loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 225 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

خرید خانه در ترکیه با ۱۰۰ میلیون، سوالی ست که برای برخی افراد پیش میآید که آیا با چنین مبلغی میتوانند در ترکیه سرمایه گذاری کنند یا خیر؟

در این مقاله میخواهیم شما را در این خصوص راهنمایی کنیم، لطفاً با ما همراه باشید...

سرمایه گذاری در ترکیه، نوعی از سرمایه گذاری ست که نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورها، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خوش آب و هوا بودن، داشتن امکانات و تفریحات متنوع، برخورداری از ملزومات در سطح عالی، بهره مندی از موقعیت های برتر از جمله موقعیت های فرهنگی، اقتصادی، فردی، خانوادگی و نیز امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر و و و از جمله دلایل و مواردی هستند که سرمایه گذاری در ترکیه را به عنوان یک سرمایه گذاری درست و راهبردی در بین سرمایه گذاران و حتی افراد عادی تر، مطرح کرده و همین دلایل سبب شده اند تا افراد زیادی به این سرمایه گذاری روی آورده و خود را از نتایج و نیز برتری های این سرمایه گذاری بهره مند گردانند. درست است که امروزه بخاطر تورم و پایین آمدن ارزش ریال، خرید خانه در ترکیه با ۱۰۰ میلیون امکان پذیر نیست، اما از آنجا که شاید بتوان این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت، در نظر گرفته و پرداخت نمود و بقیه ی حساب را از طریق پرداخت اقساطی، انجام داد و سرمایه گذاری را شروع کرد، میتوان گفت بهتر آن است که هر چه سریعتر به این کار مبادرت ورزیده و در این نوع سرمایه گذاری قدم گذاشت. با پرداخت اقساطی برای خرید ملک در ترکیه، علاوه بر اینکه متحمل فشار اقتصادی زیادی برای پرداخت یکباره و پرداخت کل پول نخواهید بود، پرداخت اقساطی مبلغ نیز فشار اقتصادی چندانی وارد نمیکند و از همه مهمتر پول شما را از تورم و بی ارزش شدن آنی و لحظه ای نجات خواهد داد، ضمن اینکه با این کار، نه تنها پول شما دیگر در خطر پایین آمدن ارزش خود نیست، بلکه بخاطر تبدیل آن به دلار، روز به روز بر ارزش آن افزوده میگردد. علاوه بر اینها، این سرمایه گذاری، شما را در انبوهی از امکانات، تفریحات، رفاهیات و ملزومات سطح اول زندگی قرار میدهد،همچنین شما میتوانید پس از تکمیل پرداخت و تسویه حساب و مالکیت نهایی خود، با در دست داشتن سند ملک و دیگر مدارک لازم(که به راحتی و در عرض چند روز کاری، در دست شما قرار میگیرند) برای دریافت اقامت ترکیه اقدام کرده و از مزایای ویژه ی شهروندی برخوردار گردید.

در واقع باید اینگونه بیان نمود، که خرید خانه در ترکیه با ۱۰۰ میلیون اگرچه به صورت یکباره و تسویه حساب، امکان پذیر نیست، اما با سرمایه گذاری در ترکیه می توانید خود را در بهترین شرایط فردی و فرهنگی و برتر از هر لحاظ دیگری، قرار دهید و از تحصیل، کار، ازدواج، تفریح و در کل از کل زندگی در ترکیه، لذت ببرید.

ما، یعنی Dxboffplan برای یاری کردن شما در امر سرمایه گذاری در ترکیه، سرمایه گذاری در گرجستان، و سرمایه گذاری در دبی همراه و هم قدم شما هستیم.

 

dxboffplan.com

(طیبه مرادی ۰۸/۰۵/ ۹۹)

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین مکان سرمایه گذاری در دنیا

املاک اعمار در دبی

املاک داماک در دبی

خرید خانه در ترکیه

قیمت ملک در ترکیه

شرایط اخذ اقامت ترکیه 

خرید اقساطی ملک در استانبول

خرید اپارتمان در ترکیه

خرید اقساطی ملک در استانبول ترکیه

 

damac بازدید : 145 سه شنبه 06 آبان 1399 نظرات (0)

 

اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان، به یک راهکار مهم برای گرفتن اقامت گرجستان و نیز یک سرمایه گذاری مطرح، سودآور و پرطرفدار تبدیل شده که بسیاری از کارشناسان حوزه سرمایه گذاری، این سرمایه گذاری را پیشنهاد میدهند، به خصوص آنکه خرید املاک در گرجستان برای ایرانیان مجاز است  و نیز با سرمایه گذاری در گرجستان میتوان از انبوه امکانات و تجهیزات و تفریحات موجود در گرجستان استفاده کرد.

با خرید املاک بالای ۱۰۰هزار دلار آمریکا، حال آن ملک در هر قالبی که باشد مثل زمین، ویلا، خانه، آپارتمان و با کاربری تجاری، اداری، مسکونی و... میتوان اقامت گرجستان را دریافت کرد، در گرجستان اتباع خارجی فقط مجوز خرید و فروش زمینهای کشاورزی را ندارند و اتباع خارجی نمیتوانند مالک زمینهای کشاورزی شوند اما دیگر املاک، مجوز خریداری شدن را دارند و در صورت داشتن قیمت بالای ۱۰۰ هزار دلار آمریکا و در پی آن دریافت تائیدیه و برگه کارشناسی از سوی ارگان مربوطه، میتوان برای دریافت اقامت گرجستان درخواست داده و اقامت را دریافت نمود. در در واقع با خرید املاک در گرجستان و سرمایه گذاری در گرجستان، مشروط به اینکه مبلغ ملک خریداری شده، حداقل ۱۰۰هزار دلار باشد می توانید اقدامات بعدی را برای گرفتن اقامت گرجستان انجام دهید، که برای این کار باید مراحل زیر را پیش بگیرید:

۱- کارشناسی ملک: در هنگام انجام امور خرید ملک و ثبت سند، کارشناس رسمی دولتی، مبلغی را به عنوان ارزش واقعی ملک شما تعیین میکند که میتواند بالاتر و یا پایین تر از مبلغ خرید شما باشد، که البته این اقدام الزامی ست و باید حتما برای دریافت اقامت و طی کردن مراحل آن، این برگه را در دست داشته باشید. (همین جا لازم است این نکته را عنوان کنیم که بهتر آن است که مبلغ خرید خود را به حداقل ۱۱۰هزار دلار افزایش دهید تا حتما از سوی کارشناسان مورد تائید قرار گرفته و مشکلی پیش نیاید، البته بروز این مشکل بسیار به ندرت ممکن است پیش بیآید)

 

۲. گواهی عدم سوپیشینه: برای این کار باید به یکی از مرکزهای پلیس +۱۰ بروید، فرم ها را پر کرده فیش ها را واریز کنید، به دارالترجمه بروید، از گواهی خود نسخه ترجمه ی انگلیسی را دریافت نمایید. همچنین باید به سفارت ایران در گرجستان بروید که در خیابان چاوچاوازده پلاک ۸۰ مستقر است، و در آنجا نیز فرم های مربوطه را تکمیل و ترجمه رسمی گواهی عدم سوپیشینه خود را تحویل دهید، پس از انجام این مراحل، پس از گذشت مدت زمان ۲ الی ۶ روز گواهی عدم سوپیشینه شما را به شما تحویل میدهند که همراه با مهر رسمی سفارت ایران در گرجستان است و ۶ماه اعتبار دارد.

پس از انجام این روند و گذر از مدت زمانی مشخص (برای حصول نتیجه در مراحل فوق)، میتوانید برای درخواست و دریافت اقامت گرجستان اقدام نمایید،برای این کار روند آن بدین گونه است که باید برگه کارشناسی ملک، گواهی عدم سوپیشینه، سند ملک و ویزای خود را به ساختمان اداری عدالت گرجستان تحویل دهید و فرم درخواست صدور اقامت گرجستان را تکمیل نموده و منتظر روند قانونی این کار از سوی دولت گرجستان بمانید.

پس از مدت زمان کوتاهی، اقامت شما صادر خواهد شد و در پی آن شما میتوانید از سود سرمایه گذاری خود، و نیز از مزایای شهروندی ویژه ای که در گرجستان وجود دارد بهره مند شوید، مزایایی از جمله کار با درآمد مکفی و بالا، تحصیل در دانشگاه های معتبر، استفاده از خدمات آموزشی، رفاهی، امنیتی، تفریحی و... استفاده کنید و در آب و هوایی بسیار مطبوع، طبیعتی زیبا، با سواحلی دلنشین و کوه هایی بکر و جنگل هایی رسبز و انبوه لذت ببرید.

با خرید املاک در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان زندگی خود را به سمت و سویی متفاوت و خاص سوق خواهید داد.

برای سرمایه گذاری در گرجستان و خرید املاک در گرجستان به صفحه dxboffplan.com مراجعه کنید ما از مشاوره تا خرید و انجام مراحل انتخاب و تحویل ملک، با شما همراه و هم قدم خواهیم بود.

)طیبه مرادی 06/08/99 (

خرید املاک در گرجستان

پورتال خرید و فروش املاک در دبی

بهترین اپارتمان های فروشی در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

گرجستان را بیشتر بشناسیم 

تفلیس چگونه شهر ست؟

 

بهترین مکان سرمایه گذاری ملک در دنیا

 

 

damac بازدید : 124 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

سرمایه گذاری در گرجستان یکی از راه های پیشرفت اقتصادی در شرایط امن به حساب میاید.

امروزه با بالارفتن و پیشروی نرخ ارز و ناپایداری ارزی، بسیاری افراد در صدد سرمایه گذاری امن و تثبیت موقعیت اقتصادی خود هستند، از طرفی با رشد و افزایش لحظه ای قیمت ها، ناامنی اقتصادی بیشتر و پررنگ تر میشود، از این رو سرمایه گذاران با هر مبلغی که وارد بازار میشوند، خواهان ثبات وهمچنین افزایش نرخ و مبلغ ورود حساب خود به بازار سرمایه و اقتصاد پایدار هستند که متعاقباً لازمه این کار انجام سرمایه گذاری در بازاری امن و کم ریسک و از طرف دیگر پر سود و پرمزایاست. یکی از امن ترین، پرطرفدارترین، پرسود ترین و پرفایده ترین بازارهای اقتصادی و سرمایه گذاری جهانی، بازار املاک و مستغلات است که تا کنون در کل دنیا، امتحان خود را به خوبی پس داده است. در دنیا خرید ملک یک خرید درست و یک سرمایه گذاری امن تلقی میشود، و صاحب نظران در حوزه ی سرمایه گذاری در سراسر دنیا، خرید املاک را پیشنهادی قطعی می دانند و تقریباً میتوان گفت آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بدون ریسک بیان می کنند.

با توجه به اینها و بسیاری دلایل دیگر و با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، و همچنین نسبت به میزان سرمایه و نقدینگی برخی افراد، سرمایه گذاری در گرجستان، بسیار شایع، مطرح و پرطرفدار است و از آنجا که افراد زیادی در این خصوص اقدام کرده و با سرمایه  گذاری در گرجستان، ضمن تثبیت وضعیت اقتصادی خود، از سود بالا و مزایای ویژه ی این سرمایه گذاری، خود را بهره مند ساخته و از آن استفاده کرده و لذت میبرند، لذا بسیاری افراد در این سرمایه گذاری موفق بوده و آن را به دیگران پیشنهاد میدهند، (که این را از آمار و ارقام حال حاضر میتوان اثبات کرد...).

سرمایه گذاری در گرجستان، با هر میزان نقدینگی(میزان معقولی) ممکن و شدنی ست و با توجه به نرخ تورم و با توجه به میزان سرمایه، می توان گامی موثر برای انجام یک سرمایه گذاری امن برداشت.

از آنجا که کشور گرجستان با کشور ایران در شرایط صلح هستند و از آنجا که اقلیم کشور گرجستان (بخاطر قرارگیری در منطقه ی جغرافیایی خاص، بین آسیا و اروپا) تا حدی به ایران شباهت هایی دارد، از این رو ایرانیان زیادی این کشور را برای سرمایه گذاری و حتی زندگی انتخاب میکنند.

سرمایه گذاری در گرجستان، در حوزه ی املاک و مستغلات آن میتواند در قالب خرید آپارتمان در گرجستان، خرید ویلا، خرید زمین، خرید دفتر کاری و یا خرید مغازه های تجاری و ... صورت پذیرد، که این که هر کس در کدام یک از آنها بخواهد سرمایه گذاری کند، آن دیگر بسته به شرایط وی و میزان نقدینگی شخص و شرایط زندگی شخصی وی بستگی دارد...

سرمایه گذاری در گرجستان، بسیار مفید فایده است، و در هر یک از شهرهای گرجستان که باشد بسته به مراتب و شرایط خود میتواند عواید زیادی را عاید سرمایه گذار کند، اما سرمایه گذاری در گرجستان، در شهری مثل تفلیس خواهان بیشتری دارد چرا که تفلیس به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان از اهمیت و موقعیت بالا و برتری برخوردار است همچنین بخاطر پیشرفت هایی که داشته و نیز بخاطر رضایت صد در صدی دیگر سرمایه گذاران، این سرمایه گذاری بسیار مطرح بوده و به دیگران پیشنهاد میشود.

از آنجا که با خرید املاک در گرجستان و سرمایه گذاری در گرجستان میتوان اقامت این کشور را دریافت نمود و از مزایای شهروندی ان بهره مند شد، بسیاری افراد از کشورهای مختلف در این کشور سرمایه گذاری میکنند تا بتوانید از آب و هوای مطبوع، چشمه های آب معدنی گرم، کوه ها و جنگل های انبوه و سرسبز، سواحل زیبا و دلنواز، امکانات رفاهی، تجهیزات مدرن، تفریحات متنوع، دانشگاه های معتبر، امنیت مالی، رفاه فردی و اجتماعی و خانوادگی، شرایط امن امنیتی و دیگر ملزومات و شرایط آرامش بخش زندگی، استفاده کرده و لذت ببرند.

امروزه با سرمایه گذاری در گرجستان به خصوص شهر تفلیس، میتوان علاوه بر تثبیت موقعیت اقتصادی و ارزی خود، از یک زندگی آرام و فراتر از معمول لذت برد.

در واقع سرمایه گذاری در گرجستان ، یک سرمایه گذاری ایمن، مطمئن، تضمین شده، رو به پیشرفت و در نتیجه رضایت بخش است.

در این خصوص کمک dxboffplan را در نظر بگیرید و روی آن حساب کنید...

و به dxboffplan.com مراجعه نمایید...

) طیبه مرادی ۰۸۰۱۹۹(

 

پورتال جامع خرید و فروش و سرمایه گذاری در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

بهترین مکان سرمایه گذاری املاک در دنیا

 

 

گرجستان را بیشتر بشناسیم

تفلیس چگونه شهری ست

damac بازدید : 172 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

گرجستان به عنوان کشوری مستقل از شوروی سابق، نقطه اتصالی بین اروپاو آسیاست به همین جهت هم امکانات و تکنولوژی های اروپا را تا حد زیادی در خود جای داده و هم طبیعت و اصالت و فرهنگ آسیایی را شامل میشود، و تنوع و تفاوت و زیبایی های خاصی را از آن خود کرده و از این رو یک کشور پرطرفدار به شمار می آید.

سواحل زیبا و بکر دریای سیاه، فرهنگ غنی گرجی، رشته کوه های قفقاز، میراث فرهنگی یونسکو، چشمه ها و آب های گرم معدنی، پارک های ملی و و و  همه و همه از منحصر به فردی های گرجستان است که آن را در میان دیگر کشورهای همتراز آن، تا حدی محبوبیت بیشتری بخشیده است.

شهر تفلیس امتیاز پایتختی این کشور زیبا را داشته و از تمام این برتری ها، نهایت بهره را برده است.

شهر تفلیس پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان است که از بهترین مناطق گرجستان محسوب میشود. تفلیس در سواحل رودخانه Mtkvari  موسوم به کارآ، قرار گرفته و با داشتن تپه ها و کوه ها، چشمه های آب معدنی، جنگل های انبوه و سواحل زیبا، طبیعتی زیبا و آب و هوایی مطبوع و نیز بخاطر داشتن اصالت و فرهنگ و تمدنی دیرینه، دارای شرایطی برتر است و هرنوع نیاز و سلیقه ای را به خوبی پاسخگو ست.

معماری زیبا و متنوع، تاریخ پیچیده و طولانی، اصالت هنری، قدمت در حوزه ی موسیقیایی و رقص، معماری توامان سنتی و مدرن و کلاسیک، ادبیات و زبان کهن، و بسیاری افتخارات دیگر بر امتیازات کشورگرجستان افزوده است که تفلیس بیش از شهرهای دیگر از همه ی اینها برخوردار گشته است.

تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان، دارای زیر ساخت های عالی و مهندسی ساز است، و چه از نظر امکانات شهری و چه از نظر ارتباطی، بسیار اوصولی و مدون طراحی و تعبیه شده و  از این رو دسترسی به فرودگاه، قطار شهری، قطار برون شهری و وسایل نقلیه عمومی بسیار آسان است، همچنین امکانات رفاهی از جمله رستوران های متنوع با سرو انواع غذاهای بین المللی و غذاهای مخصوص گرجی، و مراکز و فروشگاه های خرید بزرگ و متنوع، اماکن اقامتی و گردشگری، و نیز مراکز و اقامتگاه های تفریحی زیاد و متنوع، شهر تفلیس را در میان دیگر شهرهای گرجستان رونق ویژه ای بخشیده است.

از دیگر داشته های برتر شهر تفلیس، داشتن بهترین مؤسسات آموزشی، مدارس و همچنین دانشگاه دولتی TSU ، که اولین دانشگاه ملی گرجستان و قدیمی ترین دانشگاه این کشور است، می باشد.

آن چیزی که در این میان تفاخر بیشتری به شهر زیبای تفلیس داده است، وجود شرایط شادی بخش و تفریحات متنوع و مفرح آن است، برگذاری جشنواره های فصلی از جمله جشنواره ی گل، رنگ و بستنی در فصل بهار، جشنواره های موسیقی در فصل تابستان، جشنواره پنیر (برای حمایت از کشاورزان و دامداران) و نیز جشنواره فیلم و عکس و تئاتر در فصل پاییز، و جشنواره جاز و کنسرت در فصل زمستان بر شادی و نشاط مردم گرجستان به خصوص شهر تفلیس افزوده است و خود این موضوع از شاخصه های مهم آن به شمار میاید.

طبیعتاً با وجود این برتری ها ، گردشگری در تفلیس بسیار پرطرفدار است و رونق دارد و سالانه بر انبوه کسانی که مشتاق دیدار این شهر زیبا هستند نیز، افزوده میگردد. همچنین وجود این برتری ها و داشته ها، سبب شده اند تا علاوه بر گردشگران، سرمایه گذاران زیادی به این کشور ورود کرده و در تفلیس در انواع مختلف سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری کنند.

در تفلیس سرمایه گذاری بر روی املاک و مستغلات، بیش از هر رسته ی دیگری، رونق و مخاطب دارد، چرا که سرمایه گذاران با این کار، علاوه بر اینکه در یک سرمایه گذاری امن و پرسود قدم میگذارند، میتوانند با اخذ اقامت گرجستان از امکانات رفاهی، آموزشی، تفریحی و برتری های زندگی در آن، بهره مند شده و لذت ببرند.


تفلیس با دربرداشتن امتیازات و استاندارد های زندگی، روند رو به پیشرفتی را پیش گرفته و در آن روز به روز در حال ترقی ست، از این رو سرمایه گذاری در آن به منزله ی یک سرمایه گذاری اصولی، مدون، راهبردی و پرسود است.

برای خرید املاک تفلیس کمک ما را یاری سان خود بدانید...dxboffplan.com

(طیبه مرادی99/07/30)

گرجستان را بیشتر بشناسیم

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی 

بهترین مکان سرمایه گذاری در دنیا

آپارتمان های فروشی در دبی

 

خرید و فروش املاک گرجستان 

 املاک تفلیس

 

damac بازدید : 220 چهارشنبه 09 مهر 1399 نظرات (0)

 

 خرید خانه در گرجستان

گرجستان کشوری به پایتختی شهر زیبای تفلیس است که بزرگترین و مشهورترین شهر گرجستان میباشد، در بخش قفقاز اوراسیا قرار گرفته، دارای ۸ شهر، یک منطقه خودمختار و دو جمهوری خودمختار است که به زبان گرجی کارتولی و قفقازی صحبت میکنند. دین مسیحیت به پیروی کلیسای ارتدوکس رایج ترین دین مردم گرجستان است.

گرجستان در زمان فروپاشی شوروی دچار فروپاشی و از هم گسیختگی شد و از نظر سیاسی و اقتصادی آسیب هایی جدی دید، تا جایی که علیرغم داشتن اقتصاد بر پایه کشاورزی و دامپروری همچنین ذخایر ذغال سنگ و معادنی دیگر، اقتصاد و حتی کشاورزی گرجستان دچار تزلزل شد ولی پس از چند سال و با اعمال راهکارهایی از سوی دولت و همچنین تلاش های مردم گرجستان، دوباره رونق گرفت، وابستگی ها را کنار زد، مجدانه پیش تاخت و هم اکنون نیز در راستای پیشرفت های بیشتر قدم برمیدارد. گرجستان از نظر صنعت کشاورزی، صادرات و واردات، گردشگری، خطوط هوایی و خطوط ریلی، بازرگانی خارجی، کشتیرانی و بنادر، خطوط جاده ای و حمل و نقل، و ... بسیار پیشرفت داشته و نسبت به رکودی که پشت سر گذاشته و نسبت به کشورهای همتراز و همجوار خود، موفق بوده است.

