loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 48 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

دبی شهری بی‌نظیر است که در جهان حرفهای زیادی برای گفتن دارد و از بسیاری جهات در رتبه بالایی قرار گرفته، به خصوص در حوزه املاک و مستغلات جهانی که در کل خاورمیانه حرف اول را می‌زند. آکویا اکسیژن در دبی نیز بین شهرک های مسکونی، حرف اول را می‌زند چرا که بزرگترین و لوکس ترین شهرک مسکونی خاورمیانه و جهان می‌باشد.

آکویا اکسیژن با مساحتی بالغ بر۵۵میلیون فوت مربع، ۱۴.۰۱۲ ملک، ۱۰.۰۱۵ویلا، ۲.۱۲۷هتل، ۲.۲۳۰ آپارتمان، ۶۴۰ ویلا، ۲ بیمارستان، ۲۱ پارک، ۲ مدرسه، ۳ مهدکودک، ۶ مسجد، ۶ مرکز خرید، منطقه مخصوص یوگا و اسپا لوکس بزرگترین، مدرن ترین و مجهزترین شهرک خاورمیانه است که لوکس ترین آنها نیز به حساب میآید. این پروژه ی شگفت انگیز را داماک پروپرتیز اجرا نموده و از این رو با داشتن بهترین و معتبرترین برند های جهانی از جمله ورساچی و جاست کاوالی در صدر شهرک های لوکس و برتر قرار دارد و همچنین افتخار این را دارد که نام خودِ داماک را که بزرگترین و مشهورترین سازنده املاک و مستغلات جهانی ست را  به یدک بکشد، همچنین در این شهرک از برند هایی همچون ورساچی و جاست کاوالی نیز استفاده شده و طراحی ها، دکوراسیون بندی ها، نماها و مدون سازی های بی‌نظیری دارد.

گفتنی ست آکویا اکسیژن علاوه بر آنچه گفته شد، دارای یک مرکز آمبولانس، یک مرکز آتش نشانی و یک مرکز پلیس است که هیچ شهرکی وجود ندارد که این همه مجهز باشد و چنین خدماتی را ارائه دهد، که با این حساب اصلا جای اغماض نیست که بگوییم آکویا اکسیژن داماک در دبی کم نظیر نیست، بلکه بی‌نظیر است...

همچنین دسترسی به سریع ترین خط متروی شهری جهان یعنی هایپرلوپ و نیز بزرگترین مرکز خرید دنیا به نام ویستالوکس از دیگر داشته ها و افتخارات اکویا اکسیژن می‌باشد.

آکویا اکسیژن بهترین کیفیت را با بهترین کمیت ها ترکیب کرده و در اختیار ساکنین قرار داده است و با آنچه در خود جای داده تمام نیازهای ساکنین را به خوبی و به راحتی برآورده می‌سازد.

اماکن مختلف تفریحی: مثل پارکها، استخر ها، سینماها

اماکن ورزشی: مثل باشگاه ها، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، پیست های اسکیت

مراکز رفاهی: مثل رستوران ها، کافی شاپ ها، مال ها

مراکز و اماکن تفریحی: مثل پارک ها و مناطق بازی و سرگرمی

اماکن اقامتی: مثل هتل ها و اقامتگاه ها

مراکز آموزشی: مثل مدارس و دانشگاه ها و بسیاری امکانات دیگر پروژه اکویا اکسیژن را در بالاترین سطح کیفی و کمی یک پروژه مسکونی قرار داده و ساکنین را از همه لحاظ در رفاه و آسایش و راحتی قرار داده است.

از آنجا که آکویا اکسیژن ساخته ی داماک است و در شهر دبی قرار دارد میتوان برای انتخاب آن خیالی آسوده داشت چرا که داماک در جهان در حوزه ی ساخت و ساز و دبی در جهان در حوزه ی املاک، گردشگری، مجهز و مدرن بودن، مجلل بودن و بسیاری جهات دیگر حرف اول را می‌زنند و از این رو نه تنها مورد تأیید همگان قرار دارند بلکه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ جهانی جز املاک داماک و جز شهر دبی را، برای سرمایه گذاری انتخاب نمی‌کنند به خصوص آنکه نه داماک نیازی به تأیید و تعریف و تمجید دارد نه دبی...

ویلاهای جاست کاوالی

تاون هاوسز مد

ویلاهای صحارا

ویلاهای مستقل چلسی بوتیک

هتل گلفوتل

برای اطلاع از پروژهای موجود در اکویا اکسیژن و پروژه های شرکت داماک اینجا را کلیک کنید.

ساکنین آکویا اکسیژن با در اختیار داشتن تمام ملزومات و تجهیزات مدرنِ ممکن و نیز امکانات و اماکن مختلف و لازم حتی نیازی به خروج از پروژه  و منطقه آکویا را ندارند و از آنجا که آکویا اکسیژن بسیار بزرگ است هر روز را میتوان به یک نوع سرگرمی و لذت خوش گذراند و تنوع را نیز به خوبی تجربه کرد.

داماک، دبی ، آکویا اکسیژن سه ضلع مثلث سرمایه گذاری ، مدرنیته‌ و رفاه هستند و چیزی برای انتخاب کم ندارند... تعلل نکنید... ملک و شرایط رویایی تان اینجاست به این مثلث امن و بی نقص وارد شوید و بهترین های سرمایه گذاری، رفاه، امنیت، آسایش و آرامش را از آن خود کنید...

بدین منظور dxboffplan.com در اختیارتان قرار دارد تا شما بتوانید بدون اتلاف وقت و سرچ در چندین سایت، فقط با سرچ در این پورتال که کامل ترین و جامع ترین پورتال املاک و مستغلات دبی است، ملک رویایی خود را انتخاب کرده، رزرو نمایید و تنها ظرف چند روز در آن ساکن شوید.

(طیبه مرادی۰۰/۰۳/۱۰)

09170194808

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 4,997
  • بازدید کلی : 29,593