loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 117 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

املاک اعمار جزء برترین، لوکس ترین، زیبا ترین و مدرن ترین املاک جهانی هستند. شرکت اعمار در دبی استقرار دارد اما در بسیاری از کشورهای جهان مانند، عربستان، لبنان و ترکیه نیز ساخت و سازهای انبوهی داشته است، و سبب شهرت بیش از پیش اعمار و املاک اعمار گردیده است.

شرکت اعمار از طریق ساخت و اجرای برترین پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری، و اجرای پروژه های عمرانی توانسته است چشم و دل بسیاری از صاحب نظران و سرمایه گذاران را به خود خیره کرده و مطلوب خود کند. امروزه دبی به عنوان یک شهر مجلل، پر رونق و پرطرفدار در جهان شهرت یافته است که بسیاری از این برتری ها را مدیون شرکت های مطرح و بلندمرتبه ی املاک و مستغلات از جمله شرکت اعمار است که با جذب سرمایه گذار و توریست، نام و مقام املاک اعمار را بلندآوازه کرده اند.

در دبی ساخت و ساز و املاک و مستغلات به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است، که در این میان املاک اعمار جای سخنْ بسیار دارد تا جایی که سرمایه گذاران و گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای سرمایه گذاری، بازدید، تفریح و تجارت به سمت دبی و خرید و فروش املاک دبی، چه خرید ویلا، و چه خرید آپارتمان و ... سیل گونه سرازیر می شوند که خرید و سرمایه گذاری روی املاک اعمار بسیار پرطرفدار است. از آنجا که املاک اعمار بسیار باشکوه، زیبا، بزرگ، متنوع و متعدد هستند، همچنین تنوع قیمت، در نظر گرفتن تمام سلایق و علایق همگان، و نیز  آزادی خریدار در انتخاب دکوراسیون هر واحد و ویلا به محبوبیت بیشتر املاک اعمار افزوده است.

علاوه بر اینها، که هر کدام بسیار مورد توجه هستند، همچنین مجهز بودن املاک اعمار به تمامی امکانات و تجهیزات مدرن، کاربردی، تفریحی، ملزوم، متنوع و فراوان نیز سبب شده است تا همچنان املاک اعمار در سطح بین المللی پاسخگویی تمامی نیازهای روزمره ی همگان باشد و نیز سبب جذب بیشتر مخاطب چه در قالب سرمایه گذار و چه در قالب بازدید کننده و توریست و چه در قالب ساکن، شده است.

املاک اعمار، جزء مجلل ترین و کامل ترین املاک جهانی هستند و هر آنچه از ملزومات و امکانات برتر روز دنیا، قرار دارند، تقریباً در تمامی واحدها، ویلاها، پروژه ها و بخش های املاک اعمار ساخته و پرداخته شده اند. در واقع املاک اعمار را می توان نماد تجمل و تکنولوژی و تفاخر در میان دیگر املاک جهانی، دانست.

خرید و سرمایه گذاری در املاک اعمار په در قالب خرید ویلا و چه خرید آپارتمان با هر نوع کاربری، بسیار مورد اقبال و استقبال همگان قرار دارد، و بسیاری از صاحب منصبان و صاحب نظران در حوزه ی املاک و مستغلات، املاک اعمار را مورد تحسین و تشویق قرار  می دهند.

در میان تمامی ساخت و سازهای شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات، شرکت سازنده ی اعمار با ساخت و اجرای املاک اعمار جز شرکت هایی ست که در سطح بین المللی عمل کرده و خوش درخشیده است. املاک اعمار تماماً مجهز و دارای استخرهای سرپوشیده، زمین های گلف، رستوران ها و کافی شاپ های بزرگ با امکان سرو غذاهای کشورهای مختلف، مراکز آموزشی، مراکز خرید عمده فروشی و خرده فروشی، پارکینگ های مجهز و سرپوشیده، نگهبانی و دوربین های مداربسته امنیتی، سیستم های تهویه، پارک های آبی، پارک ها و باغ های سرسبز و باصفا و بسیاری برتری های دیگر هستند و شرکت اعمار همه اینها را در املاک اعمار به خوبی، به زیبایی و به وفور تعبیه و تدارک دیده است، و با وجود این امکانات، تکنولوژی و ملزومات، تمامی پروژه های شرکت اعمار و در پی آن املاک اعمار را برتری ویژه ای بخشییده است.

املاک اعمار تضمین کننده و مهیا کننده ی تمامی امکانات، تجهیزات، رفاهیات، تجملات و ملزومات زندگی ست.

)طیبه مرادی 25/04/99(

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های شرکت اعمار در دبی

اخبار دبی 

بهترین مکان سرمایه گذاری ملک در دنیا

اعمار

 

damac بازدید : 285 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

 

املاک داماک جزء املاک برتر جهانی هستند که توسط شرکت توسعه املاک و مستغلات داماک،  طراحی، و بسیاری از آنها در شهر دبی ساخته و اجرا شده اند.