حتی قدرت نظامی گرجستان جزء بالاترین رده های قدرتی جهان است و از کشورهایی همچون ایرلند، ارمنستان، ترکمنستان، مولداوی، نپال، قطر، لبنان و بسیاری کشورهای دیگر پیش تاخته است.

همچنین از نظر منابع برق آبی، در میان کشورهای مستقل و مشترک المنافع (CIS) جایگاه برتری دارد و نسبت به کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، پرتغال، صربستان، و اتریش جلوتر است.

گفتنی ست گرجستان به دلیل بهره مندی از منابع طبیعی و آب و هوایی بسیار مطبوع و دلپذیر، و نیز بهره مندی از امکانات و تفریحات ویژه، خدمات و صنعت توریسم پذیری جایگاه  ارزشمندی دارد و. تا جایی که همه ساله خیل عظیمی از گردشگران و توریست های سراسر جهان به گرجستان سفر میکنند و همین امر در ارتقأ سطح فرهنگ، اقتصاد و نیز مطرح و محبوب بودن گرجستان افزود است.

همچنین نکته ای که درباره قومیت و نژاد گرجی ها جالب است بدانید، اینکه شاردن گردشگر سرشناس و محبوب فرانسوی در این باره توصیفی دقیق و جامع دارد و میگوید؛ "نژاد مردم گرجستان پاکترین و اصیل ترین نژادهای مشرق زمین و برترین نژادهاست" همین جمله از شاردن بیانگر بسیاری برتری های اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی گرجی هاست، که همین برتری ها نیز سبب رشد، پیشرفت، محبوبیت و در نتیجه پیشرفت های همه جانبه ی گرجی ها و گرجستان شده است و همین پیشرفت ها و برتری ها نیز گویای بسیاری نکات از جمله  داشتن آرامش، ادب، فرهنگ، موفقیت و بسیاری چیزهایی دیگر است و میتوان اذعان داشت که با قرار گرفتن و زندگی کردن در این کشور هرآنچه از این برتری ها در آنجا وجود دارد، عاید ساکنین آن نیز میشود و همینطور است که روز به روز بر سیل انبوه سرمایه گذاران، مهاجران و درخواست کنندگان پناهندگی به گرجستان افزوده می گردد.

تفلیس که بزرگترین شهر گرجستان و پایتخت گرجستان است در میان گردشگران، سرمایه گذاران و حتی برخی تحلیل گران، محبوبیت ویژه ای دارد به خصوص اینکه بسیاری املاک و پروژه های برتر مسکونی، تجاری، گردشگری و رفاهی را در خود جای داده است، و سالانه پذیرای بسیاری افراد از اقصی نقاط جهان است، که البته درباره ی این شهر رویایی و زیبا و نیز فواید و عواید زیاد و چگونگی سرمایه گذاری در تفلیس بعداً و در مقاله های بعدی صحبت خواهیم کرد.

اما آنچه مبرهن است این است که گرجستان کشوری اروپایی-آسیایی ست که هم طبیعت زیبا، اقلیم معتدل و مرطوب، مناطق بکر طبیعی و زمین های حاصلخیز اروپایی را دارد و هم منابع طبیعی و ذخایر نفتی و گازی و زغال سنگ و ... آسیایی را در خود جای داده است و از هر دو نوع ثروت های موجود دنیا غنی و برخوردار میباشد، از این رو گرچستان کشوری ثروتمند، زیبا، در حال پیشرفت و متمول محسوب میشود که سرمایه گذاری در آن، بسیار پرطرفدار بوده و سود و منافع زیادی را چه از نظر مالی و چه از نظر استفاده از امکانات و بهره مندی از جذابیت های طبیعی را در بر دارد، از رو سرمایه گذاران زیادی از کشورهای مختلف به سرمایه گذاری در این کشور، به خصوص برای سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات اقدام میکنند، که جزئیات بیشتر و نیز چگونگی آن را در مقاله های بعدی بیان خواهیم کرد.

)طیبه مرادی۰۸۰۷۹۹(

 

شرایط خرید خانه در ترکیه

شرایط اخذ اقامت ترکیه

خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه

قیمت خانه در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه

 بهترین املاک فروشی در دبی

املاک دبی

 (پورتال جامع خرید و فروش املاک در دبی)

damac بازدید : 131 چهارشنبه 09 مهر 1399 نظرات (0)

 

 

 

شرایط خرید خانه در ترکیه را اگر بدانید، حتما به سرمایه گذاری در ترکیه و خرید املاک ترکیه راغب میشوید، پس برای آگاهی از این موضوع در این مقاله با ما همراه باشید...

داشتن هدف سرمایه گذاری در ترکیه به منظور سودآوری و بهره مندی های اقتصادی و یا سرمایه گذاری به منظور تحصیل، کار و یا زندگی روزمره و یا هر هدف دیگری و نیز داشتن قدری سرمایه (و همچنین بهره مندی از یک مشاور املاک کاردان و با تجربه) تنها شرایط خرید خانه در ترکیه، میباشند که حتی استفاده از جداول پرداخت آسان و قابل پرداختی که شرکت های سازنده املاک و مستغلات در ترکیه آنها را در اختیار سرمایه گذاران و خرریداران قرار داده اند، این سرمایه گذاری را آسان تر، جذاب تر و مقرون به صرفه تر میکند.

یکی از مهم ترین شروط از شرایط خرید خانه در ترکیه، داشتن ۲۵۰،۰۰۰دلار آمریکاست که در مقایسه با بسیاری سرمایه گذاری ها با نرخ بالاتر و سوددهی کمتر و نیز بهره مندی از امکانات و تکنولوژی های مدرن و مختلف موجود در ترکیه و نیز اخذ اقامت ترکیه، بیشتر از بسیاری سرمایه گذاری ها، پرطرفدار است و افراد زیادی از سراسر جهان به این سرمایه گذاری روی آورده اند، چرا که در مقایسه با این میزان سرمایه و آنچه عاید سرمایه گذار میشود مبلغ بسیار منطقی و قابل پرداختی ست که همانطور که گفته شد نسبت به سودهای همه جانبه ای که برای سرمایه گذار در پی  دارد، از جمله سودهای اقتصادی، اجتماعی، فردی، خانوادگی، در کنار بهره مندی از امکانات و داشتن آسایش و در پی آن آرامش، یک سرمایه گذاری مدون، مطرح، منطقی و درست به شمار می آید.

از آنجا که شرایط خرید خانه در ترکیه، شرایط سخت و غیر دست یافتنی نیست، روز به روز بر انبوه خریداران و سرمایه گذاران افزوده می گردد و از آن طرف دولت ترکیه در افزایش پتانسیل های کشورش قدم های موثری از جمله ایجاد روابط بین المللی کارامد و صلح آمیز برمیدارد که همین هم سبب رشد بیشتر ترکیه در همه ی زمینه ها و در نتیجه افزایش تعداد سرمایه گذار و نیز سودآوری بیشتر سرمایه گذاری و همچنین پرطرفدار تر شدن این سرمایه گذاری میشود.

از این رو و به سبب آسان بودن و عدم پیچیدگی شرایط خرید خانه در ترکیه، خرید املاک ترکیه بسیار پرطرفدار، سودآور، مطرح و جذاب شده و روز به روز بر انبوه خریداران و سرمایه گذاران خارجی و بین المللی در این زمینه افزوده می شود.

با خرید آپارتمان در استانبول، خرید آپارتمان در ترکیه و یا خرید ویلا در ترکیه(در هریک از شهرهای ترکیه) میتوانید خود و خانواده و عزیزانتان را در شرایط امن، آرام، راحت، مفرح، پر از رفاه و پر از امکانات به روز جهانی قرار دهید و از تحصیل  در بهترین دانشگاهای بین المللی، کار با درآمد بالا، بهره مندی از امکانات رفاهی، استفاده از جدیدترین ملزومات درجه یک زندگی، یادگیری زبان های مختلف، ارتقأ سطح فرهنگی و فردی و اجتماعی و نیز بسیاری برتری های دیگر برخودار شوید.

شرایط خرید خانه در ترکیه، اصلا شرایط سختی نیست، پس هر چه زودتر با تدابیر اندیشمندانه قدم در راه این سرمایه گذاری هوشمندانه بگذارید.

البته قابل تذکر است داشتن و مشاوره گرفتن از یک مشاور املاک باسواد و باتجریه این سرمایه گذاری را شیرین تر و جذاب تر میکند، چرا که با در اختیار قرار دادن اطلاعات درست در مورد املاک و پروژه های مختلف در شهرهای مختلف ترکیه، شما را در انتخاب بهتر، سودآور تر و مدون تر کمک میکند. با یقین و آرامش میتوانید به ما اعتماد کنید به Dxboffplan.Com مراجعه نموده، و از سالها تجربه و صداقت این مشاور املاک بهره مند گردید...

)طیبه مرادی ۰۷/۰۷/۹۹(

بهترین املاک فروشی در دبی

 املاک دبی 

شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

خرید آپارتمان دست دوم در استانبول

حرید آپارتمان در استانبول ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه 

خرید آپارتمان در ترکیه

خرید املاک ترکیه

damac بازدید : 232 سه شنبه 25 شهریور 1399 نظرات (0)

 

سرمایه گذاران زیادی از اقسانقاط جهان مشتاق و راغب به خرید املاک ترکیه هستند چرا که با خرید املاک ترکیه می توان اقامت ترکیه را دریافت نمود، که البته باید ملک بالای ۲۵۰،۰۰۰ دلار را خریداری نمود تا بتوان اقامت ترکیه را دریافت نموده و از مزایای شهروندی ترکیه بهره مند گردید.

تسهیل و تسریع در انجام روند مراحل قانونی خرید و انتقال سند همچنین دریافت ویزای شهروندی ترکیه در قبال خرید املاک ترکیه یکی از مهمترین دلایلی ست که خرید املاک ترکیه را جذاب تر میکند.

اگر قیمت ملک مورد معامله بالای ۲۵۰،۰۰۰دلار آمریکا باشد، شامل شرایط اخذ اقامت ترکیه میشود که پس از آن میتوان با درخواست ویزای شهروندی ترکیه، از امکانات برتر، تفریحات متنوع، طبیعت زیبا، تجهیزات مدرن، ملزومات درجه یک زندگی و بسیار برتری ها و امکانات دیگر بهره مند بود. علاوه بر اینها، قرار گرفتن در محیطی چند فرهنگی و چند زبانه سبب بالا رفتن سطح فرهنگ، آگاهی، روابط خوب اجتماعی و نیز یادگیری زبان های مختلف میشود که خود یک مزیت فوق العاده محسوب میشود. در واقع با خرید املاک ترکیه می توانید اقامت ترکیه و ویزای شهروندی ترکیه را دریافت کنید و از امکانات، تفریحات، رفاهیات، تجهیزات و ملزومات برتر موجود در ترکیه استفاده کرده و لذت ببرید.

گفتنی ست با خرید املاک ترکیه علاوه بر اخذ اقامت برای شخص سرمایه گذار، میتوان  برای همسر و فرزندان زیر ۱۸سال سرمایه گذار، نیز اقامت ترکیه را دریافت نمود.

همچنین

-         بهره مندی از سود و صرفه های مالی و اقتصادی

-         سفر بدون ویزا به ۱۱۵ کشور جهان

-         افتتاح حساب در بانک های بین المللی

-         قرار گرفتن در محیطی بسیار زیبا و خرم با مناظر طبیعی از دریا و جنگل و کوه

-         استفاده از مراکز آموزشی بین المللی

-         برخورداری از امکانات پیشرفته و به روز جهانی

-         لذت بردن از تفریحات متنوع و متعدد

-         یادگیری و تسلط زبان انگلیسی و ترکیه ای

-         کسب مهارت در روابط اجتماعی بالا

-         نفس کشیدن در هوایی مطبوع و دلنشین

-         قرار گرفتن در انبوهی از امکانات برتر

-         و و و

از جمله مزایای ست که با سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در استانبول، و یا خرید املاک در دیگر شهرهای ترکیه (املاک بالای 250000دلار که خریدشان شامل اخذ اقامت ترکیه میشود)، در اختیار سرمایه گذاران و افراد خانواده ی آنها، قرار میگیرد.

به عبارتی دیگر، خرید آپارتمان در استانبول، خرید ملک در ترکیه، و حتی خرید آپارتمان دست دوم در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه اگر به میزان ۲۵۰،۰۰۰ دلار به بالا باشد، شامل دریافت اقامت ترکیه و بهره مندی از امکانات و برتری های موجود در این کشور خواهد شد.

)طیبه مرادی ۲۵۰۶۹۹(

خرید آپارتمان دست دوم در استانبول ترکیه

قیمت خانه در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه

 خرید املاک در ترکیه

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

شرکت های سازنده املاک و مستغلات در دبی

اخبار دبی

 شرایط خرید خانه در ترکیه

 

damac بازدید : 399 سه شنبه 25 شهریور 1399 نظرات (0)

ترکیه به پایتختی آنکارا، کشوری با قدمت و تمدنی دیرینه است که امروزه در زمینه های سرمایه گذاری، کار، گردشگری و جذب توریست مهد توجه بسیاری افراد در سراسر جهان میباشد. در میان شهرهای ترکیه، شهر استانبول طرفداران بیشتری دارد چرا که علاوه بر اینکه بزرگترین شهر ترکیه است، شهری بسیار زیبا، خرم و سرسبز، با آب و هوایی مطبوع نیز هست و مهمتر از همه اینکه، این شهر از نظر پیشرفت های روز افزون نیز، موفقیت های بسیاری را کسب نموده، و همین مسائل سبب شده تا برای افراد زیادی جذاب باشد، از طرفی پیشرفتهای متعدد در زمینه هایی از جمله صنعت املاک و مسغتلات نیز بر این تفاخر و در نتیجه جذب سرمایه گذار، همچنین ایجاد شغل افزوده است، از این رو بسیاری افراد، تمایل زیادی به سرمایه گذاری در استانبول و خرید ملک در استانبول را دارند که البته این کار، علاوه بر صرفه های اقتصادی زمینه ساز اخذ اقامت ترکیه نیز میشود و افراد میتوانند از مزایای شهروندی که دولت ترکیه در اختیار شهروندان قرار میدهد، بهره مند شده و از هر لحاظ از زندگی لذت بیشتری ببرند.

یکی از مواردی که برای سرمایه گذاری در ترکیه بسیار پرطرفدار است خرید ملک در ترکیه است اما افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف، تمایل به خرید آپارتمان دست دوم در استانبول را دارند، که البته میتوان گفت در مراتب گوناگون این خود، یک استراتژی کاربردی ست تا بتوان با قیمت های کمتر و مراحل خرید به صورت سریعتر و راحت تر، خرید خود را انجام داد و سرمایه گذاری نمود و از مزایای آن بهرهمند گردید و مقاصد و اهداف خود را دنبال کرد. خرید آپارتمان های دست دوم در استانبول میتواند راهکاری سریعتر، کم هزینه تر، راحت تر و به نوعی مقرون به صرفه باشد تا افراد سرمایه گذار، سریعتر به اهداف خود برسند، حال چه صرفه های اقتصادی باشد و چه صرفه هایی از جمله استقرار و زندگی کردن در ترکیه باشد، که البته این موضع قابل چشم پوشی نیست که خرید آپارتمان های نو و حتی پیش فروش، برای افراد زیادی و به دلایل مختلف شیرین تر است چرا که ملک دست اول، نوساز، سالم تر، قدری شیکتر است و نسبت به سلایق افراد میتواند تمایل و رغبت بیشتری را در استقرار و علاقه مندی شخص سرمایه گذار ایجاد کند و میتوان گفت خرید آپارتمان و املاک نو، قدری لذت بخش تر است. اما این موضوع مانع خرید آپارتمان دست دوم در استانبول نمیشود و افراد با توان مالی مختلف، در پی دنبال کردن مقاصد مختلف از جمله سرمایه گذاری برای زندگی، سرمایه  گذاری برای ایجاد و کسب شغل و داشتن مجوز کارکردن در ترکیه، سرمایه گذاری و خرید املاک ترکیه به منظور اخذ اقامت ترکیه و بهره مندی از شرایط ایده آل زندگی در ترکیه، و یا ازدواج، تجارت، تحصیل، و ... به سرمایه گذاری در ترکیه و خرید آپارتمان در ترکیه و خرید آپارتمان دست دوم در استانبول تمایل زیادی نشان میدهند و به خرید آپارتمان های دست دوم در استانبول ترکیه روی میآوردند.


خرید آپارتمان های دست دوم در استانبول میتواند راهکاری کم هزینه تر و مقرون به صرفه باشد تا افراد سرمایه گذار بتوانند هم از مزایای شهروندی ترکیه استفاده کنند و هم از صرفه های اقتصادی و پیشرفت های مالی خرید املاک ترکیه بهره مند گردند. خرید آپارتمان دست دوم در استانبول برای افرادی که به هر دلیلی نمی خواهند و یا نمی توانند ملک نو بخرند، راهکاری ست که میتواند آنها را به هدف خود در زمینه خرید املاک ترکیه برساند (با اندکی تفاوت).

(طیبه مرادی 25/06/99)

پورتال جامع خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

 

اخبار دبی 

 

پروژه های شرکت اعمار در دبی

پروژه های شرکت داماک در دبی

 

damac بازدید : 223 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

 

همیشه سرمایه گذاری بر روی املاک، از تضمین شده ترین، به صرفه ترین و راحت ترین راه های سرمایه گذاری بوده و همچنان نیز هست. سرمایه گذاری بر روی املاک راهی مطمئن برای سرمایه گذاری و تعیین و انتخاب مسیر در این زمینه محسوب می شود، اگر هم این سرمایه گذاری در شهر و کشوری باشد که پیشرفته و موفق بوده باشد، درصد تضمین و اطمینان بالاتر میرود. کشور ترکیه  در بسیاری مسائل موفق عمل کرده و در بین شهرهای ترکیه، شهر استانبول در این زمینه سرآمد آنهاست از این رو سرمایه گذاری بر روی املاک، آن هم در کشور ترکیه، آن هم در شهر استانبول یقیناً علاوه بر داشتن صرفه های اقتصادی بالا، موقعیت قرار گرفتن در شرایط ایده آل زندگی را نیز به وجود می آورد.

خرید آپارتمان در ترکیه و به خصوص شهر استانبول، یک سرمایه گذاری مطمئن و تضمین شده است چرا که شهر استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... پیشرفت کرده و همچنان نیز در حال ترقی ست. از مزایای خرید آپارتمان در استانبول این است که بخاطر پیشرفت های پیاپی و روزافزونی که این شهر داشته است، وجود امکانات برتری را رقم زده که روز به روز بر آن ها افزودن می شود و مردم و سرمایه گذاران بیشتری را به سوی خود جذب میکند. امروزه سرمایه گذاران زیادی از شهرها و کشورهای مختلف خواهان سرمایه گذاری در استانبول ترکیه هستند، چرا که این پیشرفت ها و در نتیجه جذب و روی آوری بیشتر سرمایه گذاران به خرید ملک در ترکیه و شهر استانبول، خود گویای این است که چنین سرمایه گذاری در این شهر، بسیار مفید، پرسود و مقرون به صرفه می باشد. کشور ترکیه با داشتن جنگل های انبوه و کوهستان های زیاد، آب و هوایی بسیار مطبوع را داراست، از طرف دیگر، بخاطر بهره مندی از امکانات پیشرفته، موجب پر رونق شدن بیشتر آن شده است، از این رو سرمایه گذاری در آن یقیناً اگر با درایت و انتخاب درست توامان باشد، می تواند شرایط ایده آل و قابل ملاحظه ای را برای سرمایه گذار، رقم بزند.

با خرید آپارتمان در استانبول، مشروط به خریدا املاک با داشتن شرایط دریافت اقامت ترکیه، می توان از مزایای شهروندی که دولت ترکیه در اختیار سرمایه گذاران قرار میدهد، استفاده کرد، و با در اختیار داشتن امکانات برتر و به روز جهانی، آن هم در آب و هوایی سالم و مطبوع و طبیعتی بکر و زیبا و سرشار از طراوات، زندگی آرام و راحتی را برای خود و اعضای خانواده ی خود، رقم زد و نیز ضمن برخورداری از آن همه امکانات، از مزایای اقتصادی آن نیز بهره مند گردید.


خرید آپارتمان در استانبول ترکیه، شما را در شرایط راحت، آرام، زیبا و مفرحی قرار خواهد داد.

)طیبه مرادی ۱۳۰۶۹۹(

 خرید آپارتمان دست دوم در استانبول

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

اخبار دبی

پروژه های شرکت اعمار

پروژه های شرکت داماک

 

damac بازدید : 336 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

املاک ترکیه را می توان جزء املاک زیبا، مدرن و پر امکانات دانست چرا که کشور ترکیه، کشوری سرسبز و خرم با سواحلی بسیار روح نواز و زیبا است همچنین امکانات موجود در آن نیز بسیار زیاد هستند.

خرید ملک در ترکیه طرفدار و مخاطبین زیادی دارند، اما قیمت خانه در ترکیه در شهرهای مختلف و منطقه ها و مناطق گوناگون، متفاوت است که به نوع ملک، شهر و منطقه قرار گیری ملک در آن، و همچنین امکانات آن بستگی زیادی دارد، در مقاله ی پیشین شرایط خرید آپارتمان در ترکیه و چگونگی خرید ملک در ترکیه را برایتان تشریح کردیم که می توانید در این خصوص از آنها استفاده کنید.

اما قیمت خانه در ترکیه، نسبت به امکانات، برتری ها، مکان خوش آب و هوای آنجا و توریست پذیر بودن آنها، مقرون به صرفه بوده و از این رو افراد زیادی در صدد سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه بر میآیند.

