای دبی و اخذ اقامت امارات هستند.

از جمله مواردی که طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی را برای گرفتن ویزای امارات به تلاش وا داشته است تحصیل در امارات است، به خصوص برای ایرانیان تحصیل در امارات و گرفتن ویزای تحصیلی امارات، یه دلیل نزدیکی از نظر بعد مسافت همچنین مسلمان بودن این کشور، بسیار پرطرفدار است.

اگر بخواهید از طریق تحصیل در امارات، اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کنید باید  به یکی از دانشگاه های این شهر یا کشور، وارد شوید.

 زبان رسمی مردم امارات عربی ست اما به دلیل وجود مهاجران بسیار، همچنین جذب و رفت و آمد توریست، و نیز به دلیل اینکه این کشور بخاطر پیشرفت ها و موفقیت های فراوان و چشم گیری که دارد، سبب سرمایه گذاران زیاد در زمینه هایی همچون املاک و مستغلات و همچنین تعامل زیاد با کشورهای دیگر بوده و هست، در دانشگاه های امارات به زبان انگلیسی تدریس میشود به همین خاطر برای ورود به دانشگاه های امارات داشتن مدرک ایلتس با حداقل نمره 6 الزامی ست، که البته در صورت نداشتن مدرک زبان انگلیسی باید قبل از ورود به دانشگاه، باید دوره های آموزش زبان انگلیسی را فرا بگیرید، و پس از آن وارد دانشگاه شوید.

گفتنی ست وجود شعب متعدد از دانشگاه های برتر دنیا از جمله انگلیس، کانادا، فنلاند، آمریکا و ... نیز یکی از اصلی ترین دلایل تدریس دانشگاه های امارات به زبان انگلیسی ست

برای تحصیل در یکی از کشورهایی که در امارات دانشگاه دارند از طریق تحصیل در امارات و دریافت ویزای دبی، ابتدا می‌بایست، یک یا دو ترم در دانشگاه کشور مورد نظر به تحصیل پرداخت و سپس به کشور مقصد انتقال پیدا کرد.

در کشور امارات معمولا محدودیت سنی وجود ندارد، و افراد می توانند ضمن تحصیل دراین کشور و گرفتن ویزای تحصیلی امارات و دریافت ویزای دبی، از مزایای ویژه ی زندگی در دبی، از جمله وجود امکانات برتر، پیشرفتگی های به روز و مدرن ، تجملات و رفاهیات و تفریحات آن استفاده کرد.

جالب است بدانید بخاطر پیشرفتها و موفقیت های روز افزون کشور امارات به خصوص شهر دبی، بسیاری افراد تمایل به سرمایه گذاری در آن را دارند و ضمن سرمایه گذاری به ادامه تحصیل نیز می پردازند، و یا با ادامه تحصیل و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی وارد امارات شده و سرمایه گذاری میکنند و از مزایای ویژه و برتر و سود های کلان سرمایه گذاری در دبی نیز بهره مند می شوند.

پس از ورود به دانشگاه های امارات و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی مقطع کارشناسی بین ۳ تا ۴ سال انجام میپذیرد که پس از گذشت ۲ تا ۳  سال، دانشجویان می توانند به یکی از کشورهای آمریکا، انگلیس و یا کانادا، و یا هر کشوری که در امارات شعبه ی دانشگاهی داشته باشد و دانشجو در مدت تحصیل در امارات در آن تحصیل کرده است، درخواست ادامه تحصیل داده و تحصیلات خود را در این کشور به پایان برسانند.

دانشجویان حین تحصیل در مقطع کارشناسی می‌توانند هفته ای ۱۰ ساعت کار کنند که بخشی از هزینه های تحصیل آنها را فراهم میکند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۲ سال به طول می انجامد که در این مقطع نیز دانشجویان می توانند حین تحصیل، هر هفته به مدت ۲۰ ساعت کار کنند و هزینه های خود را تأمین نمایند. پس از به اتمام رساندن تحصیلات، دانشجویان می توانند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازند که در این صورت اقامت امارات آنها تمدید می شود، در غیر این صورت و عدم تمایل به ادامه تحصیل در امارات، دولت امارات به دانشجویان تا یک سال فرصت میدهد که به دنبال کار مورد علاقه ی خود باشند که با اشتغال می توانند ویزای تحصیلی امارات خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

ادامه تحصیل در مقطع دکترا به ۳ تا ۴ به طول می انجامد که دانشجویان باید از توان علمی بالایی برخوردار باشند و مدرک آیلتس و با تافل داشته تا بتوانند در این مقطع که بین ۸ ترم و حداکثر ۱۴ ترم به طول می انجامد، به ادامه تحصیل بپردازند و اقامت امارات و ویزای دبی آنها تمدید شود در یر این صورت باید کشور امارات را ترک کنند.