املاک داماک به دلایل متعدد و گوناگونی در سراسر جهان زبانزدند، چرا که شرکت داماک در هر یک از پروژه های خود، سعی بر آن داشته تا از هر امکانات و تجهیزاتی در بالا ترین سطح کیفی و کمی آن و همچنین از مصالح با کیفیت بسیار بالا و نیز دکوراسیون بندی های متنوع و فوق العاده زیبایی استفاده کند.

درتمام پروژه ها و املاک داماک از سیستم های پیشرفته، امکانات با تجهیزات بالا و فن آوری های روز دنیا استفاده شده است.

مهندسان، طراحان و سازندگان شرکت داماک، همواره سعی در خلق برترین و بهترین سازه های دنیا را داشته اند تا جایی که املاک داماک در کل دنیا علاوه بر شهرتی که برهم زده اند، کشورهای مختلفی نیز تمایل همکاری با شرکت داماک  را نیز دارند و حتی این شرکت علی رغم اینکه در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی استقرار یافته، اما تا کنون در کشورهایی همچون عربستان، اردن،لبنان و ... نیز ساخت و سازهای با شکوهی را انجام داده است و پرچم برتری و افتخار سازه های داماک را در کل دنیا برافراشته است.

هریک از املاک داماک تمامی امکانات و تجهیزات و ملزومات را در خود جای داده است، و در واقع زندگی در هریک از پروژه ها و واحدهای املاک داماک، زندگی را برای ساکنین آن، راحت، امن، مفرح و سالم رقم می زند.

شرکت داماک، املاک داماک را بسیار رویایی، مدرن، مجلل و زیبا طراحی و اجرا کرده است برای مثال برج های داماک با داشتن هتل ها و اقامتگاه های پارامونت، یکی از زیباترین، بلندترین، پیشرفته ترین و پرطرفدار ترین سازه های دبی هستند که جزء ساخت و ساز های داماک و املاک داماک قراردارند.

یکی دیگر از انواع ساخت و ساز های شرکت داماک، می توان به هتل آدرس دبی اشاره داشت که اولین هتل ساحلی ست که علاوه بر شکوه و زیبایی قابل وصف خود، مجهز بودن و مجلل بودن را در املاک داماک بیش از پیش در خود جای داده است.

سازه ها و املاک داماک بسیار زیاد، متنوع و متعدد هستند که هر کدام از آنها برتری ها و شکوه خاص خود را دارند، گرچه در تمام املاک داماک از هرچیز از نوع برتر و ویژه آن استفاده شده و هرکدام شان به تنهایی بسیار دیدنی و دوست داشتنی اند.

)طیبه مرادی ۲۱/۰۴/۹۹(

 بهترین املاک فروشی در دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی 

پروژه های شرکت داماک 

از جمله سازه هایی که در رسته ی املاک داماک قرار دارند، می توان به یاسمین ویلاز، آپارتمان های آکاسیا، 17 آیکون خلیج، داماک هیلز، بریز کریک بیچ، تاون هاوس های کامیلیا، سانسیت در کریک بیچ، زوو هتل، سوئیت گلف، میرا اوسیس 2و1، آدرس رزیدنس جمیرا، دبی هیلز ویو پلات، آپارتمان های گرند رزیدنس، ویلاهای گلف، برج آیل بیچ، و بسیاری پروژه های دیگر را نام برد که همگی در شهر دبی نظیر دبی ساخته و پرداخته شده اند.

از میان صدها املاک داماک، موزه آینده دبی ، برج نهر، شهرک علاءالدین، داماک هیلز و ... برای بسیاری آشنا تر است اما آنچه به املاک داماک را برتری ویژه تری بخشیده است، این است که ساکنین، مالکین و سرمایه گذاران هر کدام به زعم خود به زندگی و سرمایه گذاری در املاک داماک راضی و مراتب رضایتمندی خود را اذعان داشته و به یمن تدابیری که ذیربطان در طراحی، اجرا و ساخت (در کلیه ی) املاک داماک اندیشیده و به کار برده اند، موجبات راحتی، امنیت، آرامش و آسایش خود را از سوی شرکت داماک و از طریق زندگی و سرمایه گذاری در املاک داماک را از پیش تعیین شده و مهیا می دانند. در واقع در املاک داماک هم موجبات تفریح و راحتی، هم آرامش و آسایش، برای ساکنین و بازدید کنندگان و توریست های سراسر دنیا در نظر گرفته شده و در واقع موجبات تفریح و آرامش و لذت برای هرکس چه به عنوان ساکن یا مالک باشد و چه به عنوان توریست و گردشگر باشد و به نوعی از املاک داماک، آن هم چه موقت چه به صورت دائم، استفاده کند، از زندگی و تفریح و اقامت خود لذت می برد، چرا که املاک داماک نه تنها دارای اسباب راحتی و آسایش هستند بلکه از طریق تجهیز بودن به تمامی امکانات روز دنیا، ملزومات مورد نیاز روزمره، تجهیزات رفاهی، تفریحی، مسکونی، گردشگری و ... همه و همه در املاک داماک وجود دارند تا به آنها برتری خاصی بخشیده است.