همانطور که گفته شد، قیمت ملک در ترکیه در شهرهای مختلف و بسته به امکانات آن، متفاوت است.

استانبول بزرگترین و گران ترین شهر ترکیه است که طبیعتاً قیمت ملک در آن نیز بالا تر است و از ۳۹۶۰ لیر شروع و تا مبالغ بالاتر ادامه دارد، گران ترین منطقه ی استانبول، منطقه بشیکتاش و محله ی ببک است که رکورد قیمت ملک در ترکیه را از آن خود کرده اند، استانبول در لیست ۹۴ تایی برترین شهرهای جهانی در رده ی ۳۹ قرار دارد و اینها، همه نشان دهنده ی پیشرفت ها، برتری ها، امکانات و در نتیجه محبوبیت استانبول هستند (البته بقیه ی شهرهای ترکیه از جمله آنکارا، آنتالیا، کالکان، ازمیر، قونیه، فتحیه و ... نیز هر کدام برتری های خاص خود را دارند.)

منطقه فاتح که ایرانیان بسیاری در آن سرمایه گذاری کرده اند، و منطقه های تاریخی و توریستی و تجاری زیادی را در خود جای داده است، دارای قیمت هایی با پایه ی ۴۴۴۰ می باشد که البته از توضیحات درباره ی فاتح پیداست که بیشتر منطقه ها و ساختمان های این بخش از ترکیه، نسبتاً قدیمی هستند.

 بالاترین قیمت ملک در ترکیه پس از استانبول به شهرهای دیگر ترکیه می رسد. در شهر ازمیر ترکیه، قیمت ملک از حدود ۷۳۰۰ لیر تا ۹۵۰۰لیر رقم میخورد.

شهر آنکارا که پایتخت ترکیه محسوب میشود، دومین شهر بزرگ ترکیه است. قیمت ملک در آنکارا دارای قیمتی بالغ بر ۶۱۰۵ لیر تا ۹۸۰۰ لیر در هر مترمربع می باشد.

قیمت خانه در شهر آنتالیا که با داشتن امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری متنوع و متعدد، شهری پر مخاطب و محبوب است، از ۵۱۰۰ لیر شروع شده و تا بالای ۷۲۰۰ نیز ادامه دارند.

در دیگر شهرهای ترکیه، قیمت ملک متفاوت است و هر سرمایه گذار با توجه به شرایط، میزان دارایی و توقعات خود می تواند ملک مورد نظر خود را پیدا کرده، خریداری کند و از صرفه های مادی و مالی آن بهره مند گردد.

خرید ملک در ترکیه، طرفداران زیادی دارد و قیمت ملک در ترکیه بسته به امکانات، شهر، موقعیت و شرایط قرار گیری در آن متفاوت است.

گفتنی ست با توجه به شرایط و امکانات املاک و همچنین امکاناتی که در اختیار شهروندان ترکیه ای قرار میگیرد، سرمایه گذاری در ترکیه و خرید آپارتمان در ترکیه، راهی مناسب و پر سود تلقی می شود و قیمت ملک در ترکیه، قیمت هایی منطقی هستند.

)طیبه مرادی۱۲/۰۶/۹۹(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین املاک دبی

اپارتمان های فروشی در دبی

 خرید آپارتمان در استانبول

 

 

damac بازدید : 240 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

  

راه های سرمایه گذاری بسیارند اما سرمایه گذاری بر روی املاک، همیشه پر سود تر، تضمین شده تر و کم استرس تر بوده است.

ترکیه به عنوان کشوری زیبا و غنی کوهستان، دارای  از آب و هوایی مطبوع، طبیعتی زیبا و بکر، یکی از کشورهایی ست که سرمایه گذاران زیادی (از دیگر کشورهایی که در جدول تفاضل سرمایه گذاری این کشور قرار دارند از جمله کشورهای اروپایی به جز اسلواکی، جمهوری چک، قبرس و بلژیک، و نیز کشور ایران) را به سمت خود کشانده و پیشرفت های روز افزونی را در خود جای داده است.

خرید ملک در ترکیه بسیار پرطرفدار و البته پررونق است. به خصوص خرید آپارتمان در ترکیه بسیار پرطرفدار می باشد، و با خرید آپارتمان های ترکیه، سرمایه گذاران ضمن بهره وری از صرفه های اقتصادی رو به رشد مورد معامله و سرمایه گذاری خود، می توانند اقامت ترکیه را نیز دریافت کنند و از امکانات، تفریحات، رفاهیات و ملزومات درجه یک موجود در ترکیه استفاده کنند.

آپارتمان های ترکیه بسیار لوکس، زیبا، باشکوه و مجلل هستند و در خور شایستگی سرمایه گذاران داخلی، خارجی و بین المللی طراحی و اجرا شده اند و افراد زیادی تمایل به خرید آنها را دارند و سرمایه گذاران زیادی حتی از کشورهای اروپایی برای خرید آپارتمان در ترکیه سرمایه گذاری می کنند تا هم از صرفه های اقتصادی بهره مند شوند و هم از زیبایی و تفریحات و امکانات ترکیه اتفاده کنند و در نهایت آرامش زندگی بگذرانند و شرایط ایده آلی را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنند.

خرید آپارتمان در ترکیه دارای مزایایی ست که می توان ضمن بهره مندی از آنها، از آرامش و آسایش ویژه ای برخوردار بود، چرا که قرار گرفتن در میان انبوه امکانات و تفریحات می تواند موجبات راحتی و آسایش را فراهم آورد و در پی آن آرامش نیز می آید.

در میان املاک ترکیه آپارتمان های زیبا، لوکس در متراژ و نقشه های مختلف وجود دارد که تمامی نیازمندی ها، سلیقه ها و علایق را در نظر گرفته و پاسخگو هستند و کمتر کسی با دیدن و آگاهی از مزایای آنها راغب به سرمایه گذاری و خرید آنها نمی شود.

)طیبه مرادی ۱۱/۰۶/۹۹(

 پورتال جامع املاک دبی

شرکت های سازنده ملک در دبی

سازه های اعمار

سازه های داماک

خرید آپارتمان دست دوم در استانبول ترکیه

 خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

قیمت ملک در ترکبه

 

 

damac بازدید : 86 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

ترکیه به عنوان کشوری زیبا، سرسبز، پیشرفته، مدرن و خوش آب و هوا، محبوبیت بسیاری دارد، از این رو سرمایه گذاران و گردشگران زیادی به منظور دنبال کردن اهداف خود، وارد ترکیه می شوند.

شهرهای آنتالیا، استانبول، کالکان، دالیان، فتحیه، بدروم و آنکارا معروف ترند و محبوبیت بیشتری دارند.

خرید املاک ترکیه را در مقاله ی پیشین تشریح کردیم اینک مراحل قانونی خرید و انتقال سند املاک ترکیه را شرح خواهیم داد.

سرمایه گذاری در ترکیه سود آور  و در پی آن مسبب ایجاد آسایش و در نتیجه آرامش بیشتر خواهد شد، اما آنچه لازمه ی آن است، تحقیق، بررسی و مشاوره های اصولی و کاربردی در این زمینه است که بهتر است از طریق مشورت با یک یا حتی چند مشاوره املاکی  ذبده و کارکشته انجام شود، در ابتدا سرمایه گذار باید با دقت و خرج حساسیت به بررسی املاک و تطابق آن با شرایط خود و سپس انتخاب ملک بپردازد.

بعذ از انجام تحقیقات و بررسی ها و نیز انتخاب ملک، برای انجام مرحله بعدی که ترجمه گذرنامه ی خریدار است باید از دفاتر اسناد رسمی کمک گرفت، انجام این مرحله طبق قوانین ترکیه الزامی ست چرا که هم فروشنده، هم خریدار و هم دولت ترکیه باید از امنیت و صحت معامله اطمینان داشته باشند. پس از ترجمه گذرنامه ی خریدار، طرفین قرارداد که از سوی دولت ترکیه تعیین می شوند معامله را با امضای خود نهایی می کنند.

پس از نهایی شدن خرید، باید مدارکی از جمله قرارداد، گذرنامه ی خریدار به همراه اطلاعات تکمیلی ملک از جمله شرایط کلی و جزئی ملک، به مراکز ذیربط جهت گرفتن سند رسمی و معتبر که به آن TAPU گفته می شود و شامل عکس مالک، امضای وی و تمبر می باشد، ارجاع داده شده و تا انجام مراحل قانونی صدور سند از سوی دولت ترکیه باید منتظر ماند.

البته اداره مالیات محلی باید برای شخص خریدار یک حساب بانکی باز کند و به وی یک کد مالیاتی اختصاص دهد، مراحل ثبت و انتقال سند هزینه ای بالغ بر ۴درصد ارزش ملک را شامل می شود که به صورت مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود و آنها موظف به پرداخت آن هستند. پس از دریافت سند و طی و اتمام کلیه ی مراحل، خریدار، مالک ملک شناخته می شود و حق دخل و تصرف آن را (در چهارچوب های قانونی) دارد.

امروزه سرمایه گذاری در ترکیه، به عنوان یک سرمایه گذاری مطرح و پرطرفدار شناخته شده و پیشنهاد می شود.

)طیبه مرادیلبخند ۱۰/۰۶/۹۹(

خرید آپارتمان دست دوم در استانبول

قیمت ملک در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک در دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

اخبار دبی

damac بازدید : 293 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

آنتالیا شهری ست که تقریبا در تمام دنیا شناخته شده است و ترکیه را به خوبی معرفی میکند.

کشور ترکیه پر از امکانات تفریحی و لذت بخش، همراه با آب و هوایی بسیار مطبوع و خوش، و در بردارنده ی اقتصادی رو به بالاست که سرمایه گذاران، گردشگران و مهاجران زیادی را به سوی خود جلب و جذب نموده است.

ترکیه با داشتن شهرهایی همچون، استانبول، فتحیه، کالکان، دالیان و آنتالیا، بدروم بسیار پرطرفدار و مطرح است و دارای ساختمان ها و ویلاهای بسیار مجلل، شیک و مدرنی ست که هر کسی را طالب خود می‌گردانند. با خرید املاک ترکیه و سرمایه گذاری در آن، می توان از امکانات برتر، تفریحات لذت بخش، سود و بهره های اقتصادی از سرمایه گذاری، تحصیل در دانشگاه های برتر، کار و دیگر خدماتی که در ترکیه به شهروندان ارائه میشود، بهره برد.

خرید املاک ترکیه قوانینی دارد، از جمله؛

- خرید املاک بالای ۲۵۰،۰۰۰ دلار شامل دریافت اقامت دائم ترکیه می شوند.

-  املاک در دهکده ها، روستاها و مراکز نظامی ترکیه، برای اتباع خارجی قابل خرید و فروش نیستند.

-  خرید املاک ۶۰،۰۰۰ دلاری شامل قوانین دریافت اقامت تروریستی موقت ۳ ساله ی ترکیه خواهند شد و خریداران این گونه املاک، مجوز کار و تحصیل در ترکیه را ندارند.

-  اجاره ملک در ترکیه شامل دریافت اقامت ۱ ساله غیر قابل تمدید می شوند، مگر اینکه از آخرین تاریخ اقامت، یک سال گذشته باشد.

-  قانونی بودن اقامت و پاسپورت سرمایه گذار، مشروط به عدم فروش ملک حداقل، به مدت ۳ سال می باشد.

ترکیه بنا بر اصل تفاضل اجازه ی خرید و فروش املاک و سرمایه گذاری افراد خارجی را صادر کرده است. کشورهایی از جمله کشورهای اتحادیه ی اروپا به جز بلژیک، اسلواکی، قبرس و جمهوری چک اجازه خرید و سرمایه گذاری در ترکیه را دارند. ایران نیز از جمله کشورهایی ست که اجازه سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه را داراست.

در مقاله های بعدی، جزئیات بیشتری را درباره ی قیمت ها، چگونگی خرید، نحوه ی اخذ اقامت ترکیه و از این قبیل مسائل مربوط به خرید املاک ترکیه و اخذ اقامت ترکیه را برایتان تشریح خواهیم کرد.

)طیبه مرادی ۱۰/۰۵/۹۹)

 خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه

قمیت ملک در ترکیه

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

املاک داماک

 

املاک اعمار 

damac بازدید : 69 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

امارات به عنوان کشوری محبوب، مطرح، موفق و مقتدر در خاورمیانه خوش می درخشد، و دبی در این موفقیت و درخشش نقش به سزایی داشته تا حدی که بسیاری، دبی را نام مستعار امارات میدانند و امارات را با نام دبی میشناسند.

دبی شهری پر زرق و برق، زیبا، مجلل، مدرن با آسمان خراش های سر به فلک کشیده و سواحلی زیبا و دل انگیز است، همچنین وجود امکانات برتر و به روز جهانی، سبب درخشش بیشتر و موفقیت های روز افزون تر و محبوبیت بیشتر و بیش از پیش امارات شده و امارات را بلند آوازه تر کرده است.

به همین دلایل، افراد زیادی از اقسانقاط جهان و با توجه به شرایط، داشته ها و توانمندی های خود، تمایل دارند در امارات-دبی زندگی کنند و روزانه بر تعداد متقاضیان برای درخواست و دریافت ویزای دبی با طرح دلایلی همچون ازدواج، ادامه تحصیل، کار و سرمایه گذاری، افزوده می شود. به دلیل عدم جذب مهاجر در قالب پناهنده و مقرارت سخت گیرانه ی امارات، مقوله ی دریافت پناهندگی امارات بسیار کم رنگ است همچنین تابعیت اماراتی نیز شامل افراد خاصی میشود که میتوانید در مقاله ای که در خصوص چگونگی اخذ تابعیت امارات و دریافت پناهندگی امارات نوشته شده است، اطلاعات لازم را کسب نمائید.

اما آنچه در میان راه های اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی در سایت های مختلف به چشم میخورد، اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی به افراد موفق و هنرمندان می باشد.

اما آنچه در این خصوص قابل ذکر است این است که کشورهایی که جز کنوانسیون ژنو هستند، شرایط پذیرش پناهجو یا پناهجویان موفق و هنرمندان و نیز افراد در سطح علمی بالا، را که برای پناهندگی از این طریق اقدام می کنند، را در نظر داشته و موظف به پذیرش و اعطای پناهندگی به آنان می باشند، اما کشور امارات برای افراد پناهنجو یا پناهجویان  موفق و هنرمندان، این شرایط را در نظر نگرفته و نسبت به آنها، تعهدی ندارد، و هنرمندان و افراد موفق به صرف هنرمند بودن و یا موفقیت های خود نمی توانند اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کنند، اما راه های دیگری برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی در نظر گرفته شده و کشور امارات نیز در این خصوص، طبق سیاست های ملی و استراتژی های خود، عمل کرده و حمایت می کند.

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق اخذ پناهندگی

که اینها راه های پذیرش مقیم در کشور امارات هستند، که میتوانید در مقاله های مربوطه، آنها را دنبال کرده و کسب اطلاعات نمائید.

راستی! برای دریافت اطلاعات از هزینه ها و مخارج زندگی در دبی، سرمایه گذاری در دبی، اقامت دبی می توانید به مقاله های پیشین ما استفاده کنید.لبخند

)طیبه مرادی ۹۹۰۵۰۶(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

پروژه های داماک در دبی

پروژه های اعمار در دبی

شرایط خرید خانه در ترکیه

اخبار دبی 

damac بازدید : 110 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

 

امارات کشوری عربی با دین اسلام و عرب زبان است که از سمت شمال به خلیج فارس منتهی میشود، و با قطر و عربستان نیز همسایه است. امارات در جهان بسیار نام دار و پر افتخار است چرا که در هر زمینه ای پیشرفت های شگرفی داشته و در بسیاری زمینه ها رکورد شکنی کرده است همچنین امارات دارای روابط بین المللی فوق العاده بالایی ست و محبوبیت بسیار زیادی دارد و همین موضع سبب ایجاد روابط بهتر و گسترده تر شده است.

از آنجا که این کشور بسیار پر زرق و برق، زیبا، مدرن، لوکس، مجلل و پیشرفته است، از همین جهت هم بسیار پرطرفدار، محبوب و مجذوب نیز واقع شده و هر روز آمار درخواست کنندگان برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی بالا و بالاتر میرود.

بسیاری از ایرانیان نیز به همین دلایل و دلایلی دیگر همچون نزدیک بودن فرهنگ، نزدیک بودن مکان جغرافیایی و از این قبیل دلایل، به زندگی در امارات به ویژه شهر دبی، تمایل بسیار زیادی از خود نشان می دهند.

اما گرفتن ویزای اماراتی و زندگی در دبی کار چندان راحتی نیست، و علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد که البته بیشتر و بهتر است اینگونه اذعان داشت که معایب دبی، خوب بودن زیادی آن است، چرا که باعث بروز جریاناتی شده است، مثل سخت بودن مراحل اخذ پناهندگی امارات و دریافت تابعیت دبی، شلوغ بودن آن، نداشتن زبان مشترک برای برقراری ارتباط، تنوع آداب و رسوم به دلیل ازدیاد افراد با فرهنگ های متفاوت و از این قبیل موارد، از جمله مواردی هستند که می توان به آنها نسبت معایب زندگی در امارات و دبی را داد اما آنچه در ذهن میدرخشد هم ، این است که همین معایب هم از مزایای دبی به حساب می آید، چرا که مثلا مقوله ای چون ازدیاد فرهنگ و آداب و رسوم سبب ایجاد تنوع و تبادل فرهنگ شده و خود در رشد فرهنگی ساکنین دبی نقش بسزایی داشته است، و یا می توان گفت تنوع ملیت ها سبب ایجاد زمینه های رشد اجتماعی از جمله یادگیری زبان های مختلف شده، و نیز می توان گفت شلوغی و ازدیاد جمعیت بخاطر وجود شرایط کاری، تحصیلی، رفاهی، و فرهنگی بیشتر است که چنین شرایطی را به وجود آورده و سبب گسترش حوزه ی زندگی و تعامل افراد با یکدیگر شده است.

از آنجا که دولت امارات ، دولتی مقتدر، نظام مند، مدون و اصولی ست، همه چیز را طبق برترین اصول، جدیدترین یافته ها و مقرارت مدون خود بنا نهاده و از این رو همه ی شهروندان اماراتی در آرامش و آسایش بی انتها و بی وصفی زندگی می‌کنند.

امارات با داشتن هفت شهر به پایتختی ابوظبی، کشوری بسیار محبوب است که در میان هفت شیخ نشین اماراتی ابوظبی و دبی شهرت و آوازه ی بلند تری دارند و بیشتر از همه زیبا، مجلل، مدرن و مفرح، و پیشرفته هستند و پس از ابوظبی و دبی، شارجه و عجمان نیز طرفداران و دوستداران زیادی دارند.

امروزه به دلیل و دلایلی که گفته شد، افراد زیادی در صدد اخذ اقامت امارات و ویزای دبی هستند و از آنجا که دریافت پناهندگی کشور امارات بسیار سخت انجام میشود و فقط به افراد خاصی تعلق میگیرد، افراد مختلف از کشورهای مختلف به راه های دیگری جز دریافت پناهندگی امارات فکر میکنند و برای زندگی در امارات و دبی اقدام میکنند، راه هایی همچون:

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-        اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

-         اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق پناهندگی

اینها متداول ترین راه هایی هستند که اشخاص برای زندگی در دبی و بهره مندی از برترین، لوکس ترین و آرامش بخش ترین شرایط زندگی، آنها را پی میگیرند و برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی اقدام می کنند.

راستی! وجود برترین ملزومات زندگی، جدیدترین امکانات، متنوع ترین رفاهیات، پیشرفته ترین تکنولوژی ها و مرفح ترین تفریحات، برای ساکنین دبی در بالاترین سطح کیفی و کمی خود، سبب شده تا مردم از زندگی نهایت لذت، آسایش و آرامش را تجربه کنند البته بهره مندی از این امکانات متحمل پرداخت هزینه هاست.

)طیبه مرادی ۰۵۰۶۹۹(

 پورتال جامع املاک دبی

لیست پروژه های دبی

dxboffplan.com

 شرکت های سازنده املاک و مستغلات در امارات متحده عربی

damac بازدید : 60 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

امارات متحده عربی کشوری مقتدر، موفق و محبوب است که در جهان نام و نشان و اعتباری کم نظیر دارد.

به دلیل پیشرفت ها و موفقیت های متعدد از جمله پیشرفت و موفقیت در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، روابط بین الملل و و و که همه و همه در کارنامه ی درخشان کشور امارات به چشم می خورد و چشم و دل همگان را مجذوب خود ساخته است. کشور امارات به پایتختی شهر ابوظبی و قطب پیشرفتگی شهر دبی، به کشوری مطرح در حوزه ی، خلیج فارس، خاورمیانه و حتی کل جهان شناخته شده است.

امارات به عنوان کشوری برتر، برجسته و بالنده طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و تقاضاهای روز افزون برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی بیانگر این موضوع ست.

به دلایلی که گفته شد و به دلایل متعدد دیگر، تابعیت دائم امارات به هر کسی تعلق نمیگیرد و تنها به امارات های اصیل امارات تعلق میگیرد.

-  تابعیت اماراتی برای افرادی که پدر و مادر اماراتی دارند.

-  تابعیت اماراتی برای اشخاصی که پدر اماراتی دارند.

-  تابعیت اماراتی برای افرادی که مادر اماراتی دارند.

در غیر این صورت تابعیت دائم اماراتی به شخص دیگری تعلق نمیگیرد.

اما دولت امارات به لطف سیاست های انسان دوستانه ای که اتخاد کرده است، به افرادی که ۳۰ سال مقیم امارات باشند و همچنین نوزادی که پدر و مادر نامعلوم و ناشناس داشته باشند، نیز تابعیت اماراتی می‌دهد.

