loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 72 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

از آنجا که کشور امارات متحده عربی یکی از کشورهای موفق و پیشرفته در آسیا و حتی در کل دنیاست، بسیاری افراد به دلایلی همچون ازدواج، سرمایه گذاری، کار، تحصیل و ... خواهان دریافت ویزای دبی و اخذ اقامت امارات هستند.

از جمله مواردی که طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی را برای گرفتن ویزای امارات به تلاش وا داشته است تحصیل در امارات است، به خصوص برای ایرانیان تحصیل در امارات و گرفتن ویزای تحصیلی امارات، یه دلیل نزدیکی از نظر بعد مسافت همچنین مسلمان بودن این کشور، بسیار پرطرفدار است.

اگر بخواهید از طریق تحصیل در امارات، اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کنید باید  به یکی از دانشگاه های این شهر یا کشور، وارد شوید.

 زبان رسمی مردم امارات عربی ست اما به دلیل وجود مهاجران بسیار، همچنین جذب و رفت و آمد توریست، و نیز به دلیل اینکه این کشور بخاطر پیشرفت ها و موفقیت های فراوان و چشم گیری که دارد، سبب سرمایه گذاران زیاد در زمینه هایی همچون املاک و مستغلات و همچنین تعامل زیاد با کشورهای دیگر بوده و هست، در دانشگاه های امارات به زبان انگلیسی تدریس میشود به همین خاطر برای ورود به دانشگاه های امارات داشتن مدرک ایلتس با حداقل نمره 6 الزامی ست، که البته در صورت نداشتن مدرک زبان انگلیسی باید قبل از ورود به دانشگاه، باید دوره های آموزش زبان انگلیسی را فرا بگیرید، و پس از آن وارد دانشگاه شوید.

گفتنی ست وجود شعب متعدد از دانشگاه های برتر دنیا از جمله انگلیس، کانادا، فنلاند، آمریکا و ... نیز یکی از اصلی ترین دلایل تدریس دانشگاه های امارات به زبان انگلیسی ست

برای تحصیل در یکی از کشورهایی که در امارات دانشگاه دارند از طریق تحصیل در امارات و دریافت ویزای دبی، ابتدا می‌بایست، یک یا دو ترم در دانشگاه کشور مورد نظر به تحصیل پرداخت و سپس به کشور مقصد انتقال پیدا کرد.

در کشور امارات معمولا محدودیت سنی وجود ندارد، و افراد می توانند ضمن تحصیل دراین کشور و گرفتن ویزای تحصیلی امارات و دریافت ویزای دبی، از مزایای ویژه ی زندگی در دبی، از جمله وجود امکانات برتر، پیشرفتگی های به روز و مدرن ، تجملات و رفاهیات و تفریحات آن استفاده کرد.

جالب است بدانید بخاطر پیشرفتها و موفقیت های روز افزون کشور امارات به خصوص شهر دبی، بسیاری افراد تمایل به سرمایه گذاری در آن را دارند و ضمن سرمایه گذاری به ادامه تحصیل نیز می پردازند، و یا با ادامه تحصیل و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی وارد امارات شده و سرمایه گذاری میکنند و از مزایای ویژه و برتر و سود های کلان سرمایه گذاری در دبی نیز بهره مند می شوند.

پس از ورود به دانشگاه های امارات و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی مقطع کارشناسی بین ۳ تا ۴ سال انجام میپذیرد که پس از گذشت ۲ تا ۳  سال، دانشجویان می توانند به یکی از کشورهای آمریکا، انگلیس و یا کانادا، و یا هر کشوری که در امارات شعبه ی دانشگاهی داشته باشد و دانشجو در مدت تحصیل در امارات در آن تحصیل کرده است، درخواست ادامه تحصیل داده و تحصیلات خود را در این کشور به پایان برسانند.

دانشجویان حین تحصیل در مقطع کارشناسی می‌توانند هفته ای ۱۰ ساعت کار کنند که بخشی از هزینه های تحصیل آنها را فراهم میکند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۲ سال به طول می انجامد که در این مقطع نیز دانشجویان می توانند حین تحصیل، هر هفته به مدت ۲۰ ساعت کار کنند و هزینه های خود را تأمین نمایند. پس از به اتمام رساندن تحصیلات، دانشجویان می توانند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازند که در این صورت اقامت امارات آنها تمدید می شود، در غیر این صورت و عدم تمایل به ادامه تحصیل در امارات، دولت امارات به دانشجویان تا یک سال فرصت میدهد که به دنبال کار مورد علاقه ی خود باشند که با اشتغال می توانند ویزای تحصیلی امارات خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

ادامه تحصیل در مقطع دکترا به ۳ تا ۴ به طول می انجامد که دانشجویان باید از توان علمی بالایی برخوردار باشند و مدرک آیلتس و با تافل داشته تا بتوانند در این مقطع که بین ۸ ترم و حداکثر ۱۴ ترم به طول می انجامد، به ادامه تحصیل بپردازند و اقامت امارات و ویزای دبی آنها تمدید شود در یر این صورت باید کشور امارات را ترک کنند.

همچنین دانشجویان می توانند بین تحصیل در امارات و یا یکی از کشورهایی که در امارات دانشگاه تأسیس کرده اند، انتخاب داشته و طبق شرایط خود  تحصیلات خود را ادامه دهند که البته مقطع دکترا در امارات در سطح بین المللی ارائه می شود.

دولت امارات برای دانشجویان بورسیه های تحصیلی نیز در نظر گرفته است که طبق شرایط خاصی به برخی از دانشجویان تعلق می گیرد که برای آگاهی از آنها نحوه ی گرفتن بورسیه امارات، میتوانید به سایت های معتبر مربوطه مراجعه کنید.

)طیبه مرادی ۲۸/۰۵/۹۹(

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین آپارتمان های دبی

 بهترین مکان سرمایه گذاری در ملک در دنیا

بهترین املاک دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 4,942
  • بازدید کلی : 29,538