همچنین گفتنی داماک تلاش کرده تا خرید  آپارتمان در دبی و نیز خرید ویلا در دبی را به شرایط پرداخت آسان، راحت، بدون بهره و طولانی مدت را ایجاد و خرید املاک دبی را آسان نماید.

با این اوصاف و دلایل بیشمار دیگری، بسیاری صاحب نظران و سرمایه گذاران، سازه های شرکت داماک ، و تمامی املاک داماک را جزء برترین، پرطرفدار ترین، مجهز ترین و زیبا ترین املاک جهانی می دانند.

زندگی در املاک داماک ، زندگی توأم با آسایش، و خاطری پر از آرامش را برای ساکنین و مالکین و سرمایه گذاران به ارمغان می آورد.

)طیبه مرادی ۲۱/۰۴/۹۹)

داماک هیلز 

damac بازدید : 171 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

پالم جمیرا یا همان نخل جمیرا را می توان شاهکار معماری روی آب نامید. شاهکاری در قالب جزیره ای به شکل درخت، که چشم هر مخاطبی را به خود خیره میکند.

مجمع الجزایر دبی، طرحی اجرا شده در دریای خلیخ فارس با مساحتی بالغ بر 4،114کیلومتر مربع و با جمعیتی بالغ بر 3،137،464نفر، در قسمتی از دریای دبی می باشد که شامل بخش های اصلی به نام های پالم جمیرا، جزایر دیرا، پالم جبل علی، جهان و بلو واتر می شود که معروف ترین آنها پالم جمیرا ست به گونه ای که بسیاری در جهان دبی را به تمثیل و نام پالم جمیرا می شناسند.(در این مقاله نیز منظور از پالم جمیرا یعنی همان مجمع الجزایر دبی، مگر به انقضای صراحت نام و نشان آن)

از آنجا که در کشور امارات از زیبایی ها و جذابیت های طبیعی و گردشگری خبر چندانی نیست، حاکم دبی بر آن شد، تا با ایجاد و احداث پروژهای عمرانی، اقامتی. تفریحی، رفاهی و ... در دبی، بر  جاذبه های توریستی کشور به خصوص شهر دبی بیافزاید که به انجام پروژه ی پالم جمیرا منتهی شد. ( که البته پالم جمیرا یکی از چندین پروژه ی برتر دبی می باشد که صدالبته جز زبانزد ترین و برترین آنهاست)  با توجه به اینکه منابع نفتی و طبیعی  پایان پذیرند و از آنجا که شیوخ امارات به ویژه شهر دبی، افراد با صلابت و با درایتی هستند، (تقریباً)  در اوایل قرن 21میلادی شیخ محمد بن راشد المکتوم طرح اولیه و دستور ساخت و اجرای پالم جمیرا را که از ذهن خود وی برخاسته بود، را عنوان و در دستور کار قرار داد، تا افزون بر منابع نفتی، به وسیله جذب توریست و گردشگر بر منابع مالی دبی بیافزاید، از این رو ایده طراحی و ساخت مجمع الجزایر دبی، در اوایل قرن 21 از فکر شیخ دبی یعنی محمد بن راشد آل مکتوم نشأت گرفت و همان موقع کلید خورد. اجرای این طرح، و ساخت و ساز این پروژه ی قدرتمند را شرکت نخیل پذیرفت. در سال 2001 اجرای طرح مجمع الجزایر دبی شروع شد و تا سال 2008 به طور انجامید.

 مطالبی که درباره ی برتری های پروژه ی پالم جمیرا شایان ذکرند، زیادند که به بیان برخی از آنها می پردازیم.

 از جمله اینکه برای بررسی و طراحی اولیه و نقشه ی آن و همچنین تدوین زیر ساخت های آن، از برترین مهندسان، طراحان و هنرمندان عرصه ی معماری کمک گرفته شده است. انجام صفر تا صد مراحل کار پروژه ی پالم جمیرا را شرکت نخیل به عنوان سرپرست تمام کار گروه ها و شرکت های دست اندرکار برعهده داشته است.

در برآوردهای اولیه مشخص شد که پیاده سازی این طرح نیاز به 72 کیلومتر خط ساحلی دارد اما به دلیل عدم وجود این مقدار طول ساحلی در دبی، طرح احداث جزیره مصنوعی مطرح و پذیرش شد.