البته گفتنی ست اگر خواهان زندگی در یکی از بهترین شهرهای جهان که در امارات وجود دارد، یعنی دبی هستید، و خون اماراتی و شرایط اخذ تابعیت دائم امارات را ندارید، ناامید نشوید، گرچه برای دریافت تابعیت مقرارت سخت گیرانه ای وجود دارد، اما برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی راههای وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید:

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

که در این میان اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل و کار بیشترین آمار متقاضی را به خود اختصاص داده است، اما اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری بهترین، سودآور ترین و آرامش بخش ترین نوع دریافت ویزای دبی به حساب می اید.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی دریافت ویزای دبی به مقاله های لینک شده مراجعه کنید.

)طیبه مرادی ۰۲۰۶۹۹ (

 

هزینه های زندگی در دبی

پناهندگی امارات

خرید اقساطی املاک دبی

 بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی 

املاک فروشی در دبی

damac بازدید : 54 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

 

امارات متحده عربی کشوری با ملیت عربی با هفت شیخ نشین عرب زبان است که دین آنان اسلام است و اهل تسنن هستند. کشور امارات دارای هفت شهر شیخ نشین به نام های ام القوین، فجیره، شارجه، رأس الخیمه، عجمان به پایتختی شهر ابوظبی و محوریت پیشرفتگی شهر دبی می باشد که دبی از هر لحاظ پیشرفته تر، مدرن تر، زیباتر و مجلل تر است، از این رو هزینه ها در این شهر تقریباً بالاست به خصوص اینکه دبی جزء برترین، پیشرفته ترین، لوکس ترین و زیباترین همچنین پرتوریست ترین شهرهای جهانی نیز محسوب میشود.

هزینه ی ایاب و ذهاب در دبی زیاد نیست، کرایه ی تاکسی، بلیط مترو و هایپرلوپ تقریباً مناسب است حتی خرید خودرو به نسبت لوکس بودن و مدل بالا بودن آنها، زیاد گران قیمت نیستند مگر اینکه بخواهید ماشین هایی با مدل های فوق العاده بالا سوار شوید.

خرید و اجاره ی مسکن در دبی، به عواملی همچون منطقه، مدل، آپارتمانی یا ویلایی بودن ملک، متراژ و از این قبیل موارد بستگی دارد، که داشتن هر آیتم بر قیمت ملک می افزاید، که البته گفتنی ست سرمایه گذاری در املاک دبی یکی از بهترین، سودآور ترین و تضمین شده ترین راههای سرمایه گذاری ست.

لباس و پوشاک در دبی قیمت نسبتاً بالایی دارند که در زمانهای حراج فروشگاه ها، می توان با قیمت های پایین تری، البسه مورد نیاز را تهیه کرد.

در دبی تحصیلات قدری گران قیمت تمام میشود، چرا که دانشگاه ها، آموزشگاه ها و مدارس دبی اغلب در سطح بین المللی هستند و حتی چند زبانه تدریس می کنند، البته مدارس عمومی ارزان قیمت ترند و امکان تحصیل در مدارس عمومی نیز فراهم شده اند که هزینه های کمتری در بردارد.

خوراک و غذا، در دبی زیاد هزینه بر نیست و با وجود سالم و تازه بودن مواد غذایی همچنین تنوع آنها، قیمت آنچنان زیادی ندارند، و رستوران های فوق العاده متعدد و متنوعی برای عرضه غذاهای مختلف با قیمت های مناسب نیز وجود دارند.

تفریحات و گردش در دبی به دلیل تنوع آنها، قیمت های متنوعی دارند، و بخاطر تعدد و تنوع امکانات و اماکن تفریحی، همه ی افراد حاضرند هزینه های آنها را بپردازند تا از زندگی لذت بیشتری ببرند.

زندگی در دبی، جزء زندگی های مرفه و گران قیمت به حساب میاید چرا که شهر دبی جزء برترین، لوکس ترین، زیبا ترین، پر امکانات ترین و به همین دلایل جزء پرطرفدار ترین شهرهای جهانی ست.

)طیبه مرادی ۰۲۰۶۹۹)

 

بهترین املاک فروشی در دبی 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در دبی

املاک دبی (پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی)

تحصیل در دبی

کار در دبی

ازدواج در دبی

اقامت دبی

مهاجرت به امارات

پناهندگی دبی و امارات

تولد در دبی

خرید اقساطی املاک در دبی

سرمایه گذاری در دبی

damac بازدید : 74 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

 

هر کشوری نسبت به شرایط حاکم بر آن، قوانین و مقررات ویژه ی خود را دارد، که دریافت اقامت و پناهندگی در دولت امارات نیز از این قاعده مستثنا نمیباشد.

کشور امارات به دلایلی همچون موفقیت های روز افزون، پیشرفت های شگرف، وجود امکانات برتر، بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و و و به کشوری محبوب و جذاب و پرطرفدار تبدیل شده است، از این رو، افراد، شرکتها و کشورهای زیادی خواهان دریافت اقامت، همکاری و تعامل با امارات هستند، یکی از راه های زندگی در امارات و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، دریافت پناهندگی ست، که طبق قوانین و مقرارتی خاص خود، انجام می شود.

برای دریافت پناهندگی از دولت امارات، پس از وارد شدن به این کشور، باید به مقامات ذیربط و همچنین پلیس این کشور، اعلام حضور کرد، درخواست داد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و مراحل قانونی را طی کرد و تا حصول نتیجه منتظر ماند.

لازم به ذکر است، برای گرفتن پناهندگی، باید دلیلی قانع کننده داشت که مهمترین آنها:

-  داشتن مشکلات اجتماعی

-  داشتن مشکلات سیاسی

-  داشتن مشکلات مذهبی

-  داشتن مشکلات قضای

ست.

از آنجا که برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، متقاضی بسیار است، کار را قدری سخت تر کرده و به نوعی می توان گفت اخذ پناهندگی از دولت امارات جز انواع روش های زمانبر و بی نتیجه محسوب میشود.

برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، به روشهایی جز روش دریافت پناهندگی نیز می توان اکتفا کرد که در مقاله های پیشین به آنها پرداختیم و آنها را در اینجا تیتروار برایتان عنوان میکنیم:

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی به افراد موفق و هنرمندان

-  اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تولد

اینها راه هایی هستند که می توان از طریق آنها، اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کرد و از مزایای فوق العاده و خارق العاده ای که در آنجا وجود دارد، بهره برد.

)طیبه مرادی ۰۱/۰۶/۹۹(

 

مهاجرت به دبی

خرید املاک دبی

سرمایه گذاری در دبی

 

 شرکت های سازنده و پروژه های آنها در دبی

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

damac بازدید : 84 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

 کشور امارات یکی از کشورهای خاورمیانه است که جز برترین های خاورمیانه نیز محسوب میشود، و در امارات، شهر دبی، سربلند ترین و سرآمد ترین آنهاست، چرا که هرآنچه از امکانات، امنیت، راحتی، تجملات، تکنولوژی، مدرنیته و زیبایی وجود دارد را در خود جای داده است.

به طرق مختلف می توان اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کرد،

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق کار

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق ازدواج

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری و خرید املاک دبی

-       اقامت امارات و اخذ ویزای دبی از طریق تحصیل

-        اقامت امارات و اخذ ویزای دبی به هنرمندان و افراد موفق

-        و ...

اما تابعیت امارات، فقط از طریق تابعیت خون است، اخذ تابعیت از طریق تولد یافتن در امارات از بهترین، کوتاه ترین و راحت ترین روش هاست اما انچه کار را سخت می کند، خون است، در واقع تابعیت تنها به کسانی تعلق می گیرد که خون اماراتی در رگ های آنها باشد و اصالتاً اماراتی باشند و صرف به دنیا آمدن در امارات دلیل بر تابعیت نوزاد نیست و دولت امارات طبق سیاست ها و قوانینی که دارد  به نوزادی که در امارات به دنیا باید اما خون اماراتی نداشته باشد، تابعیت نمی دهد، و تابعیت محض فقط شامل اماراتی ها می شود که

-  یا باید پدر و مادر نوزاد اماراتی باشند

-  یا پدر اماراتی باشد

-  یا مادر اماراتی باشد که در این صورت پس از ۶ سال از تولد فرزند، می تواند برای فرزند خود، تابعیت اماراتی بگیرد.

- البته دولت امارات به نوزادی که پدر و مادر ناشناس داشته باشد، نیز تابعیت میدهد.

 

 

البته با کمی دقت و ژرف اندیشی می توان دریافت که دولت امارات برای ایجاد این محدودیت کاملاً حق  دارد چرا که بخاطر دست آوردهای روز افزون امارات، بالاخص شهر دبی، روزانه بر انبوه طرفداران و متعاقباً بر انبوه متقاضیان برای اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، افزوده می شود، و از آنجا که این کشور و شهر دبی مهاجرپذیر است و افراد زیادی از سراسر دنیا به این شهر مهاجرت می کنند و در پی آن ازدواج و تولد به مراتب بالا می رود، دولت امارات نمی تواند به صرف تولد یاقتن در امارات به نوزادی که هیچ یک از والدین وی تابعیت اماراتی ندارند، تابعیت دهد مگر اینکه پدر و مادر نوزاد ناشناس و مجهوا الهویه باشند و دلیل مهم و غیر قابل چشم پوشی و انگار دیگر برای عدم صدور تابعیت برای نوزادی که پدر و مادرش تابعیت اماراتی ندارند، اینکه هر چیز پر ارزش و گرانبهایی، مراقبت بیشتر می طلبد، مثل زندگی کردن در دبی و داشتن تابعیت اماراتی ...

گفتنی ست که دولت امارات قوانین بسیار مدونی دارد که طبق قوانین امارات اگر شخصی که اقامت امارات و یا تابعیت اماراتی گرفته است از قوانین امارات سرپیچی کند، تابعیت وی را باطل کرده و مشمول جریمه و طی کردن مراحل قانونی آن می شود.

(طیبه مرادی ۳۰/۵/۹۹)

 

 بهترین املاک فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های اعمار در دبی

پروژه های داماک در دبی

damac بازدید : 65 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

امارات کشوری عربی در حاشیه ی شمالی خلیج فارس است که شامل هفت شیخ نشین عرب زبان و مسلمان می باشد، این کشور دارای اقلیمی خشک اما پیشرفتهایی شگرف و خارق العاده بوده و هست و همچنان در راه رشد و تعالی پرسرعت و باقدرت پیش می رود.

بین این هفت شیخ نشین که پایتخت آن ابوظبی ست، شهر دبی از همه برتر، لوکس تر، مهم تر و پرطرفدار است از این رو سالانه حتی روزانه، بر سیل انبوه درخواست کنندگان اقامت امارات و ویزای دبی افزوده میشود. دولت امارات طبق قوانین خود، به افراد ذیصلاح اقامت امارات و ویزای دبی را میدهد اما هر کدام مقررات خاص خود را دارند.

اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق تحصیل

اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار

که این سه را در مقاله های پیشین برایتان شرح دادیم

و مورد دیگر که اینک می خواهیم به آن بپردازیم، اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق ازدواج است (البته چند راه دیگر نیز وجود دارد)

که طبق آن، به افرادی که با اماراتی و یا شهروند اماراتی ازدواج کنند، پس از انجام مراحل و تکمیل مدارک، اقامت امارات و ویزای شهری ک متقاضی درخواست کرده است، صادر میگردد، این اقامت موقت بوده و با حفظ شروط صدور اقامت، هر ۲یا ۳ سال یک بار، تمدید می گردد.

افرادی که با اماراتی و یا شهروند اماراتی ازدواج می کنند، باید در ابتدا درخواست صدور ویزای سفری بدهند تا بتوانند مجوز ورود همسر خود را به امارات داشته باشند، پس از آن باید با تکمیل مدارک و طی کردن مراحل قانونی و تکمیل و طی کردن مراحل درخواست اقامت امارات، منتظر دستورالعمل دولت امارات باشند، که البته در این شرایط یعنی طی کردن مراحل و تکمیل مدارک، دولت امارات، به فرد، اقامت امارات و ویزای شهری موقت صادر می کند .

از دیگر قوانین مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی مشروط به ازدواج ،این است که یکی از دو طرف باید اماراتی بوده، و حداقل یکی از طرفین باید شهروند اماراتی باشد، همچنین سن ازدواج در امارات برای دختران ۱۸ سال به بالا و برای پسران ۲۱سال به بالاست.

از آنجا که ثبت ازدواج را کنسولگری امارت انجام نمیدهد، این کار بر عهده دادگاه قرار دارد. برای ازدواج اسلامی و ثبت آن در دادگاه شریعیت داماد باید مسلمان باشد و رضایت پدر عروس و در صورت فوت وی، رضایت کفیل و نزدیکان عروس باید باشد.

اگر طرفین از فرقه های دیگر باشند مثلاً مسیحی باشند، نوع فرقه ی مذهبی آنان تعیین کننده ی چگونگی مراسمات و مکان برگزاری و نحوه ی اجرای مراسم ازدواج آنها خواهد بود.

مهاجرت به امارات و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی دائم نیست و این مقوله فقط شامل کسانی می شود که به مدت ۳۰ سال در این کشور زندگی کرده باشند. نوع اقامت امارات مشروط به کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و ... اقامت موقت بوده و هر ۲یا ۳ سال یک بار به شرط استقرار حکم اقامت مثل مالک بودن، محصل بودن، شاغل بودن و از این قبیل، به صورت موقت، تمدید خواهد شد.

امارات جزء برترین کشورهای حوزه خلیج فارس و دبی جزء سرآمد ترین شهرهای جهانی ست، که البته یکی از بهترین راهکارهای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، خرید املاک دبی می باشد.

)طیبه مرادی۲۹/۰۵/۹۹(

 پورتال جامع املاک دبی

پروژه های دبی

شرکت های ساخت و ساز امارات

اقامت دبی

اخبار دبی

 

damac بازدید : 95 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

امارات که در حوزه ی کشورهای خلیج فارس قرار دارد، شامل هفت شهر شیخ نشین است به نام های دبی، ابوظبی، ام القوین، عجمان، فجیره، راس الخیمه و شارجه می باشد.

دبی به عنوان برترین و پیشرفته ترین شهر امارات، دارای موقعیت های برتر و ویژه ی زندگی، شغلی، سرمایه گذاری، تحصیلی ست که روز به روز بر درخواست کنندگان برای دریافت اقامت امارات و دریافت ویزای دبی افزوده می شود چرا که با زندگی در دبی می توان در شرایط برتر زندگی کرد و امنیت و رفاه و آرامش و آسایش را به صورت توامان تجربه کرد. همچنین می توان با سرمایه گذاری در دبی و دریافت اقامت امارات و ویزای دبی، از شرایط تحصیلی و آموزشی در سطح بین المللی، رفاهیات و تفریحات متعدد و متنوع، کار در محیط های امن با درآمد بالا، و نیز استفاده از به روز ترین، مدرن ترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا بهره مند شد.

با سرمایه گذاری در امارات می توان با حفظ شرط دریافت ویزا، از امکانات رفاهی، پیشرفت های زندگی و سود های کلان سرمایه گذاری بهره برد و از شرایط ایده آل زندگی نهایت لذت را برد.

از آنجا که کشور امارات کشوری پر رونق، پر طرفدار، پر امکانات و مملو از شادی و امنیت و رفاه است، از هر جهت کشوری محبوب بین کشورهای حوزه خلیج فارس محسوب میشود و حتی شهردبی با در مواردی با بهترین شهرهای اروپایی رقابت تنگاتنگی دارد، به همین خاطر شرایط امنی برای سرمایه گذاری و زندگی در آن ایجاد شده است که روز به روز نیز بر این امنیت، و پیشرفت و موفقیتها افزوده می گردد، چرا که این کشور در مسیر موفقیت پای نهاده و پرقدرت و پرشتاب به جلو میرود، از این رو سرمایه گذاری در امارات و دبی، علاوه بر قرار گرفتن در موقعیت امن رفاهی، راحتی، و نیز آسایش و آرامش فردی، اجتماعی و خانوادگی، با دریافت ویزای دبی و اقامت امارات، زندگی مفرح و مرفهی را برای سرمایه گذاران، مالکان و ساکنان رقم خواهد زد.

با سرمایه گذاری در امارات و دبی از امروز به فرداهای رؤیایی خواهید رسید.

 

سرمایه گذاری در دبی می تواند شامل موراد متعددی باشد، از جمله:

-       سرمایه گذاری در املاک (خرید املاک دبی)

-        سرمایه گذاری در خرید و فروش

-        سرمایه گذاری در ایجاد شغل، تأسیس کارخانه، شرکت و از این قبیل

-        سرمایه گذاری در صادرات و واردات

-         و ...

که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود بوده و شرایط ایده آلی را برای سرمایه گذار رقم می زند و نیز شامل شرایط اخذ اقامت امارات و دریاقت ویزای دبی هم می شود.

(طیبه مرادی ۲۹/۰۵/۹۹)

 شرکت های سازنده املاک و مستغلات در دبی

 پورتال جامع املاک امارات

بهترین مکان سرمایه گذاری در دنیا

اخبار دبی

شرکت اعمار

شرکت داماک

damac بازدید : 73 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

از آنجا که کشور امارات متحده عربی یکی از کشورهای موفق و پیشرفته در آسیا و حتی در کل دنیاست، بسیاری افراد به دلایلی همچون ازدواج، سرمایه گذاری، کار، تحصیل و ... خواهان دریافت ویزای دبی و اخذ اقامت امارات هستند.

از جمله مواردی که طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی را برای گرفتن ویزای امارات به تلاش وا داشته است تحصیل در امارات است، به خصوص برای ایرانیان تحصیل در امارات و گرفتن ویزای تحصیلی امارات، یه دلیل نزدیکی از نظر بعد مسافت همچنین مسلمان بودن این کشور، بسیار پرطرفدار است.

اگر بخواهید از طریق تحصیل در امارات، اقامت امارات و ویزای دبی را دریافت کنید باید  به یکی از دانشگاه های این شهر یا کشور، وارد شوید.

 زبان رسمی مردم امارات عربی ست اما به دلیل وجود مهاجران بسیار، همچنین جذب و رفت و آمد توریست، و نیز به دلیل اینکه این کشور بخاطر پیشرفت ها و موفقیت های فراوان و چشم گیری که دارد، سبب سرمایه گذاران زیاد در زمینه هایی همچون املاک و مستغلات و همچنین تعامل زیاد با کشورهای دیگر بوده و هست، در دانشگاه های امارات به زبان انگلیسی تدریس میشود به همین خاطر برای ورود به دانشگاه های امارات داشتن مدرک ایلتس با حداقل نمره 6 الزامی ست، که البته در صورت نداشتن مدرک زبان انگلیسی باید قبل از ورود به دانشگاه، باید دوره های آموزش زبان انگلیسی را فرا بگیرید، و پس از آن وارد دانشگاه شوید.

گفتنی ست وجود شعب متعدد از دانشگاه های برتر دنیا از جمله انگلیس، کانادا، فنلاند، آمریکا و ... نیز یکی از اصلی ترین دلایل تدریس دانشگاه های امارات به زبان انگلیسی ست

برای تحصیل در یکی از کشورهایی که در امارات دانشگاه دارند از طریق تحصیل در امارات و دریافت ویزای دبی، ابتدا می‌بایست، یک یا دو ترم در دانشگاه کشور مورد نظر به تحصیل پرداخت و سپس به کشور مقصد انتقال پیدا کرد.

در کشور امارات معمولا محدودیت سنی وجود ندارد، و افراد می توانند ضمن تحصیل دراین کشور و گرفتن ویزای تحصیلی امارات و دریافت ویزای دبی، از مزایای ویژه ی زندگی در دبی، از جمله وجود امکانات برتر، پیشرفتگی های به روز و مدرن ، تجملات و رفاهیات و تفریحات آن استفاده کرد.

جالب است بدانید بخاطر پیشرفتها و موفقیت های روز افزون کشور امارات به خصوص شهر دبی، بسیاری افراد تمایل به سرمایه گذاری در آن را دارند و ضمن سرمایه گذاری به ادامه تحصیل نیز می پردازند، و یا با ادامه تحصیل و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی وارد امارات شده و سرمایه گذاری میکنند و از مزایای ویژه و برتر و سود های کلان سرمایه گذاری در دبی نیز بهره مند می شوند.

پس از ورود به دانشگاه های امارات و اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی مقطع کارشناسی بین ۳ تا ۴ سال انجام میپذیرد که پس از گذشت ۲ تا ۳  سال، دانشجویان می توانند به یکی از کشورهای آمریکا، انگلیس و یا کانادا، و یا هر کشوری که در امارات شعبه ی دانشگاهی داشته باشد و دانشجو در مدت تحصیل در امارات در آن تحصیل کرده است، درخواست ادامه تحصیل داده و تحصیلات خود را در این کشور به پایان برسانند.

دانشجویان حین تحصیل در مقطع کارشناسی می‌توانند هفته ای ۱۰ ساعت کار کنند که بخشی از هزینه های تحصیل آنها را فراهم میکند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۲ سال به طول می انجامد که در این مقطع نیز دانشجویان می توانند حین تحصیل، هر هفته به مدت ۲۰ ساعت کار کنند و هزینه های خود را تأمین نمایند. پس از به اتمام رساندن تحصیلات، دانشجویان می توانند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازند که در این صورت اقامت امارات آنها تمدید می شود، در غیر این صورت و عدم تمایل به ادامه تحصیل در امارات، دولت امارات به دانشجویان تا یک سال فرصت میدهد که به دنبال کار مورد علاقه ی خود باشند که با اشتغال می توانند ویزای تحصیلی امارات خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

ادامه تحصیل در مقطع دکترا به ۳ تا ۴ به طول می انجامد که دانشجویان باید از توان علمی بالایی برخوردار باشند و مدرک آیلتس و با تافل داشته تا بتوانند در این مقطع که بین ۸ ترم و حداکثر ۱۴ ترم به طول می انجامد، به ادامه تحصیل بپردازند و اقامت امارات و ویزای دبی آنها تمدید شود در یر این صورت باید کشور امارات را ترک کنند.