همچنین دانشجویان می توانند بین تحصیل در امارات و یا یکی از کشورهایی که در امارات دانشگاه تأسیس کرده اند، انتخاب داشته و طبق شرایط خود  تحصیلات خود را ادامه دهند که البته مقطع دکترا در امارات در سطح بین المللی ارائه می شود.

دولت امارات برای دانشجویان بورسیه های تحصیلی نیز در نظر گرفته است که طبق شرایط خاصی به برخی از دانشجویان تعلق می گیرد که برای آگاهی از آنها نحوه ی گرفتن بورسیه امارات، میتوانید به سایت های معتبر مربوطه مراجعه کنید.

)طیبه مرادی ۲۸/۰۵/۹۹(

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین آپارتمان های دبی

 بهترین مکان سرمایه گذاری در ملک در دنیا

بهترین املاک دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی 

damac بازدید : 113 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

امارات یکی از کشورهایی آسیایی حوزه خلیج فارس است که شامل هفت شیخ نشین به پایتختی شهر ابوظبی و محوریت پیشرفت دبی می شود. دبی را از آن جهت "محوریتپیشرفت امارات" نامیده ام که این شهر گویی نمونه ی کوچک شده ای از کل دنیاست چرا که تقریباً تمام پیشرفت ها، موفقیت ها، امکانات، تکنولوژی، مدرنیته و زیبایی و تجملات را به وفور و فراوانی در خود جای داده است .

کشور امارات متحده عربی ، یکی از کشورهای موفق و نام دار و جهانی ست و دبی به عنوان قطب اصلی پیشرفت امارات محسوب میشود، با وجود پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف داشته است، سبب ایجاد چرخه ی مثبت اقتصادی شده و بخاطر انبوه ساخت و ساز، تولید و وجود کارخانه های متعدد و متنوع و مختلف، همچنین جذب توریست، جذب سرمایه گذار و نیز وجود نفت و صادرات گسترده بر پایه ی نفت، در این کشور و به خصوص شهر دبی موقعیت های شغلی بسیاری را ایجاد شده  و سالانه افراد زیادی برای درآمد زایی و اشتغال وارد امارات می شوند و متقاضیان زیادی برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج و ... به دریافت اقامت امارات و ویزای دبی اقدام و تلاش می کنند.

برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از ۲ طریق می توان عمل کرد:

اول آنکه متقاضی باید از طریق ارسال درخواست به یکی از کاریابی های کشور امارات و یا یکی از سایت های مربوطه درخواست داده و تقاضای خود را ثبت کند. سپس کارفرمایی که برای استخدام و به کارگیری نیروی کار به مؤسسات کاریابی مراجعه می کند در صورت تطابق شرایط متقاضی و نیروی مورد نیاز شرکت یا کارخانه و یا هر نوع کار و فعالیت دیگری، به شخص متقاضی، نامه ای در قالب پیشنهاد شغلی ارسال کرده و دلیل قانع کننده ای را برای جذب نیرو، برای دولت امارات باید عنوان کند، سپس متقاضی برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای کار اقدام کرده و وارد کشور امارات میشود و موظف به انجام وظیفه می باشد.

راه دوم آنکه، متقاضیان کار در دبی و یا یکی از شهرهای امارات، می توانند با دریافت ویزای جستجوی کار، وارد امارات شده و شخصاً به پیدا کردن کار و کاریابی بپردازند و پس از پیدا کردن شغل مورد نظر و دلخواه خود، اقدام به دریافت ویزا می نماید. البته دولت امارات به ایرانیان ویزای جستجوی کار نمی‌دهد و افراد متقاضی می توانند از طریق داشتن معرف و کارفرما اقدام به اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی نمایند.

دولت امارات به همراهان (همسر و فرزند زیر ۱۸سال) متقاضی نیز اقامت موقت می دهد ، البته مشروط به عدم انجام فعالیت اقتصادی و کار همراهان.

جالب است بدانید دولت امارات، سالانه لیستی را در خصوص نیازمندی به افراد متخصص در رشته های مختلف، ارائه می کند که نوع حرفه ای که برای کار در امارات لازم هستند را مشخص میکند که برای آگهی از آنها میتوانید به سایت های معتبر مربوطه مراجعه کنید.