پس از بیان طرح و تحقیقات اولیه، مقالات دبی و امارات به این نتیجه رسیدند که باید بهترین و کاربلدترین و کارآمدترین مهندسان و طراحان دنیا را برای انجام واجرای پروژه، استخدام کنند، چرا که اجرای چنین پروژه ای آن هم با رویکرد افزایش 72 کیلومتر خط ساحلی به شهر دبی، اصلا کار آسانی نبود به همین دلیل برترین مهندسان و طراحان معماری دنیا را که در طراحی، ایجاد و ساخت دیگر جزیره های مصنوعی دنیا تبحر داشتند را از کشور هلند که در این زمینه سابقه ی مطرح و درخشانی با افزایش 35درصدی زمین کشور هلند داشتند را برای انجام عملیات های مهندسی پالم جمیرا برگزیدند که آنان اولین اقداماشان این بود که ثابت کنند که جزیره پالم جمیرا و به کلی پروژه مجمع الجزایر دبی، قابلیت ساخت شدن و اجرا را دارد، پس از آن باید قدرت موج ها و افزایش ارتفاعی که بر اثر جزر و مد دریا به وجود می آید را ، محاسبه می کردند. تیم تحقیقاتی، تحقیقات خوذ را شرع کرده و پس چندی وقتی به این نتیجه رسیدند که خلیج فارس عمق کمی دارد، ضمن بیان طرح ساخت منحنی محافظ، آن هم به طول 110 کیلومتر و به ارتفاع 3 متر که دور تا دور خط پالم جمیرا را احاطه میکند، امید به اجرا و عملی شدن طرح اولیه پالم جمیرا را عنوان کردند. پس تحقیقات اولیه و در نظر گرفتن اصول ایمنی و مدون اجرای کار، در سال 2001 فرآیند ساخت و اجرای پالم جمیرا آغاز شد و اولین اقدام نیز، احداث منحنی محافظ یا همان منحنی موج شکن بود. گفتنی ست برای آماده سازی زیر ساخت اولیه پالم جمیرا، حجمی بالغ بر 94 میلیون متر مکعب ماسه و برای ساخت منحنی موج شکن به 5،5  میلیون متر مکعب ماسه نیاز بود. (برای درک و تصور این حجم ومیزان ماسه، باید گفت با این میزان ماسه می توان دور تا دور کره زمین را به طول 2،5متر دیوار کشید) و جالب تر آنکه حاکم دبی به وسیله ی تدبیر و دوراندیشی که داشت، از شرکت نخیل و تمامی دست اندرکاران پروژه خواسته بود که بخاطر حفظ اکوسیستم طبیعی همچنین طبیعت گونه بدون جزیره از مصالح و مواد کاملاً طبیعی استفاده کنند.

گفتنی ست بخاطر وسیع و خاص بودن جزیره پالم جمیرا، شرکتهای مختلفی از جمله: هیل اینترنشنال، امارت نورتک، سوگری گالف، دیلتیرز و چند شرکت مطرح دیگر، هر کدام به فراخور تخصص خود، یک سری اصول اجرایی پالم جمیرا را بر عهده داشتند اما همگی تحت نظارت شرکت النخیل عمل می کردند.

)طیبه مرادی ۱۹/۰۴/۹۹(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک در دبی

شرکت های سازنده املاک و مستغلات در امارات

اخبار دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در امارات

بهترین املاک فروشی در امارات

لیست کامل پروژه های موجود در دبی

پروژه های آماده تحویل در دبی

پالم جمیرا (راهنمای سفر به دبی)

 

 

پالم جمیرا یا همان نخل جمیرا را می توان شاهکار معماری روی آب نامید. شاهکاری در قالب جزیره ای به شکل درخت، که چشم هر مخاطبی را به خود خیره میکند.

مجمع الجزایر دبی، طرحی اجرا شده در دریای خلیخ فارس با مساحتی بالغ بر 4،114کیلومتر مربع و با جمعیتی بالغ بر 3،137،464نفر، در قسمتی از دریای دبی می باشد که شامل بخش های اصلی به نام های پالم جمیرا، جزایر دیرا، پالم جبل علی، جهان و بلو واتر می شود که معروف ترین آنها پالم جمیرا ست به گونه ای که بسیاری در جهان دبی را به تمثیل و نام پالم جمیرا می شناسند.(در این مقاله نیز منظور از پالم جمیرا یعنی همان مجمع الجزایر دبی، مگر به انقضای صراحت نام و نشان آن)