همچنین دانشجویان می توانند بین تحصیل در امارات و یا یکی از کشورهایی که در امارات دانشگاه تأسیس کرده اند، انتخاب داشته و طبق شرایط خود  تحصیلات خود را ادامه دهند که البته مقطع دکترا در امارات در سطح بین المللی ارائه می شود.

دولت امارات برای دانشجویان بورسیه های تحصیلی نیز در نظر گرفته است که طبق شرایط خاصی به برخی از دانشجویان تعلق می گیرد که برای آگاهی از آنها نحوه ی گرفتن بورسیه امارات، میتوانید به سایت های معتبر مربوطه مراجعه کنید.

)طیبه مرادی ۲۸/۰۵/۹۹(

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین آپارتمان های دبی

 بهترین مکان سرمایه گذاری در ملک در دنیا

بهترین املاک دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی 

damac بازدید : 113 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

امارات یکی از کشورهایی آسیایی حوزه خلیج فارس است که شامل هفت شیخ نشین به پایتختی شهر ابوظبی و محوریت پیشرفت دبی می شود. دبی را از آن جهت "محوریتپیشرفت امارات" نامیده ام که این شهر گویی نمونه ی کوچک شده ای از کل دنیاست چرا که تقریباً تمام پیشرفت ها، موفقیت ها، امکانات، تکنولوژی، مدرنیته و زیبایی و تجملات را به وفور و فراوانی در خود جای داده است .

کشور امارات متحده عربی ، یکی از کشورهای موفق و نام دار و جهانی ست و دبی به عنوان قطب اصلی پیشرفت امارات محسوب میشود، با وجود پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف داشته است، سبب ایجاد چرخه ی مثبت اقتصادی شده و بخاطر انبوه ساخت و ساز، تولید و وجود کارخانه های متعدد و متنوع و مختلف، همچنین جذب توریست، جذب سرمایه گذار و نیز وجود نفت و صادرات گسترده بر پایه ی نفت، در این کشور و به خصوص شهر دبی موقعیت های شغلی بسیاری را ایجاد شده  و سالانه افراد زیادی برای درآمد زایی و اشتغال وارد امارات می شوند و متقاضیان زیادی برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج و ... به دریافت اقامت امارات و ویزای دبی اقدام و تلاش می کنند.

برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی از ۲ طریق می توان عمل کرد:

اول آنکه متقاضی باید از طریق ارسال درخواست به یکی از کاریابی های کشور امارات و یا یکی از سایت های مربوطه درخواست داده و تقاضای خود را ثبت کند. سپس کارفرمایی که برای استخدام و به کارگیری نیروی کار به مؤسسات کاریابی مراجعه می کند در صورت تطابق شرایط متقاضی و نیروی مورد نیاز شرکت یا کارخانه و یا هر نوع کار و فعالیت دیگری، به شخص متقاضی، نامه ای در قالب پیشنهاد شغلی ارسال کرده و دلیل قانع کننده ای را برای جذب نیرو، برای دولت امارات باید عنوان کند، سپس متقاضی برای اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای کار اقدام کرده و وارد کشور امارات میشود و موظف به انجام وظیفه می باشد.

راه دوم آنکه، متقاضیان کار در دبی و یا یکی از شهرهای امارات، می توانند با دریافت ویزای جستجوی کار، وارد امارات شده و شخصاً به پیدا کردن کار و کاریابی بپردازند و پس از پیدا کردن شغل مورد نظر و دلخواه خود، اقدام به دریافت ویزا می نماید. البته دولت امارات به ایرانیان ویزای جستجوی کار نمی‌دهد و افراد متقاضی می توانند از طریق داشتن معرف و کارفرما اقدام به اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی نمایند.

دولت امارات به همراهان (همسر و فرزند زیر ۱۸سال) متقاضی نیز اقامت موقت می دهد ، البته مشروط به عدم انجام فعالیت اقتصادی و کار همراهان.

جالب است بدانید دولت امارات، سالانه لیستی را در خصوص نیازمندی به افراد متخصص در رشته های مختلف، ارائه می کند که نوع حرفه ای که برای کار در امارات لازم هستند را مشخص میکند که برای آگهی از آنها میتوانید به سایت های معتبر مربوطه مراجعه کنید.

)طیبه مرادی ۲۷/۰۵/۹۹(

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

اخبار دبی

پروژه های اعمار در دبی

پروژه های داماک در دبی

 بهترین های دبی

damac بازدید : 68 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

از آنجا که کشور امارات متحده عربی، بسیار مهاجر پذیر است، موضوع چرایی و چگونگی مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی مطرح می شود و سؤالات زیادی را در اذهان بسیاری از افراد برانگیخته می‌سازد.

کشور امارات یک کشور مهم و مطرح در منطقه ی خلیج فارس است که به زعم پیشرفت های بزرگ، ثروت سازی های کلان و موفقیت های چشم گیر خود، توانسته است نام و نشان برتری را به خود اختصاص دهد و از آنجا که این کشور در برخی زمینه ها از جمله،؛ ساخت و ساز املاک و مستغلات، استخراج و صادرات نفت، صنعت توریسم و از این قبیل، بسیار پر رونق و موفق بوده است، روز به روز بر خیل عظیم خواستاران و طرفداران خود و جذب افراد به منظور دنبال کردن اهداف و مقاصد مختلف، می افزاید.

کشور امارات در سالهای اخیر، با به وجود آوردن بستر سرمایه گذاری، اشتغال و کار، تحصیل و ... زمینه های پیشرفت را برای همگان راهگشایی کرده و اشتیاق زیادی را به سمت خود جلب و جذب نموده است و پیشرفت ها، موفقیت ها و داشتن برترین شرایط، در جذب مهاجر و مهاجر پذیر بودن خود را ، به خوبی به اثبات رسانیده ، تا بدان جا که مهاجرت به امارات-دبی یکی از پرطرفدارترین، شلوغ ترین و پر مخاطب ترین موضوعاتی ست که در امارات و حتی سراسر دنیا، مطرح می شود.

تا بدین جا تا حدی چرایی مهاجرت به امارات را گفتیم، اینک به شرح چگونگی آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم در سالهای اخیر، اخذ اقامت امارات به دلایل متعدد و مشروح، بسیار پرطرفدار و شایان شده است که به طرق زیر قابل انجام است.

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق کار

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق اشتغال

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق ازدواج

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق تولد

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی از طریق پناهندگی

مهاجرت به امارات و اخذ ویزای دبی به هنرمندان و افراد موفق

که هرکدام از اینها خود، بحثی تأمل برانگیز و طولانی را در پی دارد، و برخورداری از هریک از مزایای فوق جهت اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، شرایط مختص خود را دارد. از آنجا که اخذ اقامت دائم امارات، کار بسیار دشواری ست و دولت امارات در این خصوص بسیار جدی و سرسخت  است و مقرارت پیچیده و سخت گیرانه ای دارد و تنها کسانی میتوانند اقامت دائم امارات را کسب نمایند که 30 سال در این کشور زندگی کرده باشند، اما تحصیل، اشتغال، مالکیت، سرمایه گذاری، پناهندگی و هنرمند بودن و افراد موفق و همچنین متولد شدن در امارات شامل اخذ اقامت امارات و اخذ ویزای دبی، به صورت موقت را شامل می شود و افراد مختلف با رویکردهای مختلف و با شرایط و موقعیت های مختلف و مرتبط با خود، می توانند به صورت موقت و قابل تمدید اقامت امارات را کسب نموده و از مزایای زندگی، کار، تحصیل، پیشرفت و موفقیت در این کشور برخوردار گردند.

امارات متحده عربی، که شامل هفت شیخ نشین به نام های دبی، عجمان، شارجه، ابوظبی، ام القوین، رأس الخیمه و فجیره به پایتختی شهر ابوظبی می باشد که در این میان دبی به عنوان قطب اصلی و محور موفقیت و پیشرفت، جذب گردشگر، جذب سرمایه گذار و جذب توریست عمل می کند و همه ساله افراد زیادی را به سمت خود می کشاند و افراد زیادی خواهان اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی می شوند و هرکس به نوع، میزان و به فراخور شرایط و داشته ب های خود، در این خصوص اقدام می کند.


یکی از راه های اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، خرید املاک دبی می باشد که علاوه بر شامل شدن شرایط اخذ اقامت امارات و دریافت ویزای دبی، شامل استفاده از امکانات برتر جهانی، زندگی در شرایط امن و آرام و راحت زندگی، و همچنین بهره مندی از پیشرفت های اقتصادی، مالی و قرار گرفتن در برترین شرایط رفاهی، فردی، اجتماعی و زندگی ست.

با این حال، در مقالات بعدی، تمامی راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی را به اختصار بررسی و توضیح خواهیم داد.

(طیبه مرادی ۹۹۰۵۲۲)

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

املاک فروشی در دبی

 شرکت های توسعه املاک و مستغلات در امارات

 

damac بازدید : 108 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اعمار کمپانی بزرگ بین المللی توسعه و خدمات املاک و مستغلات جهانی ست.

شرکت اعمار با بیش از 2دهه تجربه های موفق و درخشان در زمینه ی املاک و مستغلات در حال فعالیت می باشد، اعمار  در سال 1997 توسط محمد العبار تأسیس گردید. شرکت اعمار در زمینه ی املاک و مستغلات، توسعه و ساخت و سازهای انبوه، در قالب مراکز تجاری و پاساژها، مجتمع های مسکونی، اماکن تفریحی و تفرجگاه و ... آن هم در بالاترین سطح استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مجهز به برترین و با کیفیت ترین امکانات و تجهیزات، تبحر شگرفی دارد و جالب است بدانید شرکت اعمار با ساخت و سازهای انبوهی که انجام داده است شرایط خرید اقساطی آپارتمان در دبی و نیز اقساطی خرید ویلا در دبی را برای همگان فراهم آورده است. اعمار عمده ی فعالیت های ساخت و ساز خود را در کشور امارات و بیشتر در شهر دبی انجام داده است، و همین امر سبب گسترش نام و شهرت جهانی شهر دبی شده، تا جایی که دبی امروزه به عنوان یکی از لوکس ترین، و گران قیمت ترین شهرهای دنیا، نام و نشان گرفته است و نیز به همین دلایل و دلایل بسیار دیگر از جمله وجود رفاهیات متنوع، امکانات پیشرفته، تفریحات متعدد و... مزید بر علت شده که مردمی که در دبی زندگی می کنند از برترین و بهترین شرایط زندگی برخورباشند که همه ی اینها سبب شده اند تا ساکنین دبی به عنوان امیدوارترین و حتی شاد ترین مردم دنیا شناخته شوند که اعمار در این افتخارات و شهرت، نقش بسیار مؤثر و تعیین کننده ای داشته است. در واقع اعمار با گسترش و توسعه ی دبی، دبی را نامی تر، موفق تر و بلندآوازه تر کرده است.

گفتنی ست شرکت اعمار با به کار گیری طراحان و مهندسان ذبده، و کارآمد دنیا توانسته است برتری خود را ثابت کند تا بدان جا که در کل دنیا، هر جا و هر گاه سخن از ملک و املاک به میان می آید، از اعمار به نیکی یاد می شود و از تعدد و تنوع پروژه های اعمار تا تجهیز و تکمیل بودن شان همه و همه آن هم در تمامی پروژه هایش از جمله مسکونی، تفریحی، اقامتی و ... زبان زد خاص و عام است.

شرکت اعمار در حوزه ی ساخت و ساز های جز برترین های جهانی ست.

 (طیبه مرادی ۱۸/۰۴/۹۹)

 بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

 املاک دبی

 اخبار دبی

پروژه های شرکت اعمار در دبی

damac بازدید : 72 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

چندی ست که بیماری جدید و ناشناخته ی کرونا به وجود آمده است و منشأ آن کشور را چین و خوردن خفاش عنوان کرده اند.

کرونا با نام عملی کووید 19 دارای علائمی شبیه آنفولانزا با شدت و حدت بیشتر است که سیستم دفاعی و ایمنی بدن را تضعیت کرده و وارد ریه ها شده و اعضای تنفسی را به شدت درگیر میکند اما با رعایت بهداشت، استفاده از ماسک، دستکش، شیلد محافظ صورت، تقویت سیستم ایمنی بدن، رعایت فاصله اجتماعی و فردی و نیز تردد کمتر در معابر و مجامع و قرنطینه، می توان از کرونا در امان بود.

از آنجا که بیماری کرونا جدید و ناشناخته بود و علائم و حرکات متفاوت و جدیدی را از خود نشان می دهد و حتی در زمان های مختلف و در افراد مختلف عکس العمل های متفاوتی دارد، واکسن و دارویی نداشت اما اخیراً کشور روسیه با تحقیقاتی که انجام داده است به نقاط و نتایج امیدوار کننده ای برای رسیدن به داروی کرونا و ساخت واکسن کرونا رسیده است و مدعی شده که واکسن کرونا را کشف کرده است. مقامات مربوطه عنوان کرده اند که ثبت اولیه واکسن کرونا در ماه اوت 2020 انجام می پذیرد.

از آنجا که کشور روسیه تا کنون چندین واکسن کرونا را ساخته، و آزمایش و تست آنها را بر روی ۱۸ نفر از کسانی که به این بیمار مبتلا بوده اند را انجام داده است که پس از تزریق واکسن، و طی مراحل درمان، درمان یافته و از بیمارستان مسکو، مرخص شده اند، در واقع به نوعی می توان امیدوار بود و گفت، به زودی دارو و واکسن ضد کرونا وارد بازار خواهد شد.

همچنین مقامات روسیه گفته اند، به احتمال زیاد مرحله سوم کارشناسی و آزمایشات واکسن کرونا با تولید انبوه آن، به طور همزمان انجام خواهد شد.

به گفته ی مقامات روسیه و قزاقستان، کشور قزاقستان به طور مستقیم آزمایشات و تحقیقات بر روی بیماری کرونا و کشف و ساخت واکسن کرونا را زیر نظر داشته و این کشور امیدوار است، اولین کشوری باشد که واکسن کرونا از روسیه خریداری می کند.

کرونا را می توان کنترل کرد، اما باید برای کنترل و پیشگیری از آن، مقررات و تمهیدات بهداشتی را رعایت نموده، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد و استفاده از ماسک، دستکش و ترجیحاً استفاده از شیلد را رعایت کرده و قرنطینه را نیز اعمال و مد نظر قرار داد.

کرونا بیماری جدید، ناشناخته اما قابل کنترلی ست که دارو و واکسن آن در راه است.

)طیبه مرادی ۹۹/۰۵/۱۵(

 

پورتال جامع خرید و فروش ملک در دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

شرکتهای سازنده در دبی

اخبار دبی

 املاک دبی

damac بازدید : 75 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

این روزها و بهتر است بگوییم طی چند ماه اخیر، دنیا با بیماری جدید، ناشناخته، خطرناک و بدون درمانی یه نام بیماری کرونا درگیر است و دست و پنجه نرم میکند. ویروس کرونا که نام علمی آن کووید 19 است چند ماهی ست که پدید آمده و منشأ اصلی آن را استفاده از گوشت خفاش عنوان کرده اند و پیدایش آن از کشور چین بوده است.

از آنجا که چینی ها معتقدند هر موجود جانداری را میتوان خورد، خوردن  خفاش، مار، موش، تمساح، گربه و دیگر حیوانات برایشان موضوع تازه ای نیست اما اخیراً، مصرف گوشت منجر به پیدایش بیماری کووید 19 یا همان کرونا شده است.

کرونا یک بیماری جدید مسری ست که منشأ ویروسی دارد و بیشتر افراد مسن و افرادی که زمینه های بیماری های قلبی_عروقی، دیابت، سرطان، بیماری های تنفسی و از این قبیل را دارند ، در دریافت این ویروس و  ابتلا و آلودگی به کرونا، مستعد ترند.

افرادی که توان جسمی پایین و ضعف جسمانی شدید دارند نیز در معرض خطر بیشتری نسبت به افرادی دیگر در ابتلا به کرونا قرار دارند.

کرونا تا کنون جان تعداد زیادی را در سرتاسر جهان گرفته است و این خود خطرناک بودن خود را نشان داده است اما آنچه قابل توجه است این است که با رعایت یک سری اصول بهداشتی و فردی می توان از کرونا در امان بود.

راه مستقیم و اولیه انتقال ویروس کرونا، بزاق دهان و ترشحات بینی در هنگام عطسه و سرفه و دور انداختن دستمال در همان لحظه (جایی که دستمال برای کسی خطری نداشته باشید و باعث انتقال ویروس نشود مثل سطل زباله دردار) همچنین شست و شوی مکرر دستان با آب و صابون، استفاده از دستکش و ماسک و ترجیحاً استفاده همزمان از ماسک، دستکش و شیلد محافظ صورت، و در خانه ماندن و قرنطینه در عدم تکثیر و همچنین پیشگیری از بیماری کرونا کمک می کند.

کرونا علائمی چون نفس تنگی، ضعف شدید عضلانی و جسمانی، تب و لرز، سردرد شدید، بی اشتهایی و اسهال را دارد که با داشتن سرفه های خشک و مکرر همراه است.

داشتن چند علائم از علایم فوق، می تواند وجود کرونا را در بدن، خبر دهد که مستلزم مراجعه به پزشک است. با داشتن این علائم، باید بدون نگرانی و استرس به پزشک مراجعه کرد چرا که استرس، سیستم ایمنی بدن را ضعیف کرده و کرونا را تقویت میکند.

با رعایت مسائل بهداشتی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رعایت فاصله فردی و اجتماعی و حتی المکان انجام قرنطینه، می توان از ویروس کرونا در امان بود، و کرونا را شکست داد، که این مستلزم صرف انرژی، هزینه و مسئولیت پذیری ست که ب داشتن سلامتی و در امان بودن بدن و جان خود و عزیزان مان همچنین در صورت ابتلا به صرف هزینه درد کشیدن (و خدای نکرده) مرگ می ارزد.

می توان با رعایت نکات بهداشتی، انجام قرنطینه و تقویت سیستم ایمنی بدن، از کرونا در امان بود.

 

)طیبه مرادی ۹۹/۰۵/۱۵(

 

 

ساخت واکسن کرونا

 

پورتال جامع خرید املاک دبی 

املاک فروشی دبی

آپارتمان های فروشی دبی

شرکتهای سازنده اماراتی

damac بازدید : 70 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

سرمایه گذاری در دبی  یکی از انواع سرمایه گذاری های مطلوب و مطرح جهانی ست.

سرمایه گذاری در دبی، از انواع سرمایه گذاری هایی ست که در کل جهان بسیار مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

امروزه شهر دبی به عنوان یک شهر لوکس، مدرن، مجلل، و فوق پیشرفته ی جهانی به شمار می آید. دبی از طریق به کار گیری تجهیزات و امکانات پیشرفته، ساخت و ساز های عظیم، و رکورد شکنی های چشم گیر در تمامی زمینه های و عرصه های متعدد، روز به روز بر قدرت، شهرت زیبایی و تفاخر خود می افزاید.

شهر دبی ، شهر سرمایه گذاری و پیشرفت است چرا که این شهر جز برترین و پیشرفته ترین، لوکس ترین و گران قیمت ترین شهرهای جهانی ست و همین امر سبب شده تا سرمایه گذاری در دبی به یک سرمایه گذاری پر منفعت و کم ریسک مبدل شود. سرمایه گذاری در دبی انواع مختلفی دارد مثل:

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق تأسیس شرکت

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق احداث کارخانه

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق راه اندازی کسب و کار، حتی خورده فروشی و عمده فروشی

- سرمایه گذاری در دبی از طریق  برپایی تولیدی

 - سرمایه گذاری در دبی از طریق سرمایه گذاری در حوزه ی املاک و مستغلات

(اما سرمایه گذاری در حوزه ی املاک و مستغلات به عنوان یکی از برترین و سودآور ترین سرمایه گذاری ها در دبی به حساب می آید، آن هم به این دلیل است که دبی در سال های اخیر در حوزه ی املاک و مستغلات بسیار موفق و پیروزمند عمل کرده است.) بر روی مقوله ی سرمایه گذاری در دبی تا بدان جا تائید شده و تأکید می شود، که بسیاری از شرکت های بزرگ جهانی از جمله: اعمار، آدیداس، داماک، نایک، فوراور و ... برای سرمایه گذاری های کلان خود، سرمایه گذاری در دبی را انتخاب کرده اند. همچنین بسیاری از صاحب نظران، تاجران، سیاست مداران اقتصادی و .... سرمایه گذاری در دبی را به افراد و شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری های خورد و کلان دارند، را پیشنهاد میکنند چرا که سرمایه گذاری در دبی به یک سرمایه گذاری پرسود و کم ریسک تبدیل شده و تا کنون نیز امتحان خود را به خوبی پس داده است.


از سرتاسر جهان، سرمایه گذاران زیادی به منظور ارتقاء موقعیت شغلی و نام و نشان جهانی خود، همچنین سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی کسب و کارهای خود، تجارت های ملی و بین المللی خود، سرمایه گذاری در دبی را انتخاب کرده اند.