)طیبه مرادی ۲۷/۰۵/۹۹(

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

اخبار دبی

پروژه های اعمار در دبی

پروژه های داماک در دبی

 بهترین های دبی

damac بازدید : 68 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

از آنجا که کشور امارات متحده عربی، بسیار مهاجر پذیر است، موضوع چرایی و چگونگی مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی مطرح می شود و سؤالات زیادی را در اذهان بسیاری از افراد برانگیخته می‌سازد.

کشور امارات یک کشور مهم و مطرح در منطقه ی خلیج فارس است که به زعم پیشرفت های بزرگ، ثروت سازی های کلان و موفقیت های چشم گیر خود، توانسته است نام و نشان برتری را به خود اختصاص دهد و از آنجا که این کشور در برخی زمینه ها از جمله،؛ ساخت و ساز املاک و مستغلات، استخراج و صادرات نفت، صنعت توریسم و از این قبیل، بسیار پر رونق و موفق بوده است، روز به روز بر خیل عظیم خواستاران و طرفداران خود و جذب افراد به منظور دنبال کردن اهداف و مقاصد مختلف، می افزاید.

کشور امارات در سالهای اخیر، با به وجود آوردن بستر سرمایه گذاری، اشتغال و کار، تحصیل و ... زمینه های پیشرفت را برای همگان راهگشایی کرده و اشتیاق زیادی را به سمت خود جلب و جذب نموده است و پیشرفت ها، موفقیت ها و داشتن برترین شرایط، در جذب مهاجر و مهاجر پذیر بودن خود را ، به خوبی به اثبات رسانیده ، تا بدان جا که مهاجرت به امارات-دبی یکی از پرطرفدارترین، شلوغ ترین و پر مخاطب ترین موضوعاتی ست که در امارات و حتی سراسر دنیا، مطرح می شود.

تا بدین جا تا حدی چرایی مهاجرت به امارات را گفتیم، اینک به شرح چگونگی آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم در سالهای اخیر، اخذ اقامت امارات به دلایل متعدد و مشروح، بسیار پرطرفدار و شایان شده است که به طرق زیر قابل انجام است.

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق کار

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق اشتغال

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق ازدواج

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق تولد

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق پناهندگی

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی به هنرمندان و افراد موفق

که هرکدام از اینها خود، بحثی تأمل برانگیز و طولانی را در پی دارد، و برخورداری از هریک از مزایای فوق جهت اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، شرایط مختص خود را دارد. از آنجا که اخذ اقامت دائم امارات، کار بسیار دشواری ست و دولت امارات در این خصوص بسیار جدی و سرسخت  است و مقرارت پیچیده و سخت گیرانه ای دارد و تنها کسانی میتوانند اقامت دائم امارات را کسب نمایند که 30 سال در این کشور زندگی کرده باشند، اما تحصیل، اشتغال، مالکیت، سرمایه گذاری، پناهندگی و هنرمند بودن و افراد موفق و همچنین متولد شدن در امارات شامل اخذ اقامت امارات و اخذ ویزای دبی، به صورت موقت را شامل می شود و افراد مختلف با رویکردهای مختلف و با شرایط و موقعیت های مختلف و مرتبط با خود، می توانند به صورت موقت و قابل تمدید اقامت امارات را کسب نموده و از مزایای زندگی، کار، تحصیل، پیشرفت و موفقیت در این کشور برخوردار گردند.

امارات متحده عربی، که شامل هفت شیخ نشین به نام های دبی، عجمان، شارجه، ابوظبی، ام القوین، رأس الخیمه و فجیره به پایتختی شهر ابوظبی می باشد که در این میان دبی به عنوان قطب اصلی و محور موفقیت و پیشرفت، جذب گردشگر، جذب سرمایه گذار و جذب توریست عمل می کند و همه ساله افراد زیادی را به سمت خود می کشاند و افراد زیادی خواهان اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی می شوند و هرکس به نوع، میزان و به فراخور شرایط و داشته ب های خود، در این خصوص اقدام می کند.


یکی از راه های اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، خرید املاک دبی می باشد که علاوه بر شامل شدن شرایط اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، شامل استفاده از امکانات برتر جهانی، زندگی در شرایط امن و آرام و راحت زندگی، و همچنین بهره مندی از پیشرفت های اقتصادی، مالی و قرار گرفتن در برترین شرایط رفاهی، فردی، اجتماعی و زندگی ست.

با این حال، در مقالات بعدی، تمامی راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی را به اختصار بررسی و توضیح خواهیم داد.