از آنجا که در کشور امارات از زیبایی ها و جذابیت های طبیعی و گردشگری خبر چندانی نیست، حاکم دبی بر آن شد، تا با ایجاد و احداث پروژهای عمرانی، اقامتی. تفریحی، رفاهی و ... در دبی، بر  جاذبه های توریستی کشور به خصوص شهر دبی بیافزاید که به انجام پروژه ی پالم جمیرا منتهی شد. ( که البته پالم جمیرا یکی از چندین پروژه ی برتر دبی می باشد که صدالبته جز زبانزد ترین و برترین آنهاست)  با توجه به اینکه منابع نفتی و طبیعی  پایان پذیرند و از آنجا که شیوخ امارات به ویژه شهر دبی، افراد با صلابت و با درایتی هستند، (تقریباً)  در اوایل قرن 21میلادی شیخ محمد بن راشد المکتوم طرح اولیه و دستور ساخت و اجرای پالم جمیرا را که از ذهن خود وی برخاسته بود، را عنوان و در دستور کار قرار داد، تا افزون بر منابع نفتی، به وسیله جذب توریست و گردشگر بر منابع مالی دبی بیافزاید، از این رو ایده طراحی و ساخت مجمع الجزایر دبی، در اوایل قرن 21 از فکر شیخ دبی یعنی محمد بن راشد آل مکتوم نشأت گرفت و همان موقع کلید خورد. اجرای این طرح، و ساخت و ساز این پروژه ی قدرتمند را شرکت نخیل پذیرفت. در سال 2001 اجرای طرح مجمع الجزایر دبی شروع شد و تا سال 2008 به طور انجامید.

 مطالبی که درباره ی برتری های پروژه ی پالم جمیرا شایان ذکرند، زیادند که به بیان برخی از آنها می پردازیم.

 از جمله اینکه برای بررسی و طراحی اولیه و نقشه ی آن و همچنین تدوین زیر ساخت های آن، از برترین مهندسان، طراحان و هنرمندان عرصه ی معماری کمک گرفته شده است. انجام صفر تا صد مراحل کار پروژه ی پالم جمیرا را شرکت نخیل به عنوان سرپرست تمام کار گروه ها و شرکت های دست اندرکار برعهده داشته است.

در برآوردهای اولیه مشخص شد که پیاده سازی این طرح نیاز به 72 کیلومتر خط ساحلی دارد اما به دلیل عدم وجود این مقدار طول ساحلی در دبی، طرح احداث جزیره مصنوعی مطرح و پذیرش شد.

پس از بیان طرح و تحقیقات اولیه، مقالات دبی و امارات به این نتیجه رسیدند که باید بهترین و کاربلدترین و کارآمدترین مهندسان و طراحان دنیا را برای انجام واجرای پروژه، استخدام کنند، چرا که اجرای چنین پروژه ای آن هم با رویکرد افزایش 72 کیلومتر خط ساحلی به شهر دبی، اصلا کار آسانی نبود به همین دلیل برترین مهندسان و طراحان معماری دنیا را که در طراحی، ایجاد و ساخت دیگر جزیره های مصنوعی دنیا تبحر داشتند را از کشور هلند که در این زمینه سابقه ی مطرح و درخشانی با افزایش 35درصدی زمین کشور هلند داشتند را برای انجام عملیات های مهندسی پالم جمیرا برگزیدند که آنان اولین اقداماشان این بود که ثابت کنند که جزیره پالم جمیرا و به کلی پروژه مجمع الجزایر دبی، قابلیت ساخت شدن و اجرا را دارد، پس از آن باید قدرت موج ها و افزایش ارتفاعی که بر اثر جزر و مد دریا به وجود می آید را ، محاسبه می کردند. تیم تحقیقاتی، تحقیقات خوذ را شرع کرده و پس چندی وقتی به این نتیجه رسیدند که خلیج فارس عمق کمی دارد، ضمن بیان طرح ساخت منحنی محافظ، آن هم به طول 110 کیلومتر و به ارتفاع 3 متر که دور تا دور خط پالم جمیرا را احاطه میکند، امید به اجرا و عملی شدن طرح اولیه پالم جمیرا را عنوان کردند. پس تحقیقات اولیه و در نظر گرفتن اصول ایمنی و مدون اجرای کار، در سال 2001 فرآیند ساخت و اجرای پالم جمیرا آغاز شد و اولین اقدام نیز، احداث منحنی محافظ یا همان منحنی موج شکن بود. گفتنی ست برای آماده سازی زیر ساخت اولیه پالم جمیرا، حجمی بالغ بر 94 میلیون متر مکعب ماسه و برای ساخت منحنی موج شکن به 5،5  میلیون متر مکعب ماسه نیاز بود. (برای درک و تصور این حجم ومیزان ماسه، باید گفت با این میزان ماسه می توان دور تا دور کره زمین را به طول 2،5متر دیوار کشید) و جالب تر آنکه حاکم دبی به وسیله ی تدبیر و دوراندیشی که داشت، از شرکت نخیل و تمامی دست اندرکاران پروژه خواسته بود که بخاطر حفظ اکوسیستم طبیعی همچنین طبیعت گونه بدون جزیره از مصالح و مواد کاملاً طبیعی استفاده کنند.