گفتنی ست سرمایه گذاری در دبی نه تنها به رشد وضعیت اقتصادی و ارتقاء منافع مالی کمک شایانی می کند بلکه از نظر بهتر شدن کیفیت و کمیت زندگی نیز بسیار تأثیر گذار بوده و شرایط امن و راحت و خوبی را برای سرمایه گذاران به دنبال می آورد، چرا که با سرمایه گذاری در دبی و زندگی کردن و داشتن کسب و کار در این شهر، سرمایه گذاران، مالکان و ساکنان می توانند از بسیاری از خدمات ویژه و برتری که فقط در این شهر، یعنی دبی ، یافت میشود بهره ببرند و طبیعتاً سطح رفاه زندگی و رشد فرهنگی آنها بالا می رود و شرایط بهتری را نه تنها در موقعیت کاری و اقتصادی خود، بلکه در شرایط زندگی روزمره خود نیز رقم خواهند زد و تجربه خواهند کرد. با سرمایه گذاری در دبی می توان از بسیاری از امکانات، تجهیزات، رفاهیات و ملزومات برتر، به روز و پیشرفته ی جهانی برخوردار بود و استفاده کرد.

سرمایه گذاری در دبی سطح آسایش را بالا می برد و متعاقباً سطح آرامش نیز بالا رفته و هر سرمایه گذار، مالک و ساکن دبی، با سرمایه گذاری در دبی ، زندگی توأم با آسایش و آرامش و امنیتی را به دست خواهد آورد، که در بسیاری از موارد، با دیگر شهرهای جهان قابل مقایسه نیست.

-         سرمایه گذاری در دبی ، راهی مطمئن برای ارتقاء سطح کیفی و کمی زندگی

-         سرمایه گذاری در دبی یعنی، یک سرمایه گذاری امن و مطمئن در راستای ارتقاء سطح مالی و اقتصادی

-         سرمایه گذاری در دبی یعنی بالا رفتن سطح تمام امور زندگی و به دنبال آن، بهتر شدن و بالاتر رفتن سطح آسایش و آرامش و امنیت بیشتر

) طیبه مرادی 14/04/۹۹ (

 

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی 

املاک دبی 

بهترین املاک فروشی در دبی 

املاک اعمار در دبی

املاک داماک در دبی

damac بازدید : 317 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

شرکت سازنده املاک و مستغلات داماک تحت عنوان داماک گروپ شناخته شده است و شهرتی جهانی دارد چرا که با ساخت و تجهیز املاکی پیشرفته، مدرن، مجلل، شیک و فوق العاده زیبا در این زمینه بسیار خوش جلوه گری کرده است. داماک گروپ با طراحی و اجرای برترین املاک بین المللی، نام و نشان داماک گروپ را در حوزه ی املاک و مستغلات بسیار زبان زد و مشهور گردانیده و سرمایه گذاران و تمامی صاحب منصبان و صاحب نظران این حوزه، داماک گروپ را به خوبی می شناسند تا جایی که بسیاری از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در دبی و همکاری و خرید از داماک گروپ راغب هستند چرا که داماک گروپ برای پروژه های خود، از بهترین و برجسته ترین متخصصان بهره برده و از هر لحاظ و از هر نوع مصالح و تجهیزات با کمیت و کیفیت برتر و بالاترین سطح، استفاده نموده است.

داماک گروپ املاکی تجمل گرایانه و مدرنیته دارد و در حوزه ی زیبایی شناسی و زیبا ساختی نیز حرف اول را می زند.

پروژه های بسیاری که در رسته ی کاری و اجرای شرکت داماک گروپ قرار دارند، همگی از بالاترین سطح کیفی و کمی برخوردارند و هرآنچه ملزوم و محبوب و مجذوب همگان است را به خوبی در خود جای داده و همه نوع نیاز افراد با هر نوع کاربری، سلیقه و علاقه را به خوبی و زیبایی و فراوانی پاسخ داده است.

داماک گروپ املاکی در نهایت دقت، ظرافت، زیبایی و تفاخر را خلق کرده و موفقیت و افتخارات بسیاری را از آن خود نموده است.

داماک گروپ پروژه هایی همچون گلف ویو ویلا، سیلور اسپیرینگ، ویلاهای ترامپ، ، شهرک های آکویا اکسیژن، فندی ویلا، کپیتال بی رزیدنس، داماک مایتز فندی، تنورا رزیدنس، داماک هیلز و بسیاری پروژه های برتر و بی نظیر دیگر را طراحی و اجرا نموده است. این املاک برتر که توسط داماک گروپ شکل یافته اند دارای امکانات فراوان، تجهیزات مدرن، تفریحات متنوع و ملزومات حتمیمورد نیاز ساکنین، مالکین، سرمایه گذاران و متقاضیان املاک داماک گروپ می باشند.

املاک داماک گروپ، در زمره ی یکی از برترین، لوکس ترین، مجلل ترین، با شکوه ترین، پیشرفته ترین و دریک کلام، سرآمد ترین املاک دنیا به شمار می آیند.

داماک گروپ، گروه ساخت و سازهای برتر املاک جهانی در دبی هستند.

داماک گروپ، نشانی برتر در حوزه املاک و مستغلات.

)طیبه مرادی ۱۲/۰۵/۹۹(

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های شرکت داماک

 داماک هیلز

damac بازدید : 58 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

دبی مارینا، پروژه ای بی نظیر، زیبا و دیدنی ساخته شده توسط شرکت اعمار در دبی

دبی مارینا یکی از شگفت انگیز ترین پروژه های شرکت اعمار است که سبب شناخت و شهرت بیش از پیش شهر دبی شده و بسیاری از مردم سراسر دنیا، دبی مارینا را به خوبی می شناسند چرا که جزء برترین، زیباترین و چشم گیر ترین، پرجاذبه ترین و بزرگترین پروژه های شرکت اعمار به حساب می آید.

بخش مرکزی دبی مارینا در وسعتی بالغ بر 3کیلومتر طراحی و اجرا شده و آبهای خلیج فارس را به داخل شهر دبی هدایت کرده و میزان قابل توجهی از خط ساحلی را به شهر دبی افزوده است که همین وسعت و همین گسترش خط ساحلی، شکوه و عظمت دبی مارینا را به خوبی بیان می کند.

دبی مارینا دارای برج های زیاد، بلند، باشکوه و زیبایی ست که اطرافش را احاطه کرده و به عظمت دبی مارینا افزوده اند.

ایده ی اولیه طرح و اجرای دبی مارینا از مکانی در ونکوور کانادا به نام false ceerk است و در صورت تکمیل و اتمام پروژه ی دبی مارینا، دبی مارینا در دبی بزرگترین مارینای جهان است که از صفر تا صد، ساخته ی دست بشر است و تأثیر به سزایی در جذب توریست و جذب سرمایه گذار به شهر دبی و سرمایع گذاری بر روی املاک اعمار و پروژه های شرکت اعمار  را داشته است.

دبی مارینا دارای برج های متعددی ست که تمامی امکانات های لازم زندگی و تفریحی و اقامتی را در خود جای داده و سالانه پذیرای خیل عظیمی از توریست و گردشگران می باشد.

یک جاده ساحلی دور تا دور دبی مارینا رو پوشش داده که عمومی ست و همگان می توانند از پیاده روی در آن، از دیدن فضا های زیبای اطراف دبی مارینا و همچنین امکانات و رفاهیات موجود، استفاده کرده و لذت ببرند.

دبی مارینا دارای 2فاز اصلی ست، در فاز اول دبی مارینا، 6برج به نام های الماس، فیروزه، مرجان و الیاس، مشک و عنبر قرار دارند، حدود هفت کیلومتر خط ساحلی پیاده رو دارد و دارای رستوران ها و کافی شاپ ها، هتل ها، اقامتگاه ها، تفرجگاه های لوکس و متعددی ست، همچنین فاز اول دبی مارینا، شامل برج های خصوصی و برج های دبی مارینا نیز می شود.

فاز دوم دبی مارینا، شامل برج های بلند و متعهدی خواهد بود که بخاطر تعدد و بلندی آسمان خراش های فاز دوم دبی مارینا، بر شکوه و نام و نشان دبی مارینا خواهد افزود.

کانال آبی دبی مارینا که در وسعتی حدود 3کیلومتر از خط ساحلی به خشکی های دبی امتداد پیدا کرده اند، دارای فواره های بلند و زیاد با طول پرتاب های متفاوت، متقارن و بسیار زیبایی هستند که در آن هزاران لامپ و چراغ و نورافکن بکار برده شده است طبق برنامه ی زمان بندی شده ی مشخصی همراه با موسیقی به آسمان پرتاب می شوند و شکوه و زیبایی خاصی را به وجود می آوردند. در واقع در دبی مارینا نورافشانی موزیکال همراه با پرتاب آب به آسمان تا ارتفاع 150 متری، شکوه و عظمت، زیبایی و دل نوازی خاصی را به نمایش می گذارد.

دبی مارینا شکوه و جلال آبهای خلیج فارس در دبی را جلوه گر میکند.

دبی مارینا ، مارینای ساخته شده توسط شرکت اعمار که از جمله برترین املاک اعماربه شمار می آید و سرمایه گذاری در دبی و خرید املاک در دبی را دلنشین تر، پرسود تر و مطمئن تر کرده است.

فواره های دبی مارینا، خالق لحظه های شاد و زیبای شبهای دبی

)طیبه مرادی ۲۵/۰۴/۹۹(

 

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

پروژه های اعمار در امارات

بهترین املاک در دبی

بهترین آپارتمان های دبی

اخبار دبی

دبی مارینا 

 

damac بازدید : 117 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

املاک اعمار جزء برترین، لوکس ترین، زیبا ترین و مدرن ترین املاک جهانی هستند. شرکت اعمار در دبی استقرار دارد اما در بسیاری از کشورهای جهان مانند، عربستان، لبنان و ترکیه نیز ساخت و سازهای انبوهی داشته است، و سبب شهرت بیش از پیش اعمار و املاک اعمار گردیده است.

شرکت اعمار از طریق ساخت و اجرای برترین پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری، و اجرای پروژه های عمرانی توانسته است چشم و دل بسیاری از صاحب نظران و سرمایه گذاران را به خود خیره کرده و مطلوب خود کند. امروزه دبی به عنوان یک شهر مجلل، پر رونق و پرطرفدار در جهان شهرت یافته است که بسیاری از این برتری ها را مدیون شرکت های مطرح و بلندمرتبه ی املاک و مستغلات از جمله شرکت اعمار است که با جذب سرمایه گذار و توریست، نام و مقام املاک اعمار را بلندآوازه کرده اند.

در دبی ساخت و ساز و املاک و مستغلات به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است، که در این میان املاک اعمار جای سخنْ بسیار دارد تا جایی که سرمایه گذاران و گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای سرمایه گذاری، بازدید، تفریح و تجارت به سمت دبی و خرید و فروش املاک دبی، چه خرید ویلا، و چه خرید آپارتمان و ... سیل گونه سرازیر می شوند که خرید و سرمایه گذاری روی املاک اعمار بسیار پرطرفدار است. از آنجا که املاک اعمار بسیار باشکوه، زیبا، بزرگ، متنوع و متعدد هستند، همچنین تنوع قیمت، در نظر گرفتن تمام سلایق و علایق همگان، و نیز  آزادی خریدار در انتخاب دکوراسیون هر واحد و ویلا به محبوبیت بیشتر املاک اعمار افزوده است.

علاوه بر اینها، که هر کدام بسیار مورد توجه هستند، همچنین مجهز بودن املاک اعمار به تمامی امکانات و تجهیزات مدرن، کاربردی، تفریحی، ملزوم، متنوع و فراوان نیز سبب شده است تا همچنان املاک اعمار در سطح بین المللی پاسخگویی تمامی نیازهای روزمره ی همگان باشد و نیز سبب جذب بیشتر مخاطب چه در قالب سرمایه گذار و چه در قالب بازدید کننده و توریست و چه در قالب ساکن، شده است.

املاک اعمار، جزء مجلل ترین و کامل ترین املاک جهانی هستند و هر آنچه از ملزومات و امکانات برتر روز دنیا، قرار دارند، تقریباً در تمامی واحدها، ویلاها، پروژه ها و بخش های املاک اعمار ساخته و پرداخته شده اند. در واقع املاک اعمار را می توان نماد تجمل و تکنولوژی و تفاخر در میان دیگر املاک جهانی، دانست.

خرید و سرمایه گذاری در املاک اعمار په در قالب خرید ویلا و چه خرید آپارتمان با هر نوع کاربری، بسیار مورد اقبال و استقبال همگان قرار دارد، و بسیاری از صاحب منصبان و صاحب نظران در حوزه ی املاک و مستغلات، املاک اعمار را مورد تحسین و تشویق قرار  می دهند.

در میان تمامی ساخت و سازهای شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات، شرکت سازنده ی اعمار با ساخت و اجرای املاک اعمار جز شرکت هایی ست که در سطح بین المللی عمل کرده و خوش درخشیده است. املاک اعمار تماماً مجهز و دارای استخرهای سرپوشیده، زمین های گلف، رستوران ها و کافی شاپ های بزرگ با امکان سرو غذاهای کشورهای مختلف، مراکز آموزشی، مراکز خرید عمده فروشی و خرده فروشی، پارکینگ های مجهز و سرپوشیده، نگهبانی و دوربین های مداربسته امنیتی، سیستم های تهویه، پارک های آبی، پارک ها و باغ های سرسبز و باصفا و بسیاری برتری های دیگر هستند و شرکت اعمار همه اینها را در املاک اعمار به خوبی، به زیبایی و به وفور تعبیه و تدارک دیده است، و با وجود این امکانات، تکنولوژی و ملزومات، تمامی پروژه های شرکت اعمار و در پی آن املاک اعمار را برتری ویژه ای بخشییده است.

املاک اعمار تضمین کننده و مهیا کننده ی تمامی امکانات، تجهیزات، رفاهیات، تجملات و ملزومات زندگی ست.

)طیبه مرادی 25/04/99(

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های شرکت اعمار در دبی

اخبار دبی 

بهترین مکان سرمایه گذاری ملک در دنیا

اعمار

 

damac بازدید : 285 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

املاک داماک جزء املاک برتر جهانی هستند که توسط شرکت توسعه املاک و مستغلات داماک،  طراحی، و بسیاری از آنها در شهر دبی ساخته و اجرا شده اند.

املاک داماک به دلایل متعدد و گوناگونی در سراسر جهان زبانزدند، چرا که شرکت داماک در هر یک از پروژه های خود، سعی بر آن داشته تا از هر امکانات و تجهیزاتی در بالا ترین سطح کیفی و کمی آن و همچنین از مصالح با کیفیت بسیار بالا و نیز دکوراسیون بندی های متنوع و فوق العاده زیبایی استفاده کند.

درتمام پروژه ها و املاک داماک از سیستم های پیشرفته، امکانات با تجهیزات بالا و فن آوری های روز دنیا استفاده شده است.

مهندسان، طراحان و سازندگان شرکت داماک، همواره سعی در خلق برترین و بهترین سازه های دنیا را داشته اند تا جایی که املاک داماک در کل دنیا علاوه بر شهرتی که برهم زده اند، کشورهای مختلفی نیز تمایل همکاری با شرکت داماک  را نیز دارند و حتی این شرکت علی رغم اینکه در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی استقرار یافته، اما تا کنون در کشورهایی همچون عربستان، اردن،لبنان و ... نیز ساخت و سازهای با شکوهی را انجام داده است و پرچم برتری و افتخار سازه های داماک را در کل دنیا برافراشته است.

هریک از املاک داماک تمامی امکانات و تجهیزات و ملزومات را در خود جای داده است، و در واقع زندگی در هریک از پروژه ها و واحدهای املاک داماک، زندگی را برای ساکنین آن، راحت، امن، مفرح و سالم رقم می زند.

شرکت داماک، املاک داماک را بسیار رویایی، مدرن، مجلل و زیبا طراحی و اجرا کرده است برای مثال برج های داماک با داشتن هتل ها و اقامتگاه های پارامونت، یکی از زیباترین، بلندترین، پیشرفته ترین و پرطرفدار ترین سازه های دبی هستند که جزء ساخت و ساز های داماک و املاک داماک قراردارند.

یکی دیگر از انواع ساخت و ساز های شرکت داماک، می توان به هتل آدرس دبی اشاره داشت که اولین هتل ساحلی ست که علاوه بر شکوه و زیبایی قابل وصف خود، مجهز بودن و مجلل بودن را در املاک داماک بیش از پیش در خود جای داده است.

سازه ها و املاک داماک بسیار زیاد، متنوع و متعدد هستند که هر کدام از آنها برتری ها و شکوه خاص خود را دارند، گرچه در تمام املاک داماک از هرچیز از نوع برتر و ویژه آن استفاده شده و هرکدام شان به تنهایی بسیار دیدنی و دوست داشتنی اند.

)طیبه مرادی ۲۱/۰۴/۹۹(

 بهترین املاک فروشی در دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی 

پروژه های شرکت داماک 

از جمله سازه هایی که در رسته ی املاک داماک قرار دارند، می توان به یاسمین ویلاز، آپارتمان های آکاسیا، 17 آیکون خلیج، داماک هیلز، بریز کریک بیچ، تاون هاوس های کامیلیا، سانسیت در کریک بیچ، زوو هتل، سوئیت گلف، میرا اوسیس 2و1، آدرس رزیدنس جمیرا، دبی هیلز ویو پلات، آپارتمان های گرند رزیدنس، ویلاهای گلف، برج آیل بیچ، و بسیاری پروژه های دیگر را نام برد که همگی در شهر دبی نظیر دبی ساخته و پرداخته شده اند.

از میان صدها املاک داماک، موزه آینده دبی ، برج نهر، شهرک علاءالدین، داماک هیلز و ... برای بسیاری آشنا تر است اما آنچه به املاک داماک را برتری ویژه تری بخشیده است، این است که ساکنین، مالکین و سرمایه گذاران هر کدام به زعم خود به زندگی و سرمایه گذاری در املاک داماک راضی و مراتب رضایتمندی خود را اذعان داشته و به یمن تدابیری که ذیربطان در طراحی، اجرا و ساخت (در کلیه ی) املاک داماک اندیشیده و به کار برده اند، موجبات راحتی، امنیت، آرامش و آسایش خود را از سوی شرکت داماک و از طریق زندگی و سرمایه گذاری در املاک داماک را از پیش تعیین شده و مهیا می دانند. در واقع در املاک داماک هم موجبات تفریح و راحتی، هم آرامش و آسایش، برای ساکنین و بازدید کنندگان و توریست های سراسر دنیا در نظر گرفته شده و در واقع موجبات تفریح و آرامش و لذت برای هرکس چه به عنوان ساکن یا مالک باشد و چه به عنوان توریست و گردشگر باشد و به نوعی از املاک داماک، آن هم چه موقت چه به صورت دائم، استفاده کند، از زندگی و تفریح و اقامت خود لذت می برد، چرا که املاک داماک نه تنها دارای اسباب راحتی و آسایش هستند بلکه از طریق تجهیز بودن به تمامی امکانات روز دنیا، ملزومات مورد نیاز روزمره، تجهیزات رفاهی، تفریحی، مسکونی، گردشگری و ... همه و همه در املاک داماک وجود دارند تا به آنها برتری خاصی بخشیده است.

همچنین گفتنی داماک تلاش کرده تا خرید  آپارتمان در دبی و نیز خرید ویلا در دبی را به شرایط پرداخت آسان، راحت، بدون بهره و طولانی مدت را ایجاد و خرید املاک دبی را آسان نماید.

با این اوصاف و دلایل بیشمار دیگری، بسیاری صاحب نظران و سرمایه گذاران، سازه های شرکت داماک ، و تمامی املاک داماک را جزء برترین، پرطرفدار ترین، مجهز ترین و زیبا ترین املاک جهانی می دانند.

زندگی در املاک داماک ، زندگی توأم با آسایش، و خاطری پر از آرامش را برای ساکنین و مالکین و سرمایه گذاران به ارمغان می آورد.

)طیبه مرادی ۲۱/۰۴/۹۹)

داماک هیلز 

damac بازدید : 171 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

پالم جمیرا یا همان نخل جمیرا را می توان شاهکار معماری روی آب نامید. شاهکاری در قالب جزیره ای به شکل درخت، که چشم هر مخاطبی را به خود خیره میکند.

مجمع الجزایر دبی، طرحی اجرا شده در دریای خلیخ فارس با مساحتی بالغ بر 4،114کیلومتر مربع و با جمعیتی بالغ بر 3،137،464نفر، در قسمتی از دریای دبی می باشد که شامل بخش های اصلی به نام های پالم جمیرا، جزایر دیرا، پالم جبل علی، جهان و بلو واتر می شود که معروف ترین آنها پالم جمیرا ست به گونه ای که بسیاری در جهان دبی را به تمثیل و نام پالم جمیرا می شناسند.(در این مقاله نیز منظور از پالم جمیرا یعنی همان مجمع الجزایر دبی، مگر به انقضای صراحت نام و نشان آن)

از آنجا که در کشور امارات از زیبایی ها و جذابیت های طبیعی و گردشگری خبر چندانی نیست، حاکم دبی بر آن شد، تا با ایجاد و احداث پروژهای عمرانی، اقامتی. تفریحی، رفاهی و ... در دبی، بر  جاذبه های توریستی کشور به خصوص شهر دبی بیافزاید که به انجام پروژه ی پالم جمیرا منتهی شد. ( که البته پالم جمیرا یکی از چندین پروژه ی برتر دبی می باشد که صدالبته جز زبانزد ترین و برترین آنهاست)  با توجه به اینکه منابع نفتی و طبیعی  پایان پذیرند و از آنجا که شیوخ امارات به ویژه شهر دبی، افراد با صلابت و با درایتی هستند، (تقریباً)  در اوایل قرن 21میلادی شیخ محمد بن راشد المکتوم طرح اولیه و دستور ساخت و اجرای پالم جمیرا را که از ذهن خود وی برخاسته بود، را عنوان و در دستور کار قرار داد، تا افزون بر منابع نفتی، به وسیله جذب توریست و گردشگر بر منابع مالی دبی بیافزاید، از این رو ایده طراحی و ساخت مجمع الجزایر دبی، در اوایل قرن 21 از فکر شیخ دبی یعنی محمد بن راشد آل مکتوم نشأت گرفت و همان موقع کلید خورد. اجرای این طرح، و ساخت و ساز این پروژه ی قدرتمند را شرکت نخیل پذیرفت. در سال 2001 اجرای طرح مجمع الجزایر دبی شروع شد و تا سال 2008 به طور انجامید.