(طیبه مرادی ۹۹۰۵۲۲)

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

املاک فروشی در دبی

 شرکت های توسعه املاک و مستغلات در امارات

 

damac بازدید : 108 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اعمار کمپانی بزرگ بین المللی توسعه و خدمات املاک و مستغلات جهانی ست.

شرکت اعمار با بیش از 2دهه تجربه های موفق و درخشان در زمینه ی املاک و مستغلات در حال فعالیت می باشد، اعمار  در سال 1997 توسط محمد العبار تأسیس گردید. شرکت اعمار در زمینه ی املاک و مستغلات، توسعه و ساخت و سازهای انبوه، در قالب مراکز تجاری و پاساژها، مجتمع های مسکونی، اماکن تفریحی و تفرجگاه و ... آن هم در بالاترین سطح استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مجهز به برترین و با کیفیت ترین امکانات و تجهیزات، تبحر شگرفی دارد و جالب است بدانید شرکت اعمار با ساخت و سازهای انبوهی که انجام داده است شرایط خرید اقساطی آپارتمان در دبی و نیز اقساطی خرید ویلا در دبی را برای همگان فراهم آورده است. اعمار عمده ی فعالیت های ساخت و ساز خود را در کشور امارات و بیشتر در شهر دبی انجام داده است، و همین امر سبب گسترش نام و شهرت جهانی شهر دبی شده، تا جایی که دبی امروزه به عنوان یکی از لوکس ترین، و گران قیمت ترین شهرهای دنیا، نام و نشان گرفته است و نیز به همین دلایل و دلایل بسیار دیگر از جمله وجود رفاهیات متنوع، امکانات پیشرفته، تفریحات متعدد و... مزید بر علت شده که مردمی که در دبی زندگی می کنند از برترین و بهترین شرایط زندگی برخورباشند که همه ی اینها سبب شده اند تا ساکنین دبی به عنوان امیدوارترین و حتی شاد ترین مردم دنیا شناخته شوند که اعمار در این افتخارات و شهرت، نقش بسیار مؤثر و تعیین کننده ای داشته است. در واقع اعمار با گسترش و توسعه ی دبی، دبی را نامی تر، موفق تر و بلندآوازه تر کرده است.

گفتنی ست شرکت اعمار با به کار گیری طراحان و مهندسان ذبده، و کارآمد دنیا توانسته است برتری خود را ثابت کند تا بدان جا که در کل دنیا، هر جا و هر گاه سخن از ملک و املاک به میان می آید، از اعمار به نیکی یاد می شود و از تعدد و تنوع پروژه های اعمار تا تجهیز و تکمیل بودن شان همه و همه آن هم در تمامی پروژه هایش از جمله مسکونی، تفریحی، اقامتی و ... زبان زد خاص و عام است.

شرکت اعمار در حوزه ی ساخت و ساز های جز برترین های جهانی ست.

 (طیبه مرادی ۱۸/۰۴/۹۹)

 بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

 املاک دبی

 اخبار دبی

پروژه های شرکت اعمار در دبی

damac بازدید : 72 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

چندی ست که بیماری جدید و ناشناخته ی کرونا به وجود آمده است و منشأ آن کشور را چین و خوردن خفاش عنوان کرده اند.

کرونا با نام عملی کووید 19 دارای علائمی شبیه آنفولانزا با شدت و حدت بیشتر است که سیستم دفاعی و ایمنی بدن را تضعیت کرده و وارد ریه ها شده و اعضای تنفسی را به شدت درگیر میکند اما با رعایت بهداشت، استفاده از ماسک، دستکش، شیلد محافظ صورت، تقویت سیستم ایمنی بدن، رعایت فاصله اجتماعی و فردی و نیز تردد کمتر در معابر و مجامع و قرنطینه، می توان از کرونا در امان بود.

از آنجا که بیماری کرونا جدید و ناشناخته بود و علائم و حرکات متفاوت و جدیدی را از خود نشان می دهد و حتی در زمان های مختلف و در افراد مختلف عکس العمل های متفاوتی دارد، واکسن و دارویی نداشت اما اخیراً کشور روسیه با تحقیقاتی که انجام داده است به نقاط و نتایج امیدوار کننده ای برای رسیدن به داروی کرونا و ساخت واکسن کرونا رسیده است و مدعی شده که واکسن کرونا را کشف کرده است. مقامات مربوطه عنوان کرده اند که ثبت اولیه واکسن کرونا در ماه اوت 2020 انجام می پذیرد.