گفتنی ست بخاطر وسیع و خاص بودن جزیره پالم جمیرا، شرکتهای مختلفی از جمله: هیل اینترنشنال، امارت نورتک، سوگری گالف، دیلتیرز و چند شرکت مطرح دیگر، هر کدام به فراخور تخصص خود، یک سری اصول اجرایی پالم جمیرا را بر عهده داشتند اما همگی تحت نظارت شرکت النخیل عمل می کردند.

 

جالب است بدانید به دستور شیخ دبی برای اجرای پالم جمیرا، در زیر ساخت و فشرده سازی ماسه ی کف رودخانه، همچنین خشک کردن دریا برای احداث جزیره پالم جمیرا، تماماً ار مواد کاملاً طبیعی استفاده شده است و اقلام کار از جمله صخره ها و سنگ ها،  همه از طبیعت گرفته شده و کاملا طبیعی هستند. از آنجا که این جزیره کاملاً مسکونی و قابل استفاده است، دارای هزاران  ویلا در هر شاخه از نخل پالم جمیرا ست.

در واقع پالم جمیرا به شکل نخل و از 17شاخه و یک تنه اصلی با خط منحنی موج شکن به طول 110کیلومتر می باشند. پالم جمیرا برای اسکان و زندگی جمع زیادی از سرمایه گذاران و ثروتمندان سراسر دنیا تجهیز و مدون گردیده است. از طرفی استفاده از منوریل و تونل های زیرآبی، راهکاری بود که برای رفع مشکل حمل و نقل در بخش های مختلف و مجزای جزیرهپالم جمیرا، ارائه و تدوین شده است شبکه ی جاده ای بسیار بزرگی برای این منظور (حمل و نقل) احداث شد که، یک از طریق پل بسیار بزرگ به ساحل اصلی متصل می شود و همچنین 2پل با 5 خط ارتباطی شاخه های پالم جمیرا را به منحنی محافظ دور پالم جمیرا متصل می کند. برای اتصال شاخه ها به منحنی موج شکن، یک تونل زیرآبی با 6خط ارتباطی نیز تعبیه و ساخته شده است.

پالم جمیرا به عنوان بزرگترین جزیره مصنوعی ساخته شده توسط بشر، یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری دبی و همچنین یکی از پرطرفدارترین پروژه های عمرانی و ساخت و سازی شناخته شده است که سرمایه گذاران و ثروتمند زیادی را به خود جذب کرده است.

پالم جمیرا نخل مسکونی انسان سازی ست که گویی زنده است و زندگی می کند.

)طیبه مرادی ۱۹/۰۴/۹۹ (

 

 

 

damac بازدید : 521 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

اعمار، شرکت بزرگ و قدرت برتر در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی.

اعمار، نام یک شرکت سازنده املاک و مستغلات است که نام آن نه تنها در دبی و خاورمیانه، بلکه در کل دنیا بلندآوازه است.

اعمار یک شرکت بزرگ ساخت و ساز است که در دبی مستقر می باشد و تا کنون توانسته با طراحی و اجرای ساختمان ها و پروژه های برتر، در قالب پروژه های مسکونی ، عمرانی، اقامتی، تفریحی و ... نقش تعیین کننده و به سزایی در پیشرفت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور امارات، به خصوص شهر دبی داشته باشد.

شرکت املاک و مستغلات اعمار با طراحی و اجرای ساختمان های بی نظیر و آسمان خراش های سر به فلک کشیده، از جمله برج خلیفه و برج رویال و برج اکت وان اکت تو، که در قالب پروژه های هتلی، اقامتی، تفریحی و مسکونی ساخته و پرداخته شده اند، سبب رکورد شکنی بزرگی در تاریخ ساخت و ساز های جهانی شده است، تا آنجا که برج خلیفه رکورددار بلندترین آسمان خراش دنیا و برج رویال یکی از لوکس ترین آنهاست. همچنین برج بیچ ویستای 1و2، دبی هیلز پارک، برج آیل پیچ و برج کراون نقش بسیار تعیین کننده ای در تغییر و تعیین معیارهای جدیدی در حوزه املاک و مستغلات داشته است.

شرکت اعمار از سال 1997 شروع به فعالیت در حوزه املاک و مستغلات نموده که تا کنون توانسته است نام و پرچم افتخار خود را در صدر جدول سازندگان مطرح جهانی نگاه دارد و هم پایه و رقیب بزرگترین، برترین و موفق ترین شرکت های سازنده املاک و مستغلات جهانی باشد. اعمار همچنین پروژه هایی همچون کتابخانه اسکندریه، دبی مارینا، دبی مال و ... را طراحی و اجرا نموده است که جز برترین و با شکوه ترین پروژه های اجرا شده در دبی هستند.