 مطالبی که درباره ی برتری های پروژه ی پالم جمیرا شایان ذکرند، زیادند که به بیان برخی از آنها می پردازیم.

 از جمله اینکه برای بررسی و طراحی اولیه و نقشه ی آن و همچنین تدوین زیر ساخت های آن، از برترین مهندسان، طراحان و هنرمندان عرصه ی معماری کمک گرفته شده است. انجام صفر تا صد مراحل کار پروژه ی پالم جمیرا را شرکت نخیل به عنوان سرپرست تمام کار گروه ها و شرکت های دست اندرکار برعهده داشته است.

در برآوردهای اولیه مشخص شد که پیاده سازی این طرح نیاز به 72 کیلومتر خط ساحلی دارد اما به دلیل عدم وجود این مقدار طول ساحلی در دبی، طرح احداث جزیره مصنوعی مطرح و پذیرش شد.

پس از بیان طرح و تحقیقات اولیه، مقالات دبی و امارات به این نتیجه رسیدند که باید بهترین و کاربلدترین و کارآمدترین مهندسان و طراحان دنیا را برای انجام واجرای پروژه، استخدام کنند، چرا که اجرای چنین پروژه ای آن هم با رویکرد افزایش 72 کیلومتر خط ساحلی به شهر دبی، اصلا کار آسانی نبود به همین دلیل برترین مهندسان و طراحان معماری دنیا را که در طراحی، ایجاد و ساخت دیگر جزیره های مصنوعی دنیا تبحر داشتند را از کشور هلند که در این زمینه سابقه ی مطرح و درخشانی با افزایش 35درصدی زمین کشور هلند داشتند را برای انجام عملیات های مهندسی پالم جمیرا برگزیدند که آنان اولین اقداماشان این بود که ثابت کنند که جزیره پالم جمیرا و به کلی پروژه مجمع الجزایر دبی، قابلیت ساخت شدن و اجرا را دارد، پس از آن باید قدرت موج ها و افزایش ارتفاعی که بر اثر جزر و مد دریا به وجود می آید را ، محاسبه می کردند. تیم تحقیقاتی، تحقیقات خوذ را شرع کرده و پس چندی وقتی به این نتیجه رسیدند که خلیج فارس عمق کمی دارد، ضمن بیان طرح ساخت منحنی محافظ، آن هم به طول 110 کیلومتر و به ارتفاع 3 متر که دور تا دور خط پالم جمیرا را احاطه میکند، امید به اجرا و عملی شدن طرح اولیه پالم جمیرا را عنوان کردند. پس تحقیقات اولیه و در نظر گرفتن اصول ایمنی و مدون اجرای کار، در سال 2001 فرآیند ساخت و اجرای پالم جمیرا آغاز شد و اولین اقدام نیز، احداث منحنی محافظ یا همان منحنی موج شکن بود. گفتنی ست برای آماده سازی زیر ساخت اولیه پالم جمیرا، حجمی بالغ بر 94 میلیون متر مکعب ماسه و برای ساخت منحنی موج شکن به 5،5  میلیون متر مکعب ماسه نیاز بود. (برای درک و تصور این حجم ومیزان ماسه، باید گفت با این میزان ماسه می توان دور تا دور کره زمین را به طول 2،5متر دیوار کشید) و جالب تر آنکه حاکم دبی به وسیله ی تدبیر و دوراندیشی که داشت، از شرکت نخیل و تمامی دست اندرکاران پروژه خواسته بود که بخاطر حفظ اکوسیستم طبیعی همچنین طبیعت گونه بدون جزیره از مصالح و مواد کاملاً طبیعی استفاده کنند.

گفتنی ست بخاطر وسیع و خاص بودن جزیره پالم جمیرا، شرکتهای مختلفی از جمله: هیل اینترنشنال، امارت نورتک، سوگری گالف، دیلتیرز و چند شرکت مطرح دیگر، هر کدام به فراخور تخصص خود، یک سری اصول اجرایی پالم جمیرا را بر عهده داشتند اما همگی تحت نظارت شرکت النخیل عمل می کردند.

)طیبه مرادی ۱۹/۰۴/۹۹(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک در دبی

شرکت های سازنده املاک و مستغلات در امارات

اخبار دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در امارات

بهترین املاک فروشی در امارات

لیست کامل پروژه های موجود در دبی

پروژه های آماده تحویل در دبی

پالم جمیرا (راهنمای سفر به دبی)

 

 

پالم جمیرا یا همان نخل جمیرا را می توان شاهکار معماری روی آب نامید. شاهکاری در قالب جزیره ای به شکل درخت، که چشم هر مخاطبی را به خود خیره میکند.

مجمع الجزایر دبی، طرحی اجرا شده در دریای خلیخ فارس با مساحتی بالغ بر 4،114کیلومتر مربع و با جمعیتی بالغ بر 3،137،464نفر، در قسمتی از دریای دبی می باشد که شامل بخش های اصلی به نام های پالم جمیرا، جزایر دیرا، پالم جبل علی، جهان و بلو واتر می شود که معروف ترین آنها پالم جمیرا ست به گونه ای که بسیاری در جهان دبی را به تمثیل و نام پالم جمیرا می شناسند.(در این مقاله نیز منظور از پالم جمیرا یعنی همان مجمع الجزایر دبی، مگر به انقضای صراحت نام و نشان آن)

از آنجا که در کشور امارات از زیبایی ها و جذابیت های طبیعی و گردشگری خبر چندانی نیست، حاکم دبی بر آن شد، تا با ایجاد و احداث پروژهای عمرانی، اقامتی. تفریحی، رفاهی و ... در دبی، بر  جاذبه های توریستی کشور به خصوص شهر دبی بیافزاید که به انجام پروژه ی پالم جمیرا منتهی شد. ( که البته پالم جمیرا یکی از چندین پروژه ی برتر دبی می باشد که صدالبته جز زبانزد ترین و برترین آنهاست)  با توجه به اینکه منابع نفتی و طبیعی  پایان پذیرند و از آنجا که شیوخ امارات به ویژه شهر دبی، افراد با صلابت و با درایتی هستند، (تقریباً)  در اوایل قرن 21میلادی شیخ محمد بن راشد المکتوم طرح اولیه و دستور ساخت و اجرای پالم جمیرا را که از ذهن خود وی برخاسته بود، را عنوان و در دستور کار قرار داد، تا افزون بر منابع نفتی، به وسیله جذب توریست و گردشگر بر منابع مالی دبی بیافزاید، از این رو ایده طراحی و ساخت مجمع الجزایر دبی، در اوایل قرن 21 از فکر شیخ دبی یعنی محمد بن راشد آل مکتوم نشأت گرفت و همان موقع کلید خورد. اجرای این طرح، و ساخت و ساز این پروژه ی قدرتمند را شرکت نخیل پذیرفت. در سال 2001 اجرای طرح مجمع الجزایر دبی شروع شد و تا سال 2008 به طور انجامید.

 مطالبی که درباره ی برتری های پروژه ی پالم جمیرا شایان ذکرند، زیادند که به بیان برخی از آنها می پردازیم.

 از جمله اینکه برای بررسی و طراحی اولیه و نقشه ی آن و همچنین تدوین زیر ساخت های آن، از برترین مهندسان، طراحان و هنرمندان عرصه ی معماری کمک گرفته شده است. انجام صفر تا صد مراحل کار پروژه ی پالم جمیرا را شرکت نخیل به عنوان سرپرست تمام کار گروه ها و شرکت های دست اندرکار برعهده داشته است.

در برآوردهای اولیه مشخص شد که پیاده سازی این طرح نیاز به 72 کیلومتر خط ساحلی دارد اما به دلیل عدم وجود این مقدار طول ساحلی در دبی، طرح احداث جزیره مصنوعی مطرح و پذیرش شد.

پس از بیان طرح و تحقیقات اولیه، مقالات دبی و امارات به این نتیجه رسیدند که باید بهترین و کاربلدترین و کارآمدترین مهندسان و طراحان دنیا را برای انجام واجرای پروژه، استخدام کنند، چرا که اجرای چنین پروژه ای آن هم با رویکرد افزایش 72 کیلومتر خط ساحلی به شهر دبی، اصلا کار آسانی نبود به همین دلیل برترین مهندسان و طراحان معماری دنیا را که در طراحی، ایجاد و ساخت دیگر جزیره های مصنوعی دنیا تبحر داشتند را از کشور هلند که در این زمینه سابقه ی مطرح و درخشانی با افزایش 35درصدی زمین کشور هلند داشتند را برای انجام عملیات های مهندسی پالم جمیرا برگزیدند که آنان اولین اقداماشان این بود که ثابت کنند که جزیره پالم جمیرا و به کلی پروژه مجمع الجزایر دبی، قابلیت ساخت شدن و اجرا را دارد، پس از آن باید قدرت موج ها و افزایش ارتفاعی که بر اثر جزر و مد دریا به وجود می آید را ، محاسبه می کردند. تیم تحقیقاتی، تحقیقات خوذ را شرع کرده و پس چندی وقتی به این نتیجه رسیدند که خلیج فارس عمق کمی دارد، ضمن بیان طرح ساخت منحنی محافظ، آن هم به طول 110 کیلومتر و به ارتفاع 3 متر که دور تا دور خط پالم جمیرا را احاطه میکند، امید به اجرا و عملی شدن طرح اولیه پالم جمیرا را عنوان کردند. پس تحقیقات اولیه و در نظر گرفتن اصول ایمنی و مدون اجرای کار، در سال 2001 فرآیند ساخت و اجرای پالم جمیرا آغاز شد و اولین اقدام نیز، احداث منحنی محافظ یا همان منحنی موج شکن بود. گفتنی ست برای آماده سازی زیر ساخت اولیه پالم جمیرا، حجمی بالغ بر 94 میلیون متر مکعب ماسه و برای ساخت منحنی موج شکن به 5،5  میلیون متر مکعب ماسه نیاز بود. (برای درک و تصور این حجم ومیزان ماسه، باید گفت با این میزان ماسه می توان دور تا دور کره زمین را به طول 2،5متر دیوار کشید) و جالب تر آنکه حاکم دبی به وسیله ی تدبیر و دوراندیشی که داشت، از شرکت نخیل و تمامی دست اندرکاران پروژه خواسته بود که بخاطر حفظ اکوسیستم طبیعی همچنین طبیعت گونه بدون جزیره از مصالح و مواد کاملاً طبیعی استفاده کنند.

گفتنی ست بخاطر وسیع و خاص بودن جزیره پالم جمیرا، شرکتهای مختلفی از جمله: هیل اینترنشنال، امارت نورتک، سوگری گالف، دیلتیرز و چند شرکت مطرح دیگر، هر کدام به فراخور تخصص خود، یک سری اصول اجرایی پالم جمیرا را بر عهده داشتند اما همگی تحت نظارت شرکت النخیل عمل می کردند.

 

جالب است بدانید به دستور شیخ دبی برای اجرای پالم جمیرا، در زیر ساخت و فشرده سازی ماسه ی کف رودخانه، همچنین خشک کردن دریا برای احداث جزیره پالم جمیرا، تماماً ار مواد کاملاً طبیعی استفاده شده است و اقلام کار از جمله صخره ها و سنگ ها،  همه از طبیعت گرفته شده و کاملا طبیعی هستند. از آنجا که این جزیره کاملاً مسکونی و قابل استفاده است، دارای هزاران  ویلا در هر شاخه از نخل پالم جمیرا ست.

در واقع پالم جمیرا به شکل نخل و از 17شاخه و یک تنه اصلی با خط منحنی موج شکن به طول 110کیلومتر می باشند. پالم جمیرا برای اسکان و زندگی جمع زیادی از سرمایه گذاران و ثروتمندان سراسر دنیا تجهیز و مدون گردیده است. از طرفی استفاده از منوریل و تونل های زیرآبی، راهکاری بود که برای رفع مشکل حمل و نقل در بخش های مختلف و مجزای جزیرهپالم جمیرا، ارائه و تدوین شده است شبکه ی جاده ای بسیار بزرگی برای این منظور (حمل و نقل) احداث شد که، یک از طریق پل بسیار بزرگ به ساحل اصلی متصل می شود و همچنین 2پل با 5 خط ارتباطی شاخه های پالم جمیرا را به منحنی محافظ دور پالم جمیرا متصل می کند. برای اتصال شاخه ها به منحنی موج شکن، یک تونل زیرآبی با 6خط ارتباطی نیز تعبیه و ساخته شده است.

پالم جمیرا به عنوان بزرگترین جزیره مصنوعی ساخته شده توسط بشر، یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری دبی و همچنین یکی از پرطرفدارترین پروژه های عمرانی و ساخت و سازی شناخته شده است که سرمایه گذاران و ثروتمند زیادی را به خود جذب کرده است.

پالم جمیرا نخل مسکونی انسان سازی ست که گویی زنده است و زندگی می کند.

)طیبه مرادی ۱۹/۰۴/۹۹ (

 

 

 

damac بازدید : 521 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

اعمار، شرکت بزرگ و قدرت برتر در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی.

اعمار، نام یک شرکت سازنده املاک و مستغلات است که نام آن نه تنها در دبی و خاورمیانه، بلکه در کل دنیا بلندآوازه است.

اعمار یک شرکت بزرگ ساخت و ساز است که در دبی مستقر می باشد و تا کنون توانسته با طراحی و اجرای ساختمان ها و پروژه های برتر، در قالب پروژه های مسکونی ، عمرانی، اقامتی، تفریحی و ... نقش تعیین کننده و به سزایی در پیشرفت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور امارات، به خصوص شهر دبی داشته باشد.

شرکت املاک و مستغلات اعمار با طراحی و اجرای ساختمان های بی نظیر و آسمان خراش های سر به فلک کشیده، از جمله برج خلیفه و برج رویال و برج اکت وان اکت تو، که در قالب پروژه های هتلی، اقامتی، تفریحی و مسکونی ساخته و پرداخته شده اند، سبب رکورد شکنی بزرگی در تاریخ ساخت و ساز های جهانی شده است، تا آنجا که برج خلیفه رکورددار بلندترین آسمان خراش دنیا و برج رویال یکی از لوکس ترین آنهاست. همچنین برج بیچ ویستای 1و2، دبی هیلز پارک، برج آیل پیچ و برج کراون نقش بسیار تعیین کننده ای در تغییر و تعیین معیارهای جدیدی در حوزه املاک و مستغلات داشته است.

شرکت اعمار از سال 1997 شروع به فعالیت در حوزه املاک و مستغلات نموده که تا کنون توانسته است نام و پرچم افتخار خود را در صدر جدول سازندگان مطرح جهانی نگاه دارد و هم پایه و رقیب بزرگترین، برترین و موفق ترین شرکت های سازنده املاک و مستغلات جهانی باشد. اعمار همچنین پروژه هایی همچون کتابخانه اسکندریه، دبی مارینا، دبی مال و ... را طراحی و اجرا نموده است که جز برترین و با شکوه ترین پروژه های اجرا شده در دبی هستند.

شرکت اعمار از جمله سازندگان معتبر و معروف املاک و مستغلات جهانی ست که در برخی کشورهای دیگر از جمله پاکستان، هند، مصر، مراکش، سوریه و ... نیز توسعه و ساخت و ساز انجام داده است که در آنها نیز بسیار خوش درخشیده است. اعمار در حوزه ی املاک و مستغلات یک نام مطرح و مشهور است که با ساخت اجرای طرح های مبتکرانه و خلاقانه ی خود، سبب رکورد شکنی های شایانی در این حوزه بوده و همین مقوله خود به تنهایی و از طریق جذب سرمایه گذار، جذب توریست و در پی آن نامی شدن شهر دبی، باعث رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... مردم و سربلندی بیشتر حاکمان دبی و امارات شده است.

گفتنی ست از آنجا که شرکت اعمار یک شرکت کوچک و تازه کار نیست، در طراحی، اجرا، به کارگیری نیروهای متخصص، به کار بردن مصالح و تجهیزات و همچنین انجام زیر ساخت های مدون و اصولی بسیار با تجربه و کارکشته بوده و هست و تا کنون در تمامی پروژه هایی که به انجام رسانیده است بسیار موفق و پیروزمندانه عمل کرده است. اعمار از بزرگترین، معتبرترین، مشهورترین و پر قدرت ترین شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات جهانی ست که در دبی حضور پررنگتری داشته است و سبب شده افراد، اشخاص، سازمان ها و ارگان های مختلفی از اقسانقاط جهان به سرمایه گذاری در دبی (لینک) تمایل نشان دهند  و حجم وسیعی از سرمایه و گردشگر را به سمت دبی جذب نماید.

همچنین اعمار، با تجهیز سازه های خود، به برترین و به روزترین تجهیزات دنیا، ساخت و اجرای فضاهای تفریحی، ساخت بلندترین برج های اقامتی دنیا، اجرای مفرح ترین طرح های رفاهی و تفریحی و...، سبب ایجاد روحیه ی شاد ، امیدوارانه و مفرح برای ساکنین و مالکین شده است تا آنجا که تمامی ساکنین و مالکین در تمامی پروژه های اعمار اعلام رضایتمندی و آرامش خیال و آسایش در تمامی خواسته ها و ملزومات زندگی خود می کنند و شرکت اعمار را تحسین می نمایند.

شرکت اعمار سازنده و یکی از برترین برندها در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی ست.

)طیبه مرادی ۱۷/۰۴/۹۹ (

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های شرکت اعمار

بهترین املاک فروشی در دبی

بهترین مکان سرمایه گذاری ملک در دنیا

 اعمار

damac بازدید : 129 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اخذ اقامت دبی و زندگی در امارات یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین راههای رسیدن به شرایط ایده آل زندگی

اخذ اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی راههای گوناگونی دارد، از جمله؛

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق اقامت کار

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبیاز طریق خرید املاک

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق ثبت شرکت

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق پناهندگی

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق ازدواج و تولد

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق تحصیل

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی برای هنرمندان و افراد موفق

از آنجا که امارات یکی از ثروتمند ترین و موفق ترین کشورهای جهان است، افراد زیادی تمایل به زندگی در این کشور و اخذ اقامت امارات و ویزای دبی را دارند و از آنجا که شهر دبی در هر زمینه ای، پرقدرت تر از شهرهای دیگر امارات است، اخذ اقامت دبی و داشتن ویزای دبی به عنوان یک چالش برای بسیاری از افراد، مطرح شده و درصدد اخذ اقامت  امارات و ویزای دبی هستند.

راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، را به صورت تیتروار بیان کردیم اما یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، سرمایه گذاری از طریق خرید املاک دبی می باشد. کشور امارات متحده عربی از نظر کیفی و کمی در سطح منطقه ای، خاورمیانه و حتی بین المللی، یک کشور غنی و سرآمد به حساب می آید. این کشور بخاطر زیر ساخت های قوی، منابع طبیعی مثل گاز و نفت و حتی زمین های زیاد و گسترده، همچنین داشتن اقتصاد آزاد، فعالیت های اقتصادی بدون پرداخت مالیات، ارتباطات قوی و محکم با دیگر کشورها به خصوص کشورهای حوزه ی خلیج فارس و اروپا، به بستری مناسب و پر رونق برای سرمایه گذاری و کسب و کار تبدیل شده است. از این رو، جمع کثیری از سرمایه گذاران، شرکت ها، صاحب منصبان و صاحب نظران به سمت خرید و سرمایه گذاری، فعالیت و زندگی در دبی روی آورده اند و خواهان همکاری با مقامات، شرکت ها و سازنده های اماراتی هستند. این مقوله به خودی خود سبب شده است، اخذ اقامت امارات و ویزای دبی برای زندگی و مراوده های کاری، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، سیاسی، و اقتصادی و از هر لحاظ دیگر، بسیار پرطرفدار بوده و خواهان زیادی داشته باشد، تا آنجا که بسیاری از شرکت های مهم و معتبر و برجسته جهانی در دبی استقرار داشته و فعالیت می‌کنند و این موضوع خود، بیانگر این است که امارات و به ویژه شهر دبی، چقدر موفق و متعاقبا چقدر در میان همگان محبوب واقع شده است.

یکی از راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، خرید املاک این کشور است. با خرید آپارتمان، ویلا و هر ملک دیگری، دولت امارات به خریدار و سرمایه گذار اقامت امارات را اعطاء می کند و تا مادامی که شخص سرمایه گذار، سرمایه ی خود را حفظ نماید و در امارات مالک باشد، بدون هیچ شرط و یا شرایط دیگری، اقامت شخص و خانواده ی فرد را تمدید می کند.

جالب است بدانید امروزه گرفتن اقامت امارات و ویزای دبی به عنوان یک پرستیژ کاری، فردی و اجتماعی محسوب می شود چرا که دبی به عنوان یکی از مجلل ترین، بهترین، زیباترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان مطرح شده و با عنوان شهر برج های سر به فلک کشیده نامی و مشهور شده است.

شما نیز می توانید با خرید املاک امارات، اقامت امارات و ویزای دبی را از آن خود کنید، گفتنی ست با خرید املاک دبی و امارات، اقامت امارات و ویزای دبی به افراد درجه یک خانواده شما نیز تعلق میگیرد.