از آنجا که کشور روسیه تا کنون چندین واکسن کرونا را ساخته، و آزمایش و تست آنها را بر روی ۱۸ نفر از کسانی که به این بیمار مبتلا بوده اند را انجام داده است که پس از تزریق واکسن، و طی مراحل درمان، درمان یافته و از بیمارستان مسکو، مرخص شده اند، در واقع به نوعی می توان امیدوار بود و گفت، به زودی دارو و واکسن ضد کرونا وارد بازار خواهد شد.

همچنین مقامات روسیه گفته اند، به احتمال زیاد مرحله سوم کارشناسی و آزمایشات واکسن کرونا با تولید انبوه آن، به طور همزمان انجام خواهد شد.

به گفته ی مقامات روسیه و قزاقستان، کشور قزاقستان به طور مستقیم آزمایشات و تحقیقات بر روی بیماری کرونا و کشف و ساخت واکسن کرونا را زیر نظر داشته و این کشور امیدوار است، اولین کشوری باشد که واکسن کرونا از روسیه خریداری می کند.

کرونا را می توان کنترل کرد، اما باید برای کنترل و پیشگیری از آن، مقررات و تمهیدات بهداشتی را رعایت نموده، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد و استفاده از ماسک، دستکش و ترجیحاً استفاده از شیلد را رعایت کرده و قرنطینه را نیز اعمال و مد نظر قرار داد.

کرونا بیماری جدید، ناشناخته اما قابل کنترلی ست که دارو و واکسن آن در راه است.

)طیبه مرادی ۹۹/۰۵/۱۵(

 

پورتال جامع خرید و فروش ملک در دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

شرکتهای سازنده در دبی

اخبار دبی

 املاک دبی

damac بازدید : 75 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

این روزها و بهتر است بگوییم طی چند ماه اخیر، دنیا با بیماری جدید، ناشناخته، خطرناک و بدون درمانی یه نام بیماری کرونا درگیر است و دست و پنجه نرم میکند. ویروس کرونا که نام علمی آن کووید 19 است چند ماهی ست که پدید آمده و منشأ اصلی آن را استفاده از گوشت خفاش عنوان کرده اند و پیدایش آن از کشور چین بوده است.

از آنجا که چینی ها معتقدند هر موجود جانداری را میتوان خورد، خوردن  خفاش، مار، موش، تمساح، گربه و دیگر حیوانات برایشان موضوع تازه ای نیست اما اخیراً، مصرف گوشت منجر به پیدایش بیماری کووید 19 یا همان کرونا شده است.

کرونا یک بیماری جدید مسری ست که منشأ ویروسی دارد و بیشتر افراد مسن و افرادی که زمینه های بیماری های قلبی_عروقی، دیابت، سرطان، بیماری های تنفسی و از این قبیل را دارند ، در دریافت این ویروس و  ابتلا و آلودگی به کرونا، مستعد ترند.

افرادی که توان جسمی پایین و ضعف جسمانی شدید دارند نیز در معرض خطر بیشتری نسبت به افرادی دیگر در ابتلا به کرونا قرار دارند.

کرونا تا کنون جان تعداد زیادی را در سرتاسر جهان گرفته است و این خود خطرناک بودن خود را نشان داده است اما آنچه قابل توجه است این است که با رعایت یک سری اصول بهداشتی و فردی می توان از کرونا در امان بود.

راه مستقیم و اولیه انتقال ویروس کرونا، بزاق دهان و ترشحات بینی در هنگام عطسه و سرفه و دور انداختن دستمال در همان لحظه (جایی که دستمال برای کسی خطری نداشته باشید و باعث انتقال ویروس نشود مثل سطل زباله دردار) همچنین شست و شوی مکرر دستان با آب و صابون، استفاده از دستکش و ماسک و ترجیحاً استفاده همزمان از ماسک، دستکش و شیلد محافظ صورت، و در خانه ماندن و قرنطینه در عدم تکثیر و همچنین پیشگیری از بیماری کرونا کمک می کند.

کرونا علائمی چون نفس تنگی، ضعف شدید عضلانی و جسمانی، تب و لرز، سردرد شدید، بی اشتهایی و اسهال را دارد که با داشتن سرفه های خشک و مکرر همراه است.

داشتن چند علائم از علایم فوق، می تواند وجود کرونا را در بدن، خبر دهد که مستلزم مراجعه به پزشک است. با داشتن این علائم، باید بدون نگرانی و استرس به پزشک مراجعه کرد چرا که استرس، سیستم ایمنی بدن را ضعیف کرده و کرونا را تقویت میکند.