شرکت اعمار از جمله سازندگان معتبر و معروف املاک و مستغلات جهانی ست که در برخی کشورهای دیگر از جمله پاکستان، هند، مصر، مراکش، سوریه و ... نیز توسعه و ساخت و ساز انجام داده است که در آنها نیز بسیار خوش درخشیده است. اعمار در حوزه ی املاک و مستغلات یک نام مطرح و مشهور است که با ساخت اجرای طرح های مبتکرانه و خلاقانه ی خود، سبب رکورد شکنی های شایانی در این حوزه بوده و همین مقوله خود به تنهایی و از طریق جذب سرمایه گذار، جذب توریست و در پی آن نامی شدن شهر دبی، باعث رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... مردم و سربلندی بیشتر حاکمان دبی و امارات شده است.

گفتنی ست از آنجا که شرکت اعمار یک شرکت کوچک و تازه کار نیست، در طراحی، اجرا، به کارگیری نیروهای متخصص، به کار بردن مصالح و تجهیزات و همچنین انجام زیر ساخت های مدون و اصولی بسیار با تجربه و کارکشته بوده و هست و تا کنون در تمامی پروژه هایی که به انجام رسانیده است بسیار موفق و پیروزمندانه عمل کرده است. اعمار از بزرگترین، معتبرترین، مشهورترین و پر قدرت ترین شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات جهانی ست که در دبی حضور پررنگتری داشته است و سبب شده افراد، اشخاص، سازمان ها و ارگان های مختلفی از اقسانقاط جهان به سرمایه گذاری در دبی (لینک) تمایل نشان دهند  و حجم وسیعی از سرمایه و گردشگر را به سمت دبی جذب نماید.

همچنین اعمار، با تجهیز سازه های خود، به برترین و به روزترین تجهیزات دنیا، ساخت و اجرای فضاهای تفریحی، ساخت بلندترین برج های اقامتی دنیا، اجرای مفرح ترین طرح های رفاهی و تفریحی و...، سبب ایجاد روحیه ی شاد ، امیدوارانه و مفرح برای ساکنین و مالکین شده است تا آنجا که تمامی ساکنین و مالکین در تمامی پروژه های اعمار اعلام رضایتمندی و آرامش خیال و آسایش در تمامی خواسته ها و ملزومات زندگی خود می کنند و شرکت اعمار را تحسین می نمایند.

شرکت اعمار سازنده و یکی از برترین برندها در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی ست.

)طیبه مرادی ۱۷/۰۴/۹۹ (

 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک دبی

 پروژه های شرکت اعمار

بهترین املاک فروشی در دبی

بهترین مکان سرمایه گذاری ملک در دنیا

 اعمار

damac بازدید : 129 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اخذ اقامت دبی و زندگی در امارات یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین راههای رسیدن به شرایط ایده آل زندگی

اخذ اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی راههای گوناگونی دارد، از جمله؛

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق اقامت کار

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبیاز طریق خرید املاک

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق ثبت شرکت

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق پناهندگی

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق ازدواج و تولد

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی از طریق تحصیل

- اقامت امارات و گرفتن ویزای دبی برای هنرمندان و افراد موفق

از آنجا که امارات یکی از ثروتمند ترین و موفق ترین کشورهای جهان است، افراد زیادی تمایل به زندگی در این کشور و اخذ اقامت امارات و ویزای دبی را دارند و از آنجا که شهر دبی در هر زمینه ای، پرقدرت تر از شهرهای دیگر امارات است، اخذ اقامت دبی و داشتن ویزای دبی به عنوان یک چالش برای بسیاری از افراد، مطرح شده و درصدد اخذ اقامت  امارات و ویزای دبی هستند.

راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، را به صورت تیتروار بیان کردیم اما یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، سرمایه گذاری از طریق خرید املاک دبی می باشد. کشور امارات متحده عربی از نظر کیفی و کمی در سطح منطقه ای، خاورمیانه و حتی بین المللی، یک کشور غنی و سرآمد به حساب می آید. این کشور بخاطر زیر ساخت های قوی، منابع طبیعی مثل گاز و نفت و حتی زمین های زیاد و گسترده، همچنین داشتن اقتصاد آزاد، فعالیت های اقتصادی بدون پرداخت مالیات، ارتباطات قوی و محکم با دیگر کشورها به خصوص کشورهای حوزه ی خلیج فارس و اروپا، به بستری مناسب و پر رونق برای سرمایه گذاری و کسب و کار تبدیل شده است. از این رو، جمع کثیری از سرمایه گذاران، شرکت ها، صاحب منصبان و صاحب نظران به سمت خرید و سرمایه گذاری، فعالیت و زندگی در دبی روی آورده اند و خواهان همکاری با مقامات، شرکت ها و سازنده های اماراتی هستند. این مقوله به خودی خود سبب شده است، اخذ اقامت امارات و ویزای دبی برای زندگی و مراوده های کاری، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، سیاسی، و اقتصادی و از هر لحاظ دیگر، بسیار پرطرفدار بوده و خواهان زیادی داشته باشد، تا آنجا که بسیاری از شرکت های مهم و معتبر و برجسته جهانی در دبی استقرار داشته و فعالیت می‌کنند و این موضوع خود، بیانگر این است که امارات و به ویژه شهر دبی، چقدر موفق و متعاقبا چقدر در میان همگان محبوب واقع شده است.