این نیز گفتنی و حائز اهمیت است که اگر شما به هر طریقی برای  اخذ اقامت امارات و ویزای دبی اقدام کنید، حال چه اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامت امارات از طریق تحصیل، اخذ اقامت امارات از طریق خرید املاک و یا هر راه دیگری بتوانید اقامت امارات و ویزای دبی را کسب نمایید و به مدت 30سال در این کشور (شهر) اقامت داشته باشید، می توانید درخواست اخذ اقامت امارات را به صورت دائم بدهید و تابعیت بگیرید.

 (طیبه مرادی 11/4/99)

 

بهترین املاک فروشی در دبی

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

 اخبار دبی

پروژه های شرکت اعمار در دبی

پروژه های شرکت داماک در دبی

 

 

damac بازدید : 338 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید ویلا در دبی، زندگی شما را به سمت آرامش و آسایش بیشتری سوق خواهد داد.

خرید ویلا در دبی، امکانات، تفریحات و شرایط ایده آل زندگی تان را رقم خواهد زد.

در شهر دبی، پروژه های مسکونی متعددی به صورت پروژه های ویلا سازی انبوه با رویکرد ویلاهای مستقل و ویلاهای مشترک (که دارای برخی امکانت و فضاهای مشترک هستند) ساخته و تکمیل و یا در حال ساخت هستند، که شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات دبی از جمله داماک، واگذاری آنها را از طریق حذف هزینه های سند و انتقال، اقساط بلند مدت بدون بهره و پیش پرداخت به میزام کم و دلخواه را برای خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته اند و از این طریق سبب شده اند خریداران و سرمایه گذاران زیادی از اقسا نقاط مختلف جهان برای خرید ویلا در دبی اقدام کنند. یکی از دیگر عواملی که باعث رشد جمعیت سرمایه گذار در دبی شده است، وجود امکانات، تجهیزات و به کار بردن جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در این شهر می باشد.

همچنین گفتنی ست، با خرید ویلا در دبی می توان از دیگر شرایط فوق العاده خوب کلی شهر دبی نیز برخوردار بود، شرایطی همچون استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات دنیا، استفاده از سریع ترین هایپر لوپ دنیا، زندگی و لذت بردن از بزرگترین و زیبا ترین جزیره های مصنوعی ساخته شده توسط دست بشر، بزرگترین  پیست اسکی سرپوشیده جهان، مجلل ترین هتل های دنیا، بزرگترین رستوران های بین المللی که در آنها انواع و اقسام غذاها و خوراک و نوشیدنی های دنیا سرو می شود، آموزش در بهترین مدارس بین المللی جهانی با راهبردهای مختلف و چند زبانه بودن و ... همه و همه از جمله از چندین و چند مواردی ست که با خرید ویلا در دبی نصیب خریداران و سرمایه گذاران، مالکان و ساکنان آنها میشود.

مزیت برتر دیگر خرید ویلا در دبی حتی خرید اقساطی املاک در دبی، این است که با خرید ویلا در دبی، به هریک از خریداران و سرمایه گذاران اقامت موقت امارات تعلق میگیرد و افراد مادامی که در این کشور مالک باشند و بدون هیچ شرط و شرایط دیگری اقامت آنها تمدید میشود.

با خرید ویلا در دبی، میتوانید از تمامی امکانات و تجهیزات و رفاهیات روز دنیا بهره مند شوید.

از دیگر مزایای خرید ویلا در دبی، متنوع و متعدد بودن پروژه های ویلا سازی در این شهر است. پروژه هایی همچون، آکویا اکسیژن، ویلاهای گلف، زمین های ویلایی امرالد هیلز، شهرک میدان حیاط بولوارد، پالم جمیرا، ویلانوا ، الفرجان، گلف پلاس، ویلا جاست کاوالی و ... همه و همه از جمله پروژه های مسکونی و مجتمع های ویلایی دبی هستند، گفتنی ست به دلیل تعدد و تنوع این شهرک ها، همچین شرایط خرید و پرداخت آسان و راحت، خرید ویلا در دبی بسیار طرفدار دارد و هر روزه بر انبوه خریداران و سرمایه گذاران افزوده می گردد.

جالب است بدانید در برخی از این پروژه ها ، شرکت های سازنده ی آنها شرایط طراحی و ساخت و اجرای ویلای هر شخص را مطابق با سلایق و علایق آنها، فراهم آورده اند و اشخاص میتوانند، ویلای خود را در چهارچوب های تعیین شده، طبق متراژ و کروکی که انتخاب میکنند، طراحی نموده و حتی دکوراسیون و تجهیزات داخلی آنها را طبق نیازها، سلیقه و نظر خود، انتخاب کنند، همین موضوع خود به تنهایی سبب می شود علاوه بر اینکه متقاضیان زیادی را به سمت خرید ویلا در دبی بکشاند، همچنین سبب می شود زندگی راحت تر، زیبا تر، شایسته تر و مطلوب تری برای ساکنین در برداشته باشد، چرا که وقتی هر یک از ساکنین در شرایط و موقعیت مکانی که دوست دارند، زندگی کنند، مطمئنا زندگی آنها در بردارنده ی آسایش و در نتیجه آرامش بیشتری ست و به آنچه دلخواه آنهاست، تجهیز و ترتیب داده شده است، و این موضوع خود، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است.

خرید ویلا در دبی نه تنها باعث به وجود آمدن شرایط ایده آل زندگی می گردد بلکه می تواند راهی مطمئن برای تضمین ارزش ارز و سرمایه، ترقی و پیشرفت مالی و همچنین امنیت سرمایه گذاری باشد.

با خرید املاک در دبی و با خرید ویلا در دبی، امنیت اقتصادی، و رفاه اجتماعی را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

(طیبه مرادی ۱۱/۰۴/۹۹)

 

خرید و فروش املاک دبی

شرکت داماک

شرکت اعمار

اخبار دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

خرید آپارتمان در دبی

 

 

damac بازدید : 96 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید آپارتمان در دبی می تواند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری باشد، چرا که شهر دبی، امروزه به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان شهرت گرفته و شناخته شده است و املاک دبی، املاکی برتر محسوب می شوند.

 

دبی شهری مجلل، زیبا، مدرن و پرطرفدار است، این شهر با شکوه دارای تمامی امکانات و تجهیزات روز دنیاست و با صراحت میتوان گفت هرآنچه از مدرنیته و تکنولوژی در دنیا وجود دارد، در دبی نیز یافت میشود، به همین سبب خرید آپارتمان در دبی دسترسی به همه ی ملزومات، خواسته ها و امکانات را مهیا میکند. در واقع خرید آپارتمان در دبی داشتن یک زندگی آسان و توأم با آرامش و آسایش را تضمین میکند. دلایل برتری شهر دبی و پیشنهاد خرید آپارتمان در دبی بسیار زیاد است، از جمله اینکه بسیاری از برترین و بهترین پروژه های مسکونی، مجتمع های رفاهی، اماکن تفریحی و ... در دبی وجود دارند که از هر لحاظ مورد پسند همگان و صاحب نظران قرار گرفته اند. پروژه هایی بزرگ، مجلل، شکوهمند و زبان زدی مثل برج خلیفه، موزه آینده دبی، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان، برج العرب، پروژه ی ویلایی آکویا اکسیژن و ... همه و همه در دبی وجود دارند که هر کدام سبب رکوردشکنی دبی در بسیاری از زمینه های مربوط به املاک و مستغلات شده اند.

گفتنی ست امروزه این شهر با بسیاری از برترین شهرهای اروپایی همتراز شده و مقایسه میشود، حتی در برخی موارد شهر دبی از بسیاری از شهرهای مطرح دنیا پیشی گرفته و گوی سبقت را از لحاظ، امنیت،  تفریحات، تجملات و زیبایی همچنین داشتن تکنولوژی، امکانات، رفاهیات و مدرنیته و خلاصه هرآنچه متضمن آسایش و آرامش است را، به سرقت برده است.

همانطور که گفته شد، خرید آپارتمان در دبی به دلایل بسیاری، بسیار مفید و مقرون به صرفه است و به یمن اعتبارات زیادی که شرکت های سازنده ی معتبر املاک وارد این عرصه کرده اند، بسیار آسان، راحت، قابل پرداخت و سودمند شده است.

با تدابیری که از سوی حکام و شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات در دبی، اندیشیده و به کار بسته شده اند، خرید آپارتمان در دبی برای بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران، راحت تر از پیش شده و می توان گفت خرید آپارتمان در دبی، یک استراتژی موفق و رو به رشد اقتصادی ست. چرا که با خرید آپارتمان در دبی، می توان مبالغ خرید را به صورت اقساطی پرداخت کرد اما از سود مالی خرید از همان ابتدای خرید بهرمند شد گفتنی ست با خرید آپارتمان در دبی علاوه بر صرفه های اقتصادی می توان از مزایای ویژه ای همچون اخذ اقامت دبی، داشتن رفاهیات و امکانات برتر و به روز دنیا، داشتن شرایط امن آرامشی و آسایشی نیز بهره برد. با این حساب کاملاً مبرهن است که خرید آپارتمان در دبی نشأت گرفته از یک فکر و اندیشه ی هوشمند، هدفمند، درست و بلند اقتصادی ست و مزایا و فواید بسیاری را برای خریداران و سرمایه گذاران به همراه دارد. البته گفتنی ست که این سرمایه گذاری دلایل بسیار دیگری نیز دارد که در حوصله ی این مقاله نمی گنجد چرا که همین چند دلیل نیز برای این سرمایه گذاری، یعنی خرید آپارتمان در دبی ، بسیار قانع کننده است.

با خرید آپارتمان در دبی و یا خرید ویلا در دبی از هر یک از شرکت های سازنده ی املاک و مستلات از جمله شرکت داماک، از یک زندگی در اوج آسایش و رفاه و امنیت و آرامش لذت خواهید برد.

) طیبه مرادی ۰۹۰۴۹۹ (

 

 پروژه های شرکت داماک در دبی

پروژه های شرکت اعمار در دبی

پورتال جامع خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی

خرید اقساطی ویلا در دبی

damac بازدید : 1394 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

شهر دبی، به عنوان یکی از لوکس ترین، گران قیمت ترین و بهترین شهرهای جهان شهرت گرفته و نامی شده است این شهرت و نام و نشان بخاطر عوامل متعددی ست که حاکمان با تدبیر اماراتی، بر روی آنها تمرکز کرده و هزینه های مربوطه و لازم را، اعم از وقت و پول و انرژی، پرداخت کرده اند.

در میان انبوه دلایل شهرت شهر دبی، وجود شرکت های بزرگ سازنده ی املاک و مستغلات و سازندگان معتبر و مشهوری همچون شرکت داماک، نقش نمایی میکند که خرید اقساطی آپارتمان و خرید اقساطی ویلا در دبی را میسر ساخته است.

شرکت داماک یکی از نامی ترین و بلندآوازه ترین شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات جهانی ست که در دبی مستقر می باشد و سازنده ها و پروژه ها و آسمان خراش های متعدد و مشهور و مدرنی را طراحی و اجرا کرده است.

داماک در دبی به عنوان یک، ابر شرکت سازنده ی املاک و مستغلات جهانی عمل میکند چرا که نه تنها در دبی و خاورمیانه، بلکه حتی در برخی کشورهای اروپایی نیز، پروژه های بسیاری را طراحی و به مرحله اجرا رسانده است.

داماک در کشورهای لبنان، عمان، عربستان، انگلستان و امارات و برخی دیگر کشورها، سازه های پر قدرت و با عظمتی را بنا نموده است.

داماک از سال 2002 توسط آقای حسین سجوانی تأسیس شده است و در عرصه ی املاک و مستغلات فعالیت های گسترده ای دارد و با بیش از 70 هزار نمایندگی در 204 کشور جهان افتخارات زیادی را از طریق اجرای برج های بلند، ساخت سازه های عظیم، طراحی و اجرای پروژه های خاص و متفاوت مسکونی، اقامتی، تفریحی و ... و همچنین کسب اعتبار از طریق داشتن نگاهی شگرفت نسبت به تجهیز کردن به برترین امکانات، استفاده کردن از باکیفیت ترین مصالح و ابزار آلات، خوش عهدی به تعهدات خود و به کار گیری اصول صحیح ساختمان سازی در تمامی پروژه های اقامتی، عمرانی، مسکونی و ... بدست آورده است.

در خور توجه است که بدانید، شرکت داماک انبوه سازی هایی را در منطقه ی داماک هیلز دبی دارد، که با اندیشه هایی بسیار سخاوتمندانه و خلاقانه طراحی و اجرا شده است.

همچنین اجرای پروژه هایی از جمله داماک هایتز، داماک میشن، داماک پارک تاورز، گلف ویستا، گلف ویو ویلا، ارکید و دیگر پروژه های شکوهمند داماک، سبب درخشش و نامی تر شدن داماک، این شرکت معتبر، قدرتمند و نامدار، شده اند.

شرکت داماک در سال 2019 در مجله بین المللی کسب و کار، مفتخر به دریافت تشویق نامه شد که این موضوع خود گویا و سندی پر واضح برای بیان بسیاری از حقایق نسبت به برتری این شرکت، است.

از برترین افتخارات شرکت داماک، داشتن بهترین پروژه های مسکونی به نام شهر آیکون، بهترین پروژه چند کاربری به نام داماک هیلز، بهترین هتل به نام (برج ها) هتل ها و اقامتگاه های پارامونت در دبی هستند.

شرکت ساخت و ساز املاک و مستغلات داماک در دبی، از برترین افتخارات شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات جهانی به حساب می آید.

تمامی پروژه ها و سازه هایی که توسط شرکت داماک، طراحی و اجرا شده اند، دارای بهترین کیفیت، برترین کمیت، به روز ترین امکانات، جدیدترین تجهیزات و متنوع ترین رفاهیات هستند. همچنین گفتنی ست، نگاه خلاقانه و هوشمندانه معماران، مهندسین و طراحان سازه های داماک، داماک را روز به روز قدرتمند تر، خلاق تر، هوشمند تر، موفق تر و محبوب تر می کند.

داماک، نبض تپنده ی ساخت و سازهای دبی

( طیبه مرادی۹۹/۰۸/۰۴)

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک و مستغلات دبی

اخبار دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک فروشی در دبی

شرکت داماک

شرکت اعمار

 

 

damac بازدید : 453 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

 

داماک هیلز پروژه ای بزرگ و شکوهمند ساخته شده توسط شرکت داماک در دبی و پروژه ای برتر برای خرید املاک در دبی.

داماک هیلز یک پروژه ی بسیار بزرگ، مجلل، زیبا و شکوهمند است که با سرپرستی و مدیریت شرکت داماک طراحی و اجرا شده و در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی بسیار قدرتمند و موفق عمل کرده و پروژه های اجرایی این شرکت بسیار محبوب و مورد پسند همگان قرار گرفته است. داماک هیلز دارای برج های بلند، ویلاهای بزرگ، امکانات فراوان، تجملات شیک، و ملزومات روزمره ای ست که مطلوب و مورد پسند همگان بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. املاک موجود در پروژه داماک هیلز شامل آپارتمان ها، ویلاها و هتل هایی ست که همگی بسیار شکوهمند، زیبا، بزرگ، و پر از امکانات برتر طراحی و اجرا شده اند، همچنین زمین های گلف بین المللیTrump (ترامپ) در پروژه ی داماک هیلز قرار دارد که بر محبوبیت بیشتر این پروژه کمک زیادی کرده است.

داماک هیلز در وسعتی بسیار زیاد، یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی، ویلایی، اقامتی و تفریحی در شهر دبی می باشد که تمامی نیازمندی ها را برای داشتن یک زندگی مفرح، مرفه، متجمل، مدرن و متفاوت و زیبا را پوشش می دهد چرا که تمامی امکانات و رفاهیات مورد نیاز روزمره و متداول ساکنین و مالکین را در خود جای داده است و شرایط خرید اقساطی ویلا در دبی را برای همگان ایجاد نموده است. داماک هیلز با داشتن آپارتمان های زیاد و متنوع، ویلاهای بزرگ و خاص و مجهز بودن آنها به برترین امکانات با بالاترین سطح کیفی و کمی، نیاز افرادی که به هر دلیل خواستار زندگی آپارتمان نشینی و همچنین سرمایه گذاری برای خرید اقساطی آپارتمان در دبی را دارند را فراهم کرده و همچنین با داشتن ویلاهای متعدد و متنوع و زیبا پاسخگوی کسانی که به هر دلیلی خواستار زندگی در خانه های ویلایی هستند و یا تمایل به سرمایه گذاری  برای خرید ویلا در دبی  را دارند، را نیزپاسخگو بوده است.

داماک هیلز از جمله برترین، بزرگترین، سرسبزترین، پر امکانات ترین، پر جاذبه ترین و پر طرفدارترین املاک دبی به حساب می آید.

شرکت داماک با طراحی و اجرای پروژه ی عظیم، زیبا، مجلل و مدرن و مدون داماک هیلز، برتری خود را در زمینه ی املاک و مستغلات به اثبات رسانده و دل و دیده ی تمامی صاحب نظران و سرمایه گذاران را به خود دوخته و سرمایه گذاری در دبی را به یکی از بهترین و سودمندترین سرمایه گذاری های جهانی، مبدل ساخته شده است.

داماک هیلز تمامی آنچه را برای داشتن یک زندگی شاد، سالم، امن، آرام و راحت توأم با آسایش و در پی آن آرامش لازم است را داراست.

داماک هیلز نماد داشته های برتر یک زندگی زیبا و راحت

)طیبه مرادی ۰۲۰۵۹۹ (

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

 پروژه های شرکت داماک در دبی

 

داماک هیلز 

damac بازدید : 836 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید اقساطی آپارتمان در دبی راهی برای رسیدن به رویای مالکیت.

خرید اقساطی آپارتمان در دبی را می توان به عنوان راهی مطمئن، مقرون به صرفه و ایمن و راحت برای خرید ملک در دبی و حتی کسب سود و ارتقا وضعیت مالی، در نظر گرفت.

دبی با نام و نشانی برتر، معتبر و بلند آوازه در کل دنیا شناخته شده و در سرتاسر جهان دبی را به عنوان شهری پرقدرت، مجلل، زیبا، شکوهمند، پیشرفته و موفق می شناسند، از آنجا که شهر دبی دارای حاکمان با تدبیری ست، با استقبال از طی کردن مراتب سخت و هزینه بر پیشرفت و به روز رسانی همه جانبه و همه منظوره ی شهر دبی، تا کنون در هر مرتبه و موضوعی پیشرفت ها و موفقیت های زیاد، زبان زد، چشم گیر و روز افزونی این شهر را احاطه کرده است. یکی از موقعیت های استراتژیک دبی، موفقیت و پیشرفت در حوزه ی املاک و مستغلات است که به تدبیر و دوراندیشی حاکمان شهر، همچنین تلاش و مدد شرکتهای برتر جهانی در حوزه املاک و مستغلات، ساخت و ساز های انبوه، فراوان و آسمان خراش های بی نظیری در دبی طراحی، اجرا و ساخته شده اند و همین مسئله، و نیز تفاوت های شگرف و دلنواز و لوکس بودن املاک دبی به همراه تعدد و تنوع در املاک دبی، شرایط راحت و آسانی را برای خرید اقساطی آپارتمان در دبی به وجود آورده است. املاک زیاد و متنوع و متفاوتی در دبی وجود دارند که رویاهای مالکیت را می توانند به واقعیت تبدیل سازند که شرکتهای سازنده ی املاک و مستغلات دبی با جداول و لیست ویژه ی خود، شرایط فروش و خرید اقساطی آپارتمان در دبیرا ایجاد کرده اند به گونه ای که افراد و اشخاص مختلف، با هر نوع سلیقه،  با هر میزان نقدینگی، با هر نوع نیاز و با هر نوع کاربری اعم از تجاری، مسکونی، اقامتی و ... می توانند مالک املاک دبی شوند و با خرید اقساطی آپارتمان در دبی، نه تنها مالک یک یا چند ملک از املاک یکی از بهترین شهرهای جهانی می شوند بلکه می توانند با این راهکار، سرمایه گذاری امن و آسان و مقرون به صرفه ای را از آن خود کرده و رفاه فردی و خانوادگی، امنیت اقتصادی و اجتماعی همچنین ترقی مالی خود و آینده ی خود را رقم بزنند. از آنجا که املاک در دبی به یک صنعت بزرگ و مهم و نامی جهانی تبدیل شده، افراد و حتی شرکت های متعهد و متعدد و مختلفی  خواهان خرید اقساطی املاک در دبی هستند تا از طریق پرداخت آسان و بدون بهره، مالک شوند هم از این طریق از امکانات و تسهیلات موجود در شهر رویایی و بی نظیر دبی، بهرمند شوند و هم اینکه از پول و سرمایه ی خود در قبال بی ارزش شدن آن محافظت کنند.

خرید اقساطی املاک در دبی به حدی مقرون به صرفه است که طرفداران و متقاضیان زیادی دارد، تا آنجا که بسیاری افراد، چه افراد بومی و داخلی و چه افراد و سرمایه گذاران خارجی، سعی در مالکیت یک یا چند ملک از املاک دبی را دارند و با استفاده از راهکار خرید اقساطی آپارتمان در دبی و نیز خرید اقساطی ویلا در دبی، موقعیت شغلی، فرهنگی، اقتصادی، رفاهی و ... خود را ارتقاء ی دهند.

خرید اقساطی املاک (آپارتمان) در دبی، یعنی  مالکیت پیش از پرداخت و صرفه های هنگفت سودآور چند وجهی و مهم.

)طیبه مرادی ۹۹/۰۵/۰۵(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین املاک دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک داماک

املاک اعمار

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 4,958
  • بازدید کلی : 29,554