با رعایت مسائل بهداشتی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رعایت فاصله فردی و اجتماعی و حتی المکان انجام قرنطینه، می توان از ویروس کرونا در امان بود، و کرونا را شکست داد، که این مستلزم صرف انرژی، هزینه و مسئولیت پذیری ست که ب داشتن سلامتی و در امان بودن بدن و جان خود و عزیزان مان همچنین در صورت ابتلا به صرف هزینه درد کشیدن (و خدای نکرده) مرگ می ارزد.

می توان با رعایت نکات بهداشتی، انجام قرنطینه و تقویت سیستم ایمنی بدن، از کرونا در امان بود.

 

)طیبه مرادی ۹۹/۰۵/۱۵(

 

 

ساخت واکسن کرونا

 

پورتال جامع خرید املاک دبی 

املاک فروشی دبی

آپارتمان های فروشی دبی

شرکتهای سازنده اماراتی

damac بازدید : 70 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

سرمایه گذاری در دبی  یکی از انواع سرمایه گذاری های مطلوب و مطرح جهانی ست.

سرمایه گذاری در دبی، از انواع سرمایه گذاری هایی ست که در کل جهان بسیار مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

امروزه شهر دبی به عنوان یک شهر لوکس، مدرن، مجلل، و فوق پیشرفته ی جهانی به شمار می آید. دبی از طریق به کار گیری تجهیزات و امکانات پیشرفته، ساخت و ساز های عظیم، و رکورد شکنی های چشم گیر در تمامی زمینه های و عرصه های متعدد، روز به روز بر قدرت، شهرت زیبایی و تفاخر خود می افزاید.

شهر دبی ، شهر سرمایه گذاری و پیشرفت است چرا که این شهر جز برترین و پیشرفته ترین، لوکس ترین و گران قیمت ترین شهرهای جهانی ست و همین امر سبب شده تا سرمایه گذاری در دبی به یک سرمایه گذاری پر منفعت و کم ریسک مبدل شود. سرمایه گذاری در دبی انواع مختلفی دارد مثل:

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق تأسیس شرکت

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق احداث کارخانه

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق راه اندازی کسب و کار، حتی خورده فروشی و عمده فروشی

- سرمایه گذاری در دبی از طریق  برپایی تولیدی

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق سرمایه گذاری در حوزه ی املاک و مستغلات

(اما سرمایه گذاری در حوزه ی املاک و مستغلات به عنوان یکی از برترین و سودآور ترین سرمایه گذاری ها در دبی به حساب می آید، آن هم به این دلیل است که دبی در سال های اخیر در حوزه ی املاک و مستغلات بسیار موفق و پیروزمند عمل کرده است.) بر روی مقوله ی سرمایه گذاری در دبی تا بدان جا تائید شده و تأکید می شود، که بسیاری از شرکت های بزرگ جهانی از جمله: اعمار، آدیداس، داماک، نایک، فوراور و ... برای سرمایه گذاری های کلان خود، سرمایه گذاری در دبی را انتخاب کرده اند. همچنین بسیاری از صاحب نظران، تاجران، سیاست مداران اقتصادی و .... سرمایه گذاری در دبی را به افراد و شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری های خورد و کلان دارند، را پیشنهاد میکنند چرا که سرمایه گذاری در دبی به یک سرمایه گذاری پرسود و کم ریسک تبدیل شده و تا کنون نیز امتحان خود را به خوبی پس داده است.


از سرتاسر جهان، سرمایه گذاران زیادی به منظور ارتقاء موقعیت شغلی و نام و نشان جهانی خود، همچنین سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی کسب و کارهای خود، تجارت های ملی و بین المللی خود، سرمایه گذاری در دبی را انتخاب کرده اند.

گفتنی ست سرمایه گذاری در دبی نه تنها به رشد وضعیت اقتصادی و ارتقاء منافع مالی کمک شایانی می کند بلکه از نظر بهتر شدن کیفیت و کمیت زندگی نیز بسیار تأثیر گذار بوده و شرایط امن و راحت و خوبی را برای سرمایه گذاران به دنبال می آورد، چرا که با سرمایه گذاری در دبی و زندگی کردن و داشتن کسب و کار در این شهر، سرمایه گذاران، مالکان و ساکنان می توانند از بسیاری از خدمات ویژه و برتری که فقط در این شهر، یعنی دبی ، یافت میشود بهره ببرند و طبیعتاً سطح رفاه زندگی و رشد فرهنگی آنها بالا می رود و شرایط بهتری را نه تنها در موقعیت کاری و اقتصادی خود، بلکه در شرایط زندگی روزمره خود نیز رقم خواهند زد و تجربه خواهند کرد. با سرمایه گذاری در دبی می توان از بسیاری از امکانات، تجهیزات، رفاهیات و ملزومات برتر، به روز و پیشرفته ی جهانی برخوردار بود و استفاده کرد.

سرمایه گذاری در دبی سطح آسایش را بالا می برد و متعاقباً سطح آرامش نیز بالا رفته و هر سرمایه گذار، مالک و ساکن دبی، با سرمایه گذاری در دبی ، زندگی توأم با آسایش و آرامش و امنیتی را به دست خواهد آورد، که در بسیاری از موارد، با دیگر شهرهای جهان قابل مقایسه نیست.

-         سرمایه گذاری در دبی ، راهی مطمئن برای ارتقاء سطح کیفی و کمی زندگی

-         سرمایه گذاری در دبی یعنی، یک سرمایه گذاری امن و مطمئن در راستای ارتقاء سطح مالی و اقتصادی

-         سرمایه گذاری در دبی یعنی بالا رفتن سطح تمام امور زندگی و به دنبال آن، بهتر شدن و بالاتر رفتن سطح آسایش و آرامش و امنیت بیشتر

) طیبه مرادی 14/04/۹۹ (

 

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی 

املاک دبی 

بهترین املاک فروشی در دبی 

املاک اعمار در دبی

املاک داماک در دبی

damac بازدید : 316 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

شرکت سازنده املاک و مستغلات داماک تحت عنوان داماک گروپ شناخته شده است و شهرتی جهانی دارد چرا که با ساخت و تجهیز املاکی پیشرفته، مدرن، مجلل، شیک و فوق العاده زیبا در این زمینه بسیار خوش جلوه گری کرده است. داماک گروپ با طراحی و اجرای برترین املاک بین المللی، نام و نشان داماک گروپ را در حوزه ی املاک و مستغلات بسیار زبان زد و مشهور گردانیده و سرمایه گذاران و تمامی صاحب منصبان و صاحب نظران این حوزه، داماک گروپ را به خوبی می شناسند تا جایی که بسیاری از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در دبی و همکاری و خرید از داماک گروپ راغب هستند چرا که داماک گروپ برای پروژه های خود، از بهترین و برجسته ترین متخصصان بهره برده و از هر لحاظ و از هر نوع مصالح و تجهیزات با کمیت و کیفیت برتر و بالاترین سطح، استفاده نموده است.

داماک گروپ املاکی تجمل گرایانه و مدرنیته دارد و در حوزه ی زیبایی شناسی و زیبا ساختی نیز حرف اول را می زند.

پروژه های بسیاری که در رسته ی کاری و اجرای شرکت داماک گروپ قرار دارند، همگی از بالاترین سطح کیفی و کمی برخوردارند و هرآنچه ملزوم و محبوب و مجذوب همگان است را به خوبی در خود جای داده و همه نوع نیاز افراد با هر نوع کاربری، سلیقه و علاقه را به خوبی و زیبایی و فراوانی پاسخ داده است.

داماک گروپ املاکی در نهایت دقت، ظرافت، زیبایی و تفاخر را خلق کرده و موفقیت و افتخارات بسیاری را از آن خود نموده است.

داماک گروپ پروژه هایی همچون گلف ویو ویلا، سیلور اسپیرینگ، ویلاهای ترامپ، ، شهرک های آکویا اکسیژن، فندی ویلا، کپیتال بی رزیدنس، داماک مایتز فندی، تنورا رزیدنس، داماک هیلز و بسیاری پروژه های برتر و بی نظیر دیگر را طراحی و اجرا نموده است. این املاک برتر که توسط داماک گروپ شکل یافته اند دارای امکانات فراوان، تجهیزات مدرن، تفریحات متنوع و ملزومات حتمیمورد نیاز ساکنین، مالکین، سرمایه گذاران و متقاضیان املاک داماک گروپ می باشند.

املاک داماک گروپ، در زمره ی یکی از برترین، لوکس ترین، مجلل ترین، با شکوه ترین، پیشرفته ترین و دریک کلام، سرآمد ترین املاک دنیا به شمار می آیند.

داماک گروپ، گروه ساخت و سازهای برتر املاک جهانی در دبی هستند.

داماک گروپ، نشانی برتر در حوزه املاک و مستغلات.

)طیبه مرادی ۱۲/۰۵/۹۹(

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های شرکت داماک

 داماک هیلز

damac بازدید : 58 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

دبی مارینا، پروژه ای بی نظیر، زیبا و دیدنی ساخته شده توسط شرکت اعمار در دبی

دبی مارینا یکی از شگفت انگیز ترین پروژه های شرکت اعمار است که سبب شناخت و شهرت بیش از پیش شهر دبی شده و بسیاری از مردم سراسر دنیا، دبی مارینا را به خوبی می شناسند چرا که جزء برترین، زیباترین و چشم گیر ترین، پرجاذبه ترین و بزرگترین پروژه های شرکت اعمار به حساب می آید.

بخش مرکزی دبی مارینا در وسعتی بالغ بر 3کیلومتر طراحی و اجرا شده و آبهای خلیج فارس را به داخل شهر دبی هدایت کرده و میزان قابل توجهی از خط ساحلی را به شهر دبی افزوده است که همین وسعت و همین گسترش خط ساحلی، شکوه و عظمت دبی مارینا را به خوبی بیان می کند.

دبی مارینا دارای برج های زیاد، بلند، باشکوه و زیبایی ست که اطرافش را احاطه کرده و به عظمت دبی مارینا افزوده اند.

ایده ی اولیه طرح و اجرای دبی مارینا از مکانی در ونکوور کانادا به نام false ceerk است و در صورت تکمیل و اتمام پروژه ی دبی مارینا، دبی مارینا در دبی بزرگترین مارینای جهان است که از صفر تا صد، ساخته ی دست بشر است و تأثیر به سزایی در جذب توریست و جذب سرمایه گذار به شهر دبی و سرمایع گذاری بر روی املاک اعمار و پروژه های شرکت اعمار  را داشته است.

دبی مارینا دارای برج های متعددی ست که تمامی امکانات های لازم زندگی و تفریحی و اقامتی را در خود جای داده و سالانه پذیرای خیل عظیمی از توریست و گردشگران می باشد.

یک جاده ساحلی دور تا دور دبی مارینا رو پوشش داده که عمومی ست و همگان می توانند از پیاده روی در آن، از دیدن فضا های زیبای اطراف دبی مارینا و همچنین امکانات و رفاهیات موجود، استفاده کرده و لذت ببرند.

دبی مارینا دارای 2فاز اصلی ست، در فاز اول دبی مارینا، 6برج به نام های الماس، فیروزه، مرجان و الیاس، مشک و عنبر قرار دارند، حدود هفت کیلومتر خط ساحلی پیاده رو دارد و دارای رستوران ها و کافی شاپ ها، هتل ها، اقامتگاه ها، تفرجگاه های لوکس و متعددی ست، همچنین فاز اول دبی مارینا، شامل برج های خصوصی و برج های دبی مارینا نیز می شود.

فاز دوم دبی مارینا، شامل برج های بلند و متعهدی خواهد بود که بخاطر تعدد و بلندی آسمان خراش های فاز دوم دبی مارینا، بر شکوه و نام و نشان دبی مارینا خواهد افزود.

کانال آبی دبی مارینا که در وسعتی حدود 3کیلومتر از خط ساحلی به خشکی های دبی امتداد پیدا کرده اند، دارای فواره های بلند و زیاد با طول پرتاب های متفاوت، متقارن و بسیار زیبایی هستند که در آن هزاران لامپ و چراغ و نورافکن بکار برده شده است طبق برنامه ی زمان بندی شده ی مشخصی همراه با موسیقی به آسمان پرتاب می شوند و شکوه و زیبایی خاصی را به وجود می آوردند. در واقع در دبی مارینا نورافشانی موزیکال همراه با پرتاب آب به آسمان تا ارتفاع 150 متری، شکوه و عظمت، زیبایی و دل نوازی خاصی را به نمایش می گذارد.

دبی مارینا شکوه و جلال آبهای خلیج فارس در دبی را جلوه گر میکند.

دبی مارینا ، مارینای ساخته شده توسط شرکت اعمار که از جمله برترین املاک اعماربه شمار می آید و سرمایه گذاری در دبی و خرید املاک در دبی را دلنشین تر، پرسود تر و مطمئن تر کرده است.

فواره های دبی مارینا، خالق لحظه های شاد و زیبای شبهای دبی

)طیبه مرادی ۲۵/۰۴/۹۹(

 

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

پروژه های اعمار در امارات

بهترین املاک در دبی

بهترین آپارتمان های دبی

اخبار دبی

دبی مارینا 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 4,925
  • بازدید کلی : 29,521