یکی از راه های اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، خرید املاک این کشور است. با خرید آپارتمان، ویلا و هر ملک دیگری، دولت امارات به خریدار و سرمایه گذار اقامت امارات را اعطاء می کند و تا مادامی که شخص سرمایه گذار، سرمایه ی خود را حفظ نماید و در امارات مالک باشد، بدون هیچ شرط و یا شرایط دیگری، اقامت شخص و خانواده ی فرد را تمدید می کند.

جالب است بدانید امروزه گرفتن اقامت امارات و ویزای دبی به عنوان یک پرستیژ کاری، فردی و اجتماعی محسوب می شود چرا که دبی به عنوان یکی از مجلل ترین، بهترین، زیباترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان مطرح شده و با عنوان شهر برج های سر به فلک کشیده نامی و مشهور شده است.

شما نیز می توانید با خرید املاک امارات، اقامت امارات و ویزای دبی را از آن خود کنید، گفتنی ست با خرید املاک دبی و امارات، اقامت امارات و ویزای دبی به افراد درجه یک خانواده شما نیز تعلق میگیرد.

این نیز گفتنی و حائز اهمیت است که اگر شما به هر طریقی برای  اخذ اقامت امارات و ویزای دبی اقدام کنید، حال چه اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامت امارات از طریق تحصیل، اخذ اقامت امارات از طریق خرید املاک و یا هر راه دیگری بتوانید اقامت امارات و ویزای دبی را کسب نمایید و به مدت 30سال در این کشور (شهر) اقامت داشته باشید، می توانید درخواست اخذ اقامت امارات را به صورت دائم بدهید و تابعیت بگیرید.

 (طیبه مرادی 11/4/99)

 

بهترین املاک فروشی در دبی

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

 اخبار دبی

پروژه های شرکت اعمار در دبی

پروژه های شرکت داماک در دبی

 

 

damac بازدید : 338 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید ویلا در دبی، زندگی شما را به سمت آرامش و آسایش بیشتری سوق خواهد داد.

خرید ویلا در دبی، امکانات، تفریحات و شرایط ایده آل زندگی تان را رقم خواهد زد.

در شهر دبی، پروژه های مسکونی متعددی به صورت پروژه های ویلا سازی انبوه با رویکرد ویلاهای مستقل و ویلاهای مشترک (که دارای برخی امکانت و فضاهای مشترک هستند) ساخته و تکمیل و یا در حال ساخت هستند، که شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات دبی از جمله داماک، واگذاری آنها را از طریق حذف هزینه های سند و انتقال، اقساط بلند مدت بدون بهره و پیش پرداخت به میزام کم و دلخواه را برای خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته اند و از این طریق سبب شده اند خریداران و سرمایه گذاران زیادی از اقسا نقاط مختلف جهان برای خرید ویلا در دبی اقدام کنند. یکی از دیگر عواملی که باعث رشد جمعیت سرمایه گذار در دبی شده است، وجود امکانات، تجهیزات و به کار بردن جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در این شهر می باشد.

همچنین گفتنی ست، با خرید ویلا در دبی می توان از دیگر شرایط فوق العاده خوب کلی شهر دبی نیز برخوردار بود، شرایطی همچون استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات دنیا، استفاده از سریع ترین هایپر لوپ دنیا، زندگی و لذت بردن از بزرگترین و زیبا ترین جزیره های مصنوعی ساخته شده توسط دست بشر، بزرگترین  پیست اسکی سرپوشیده جهان، مجلل ترین هتل های دنیا، بزرگترین رستوران های بین المللی که در آنها انواع و اقسام غذاها و خوراک و نوشیدنی های دنیا سرو می شود، آموزش در بهترین مدارس بین المللی جهانی با راهبردهای مختلف و چند زبانه بودن و ... همه و همه از جمله از چندین و چند مواردی ست که با خرید ویلا در دبی نصیب خریداران و سرمایه گذاران، مالکان و ساکنان آنها میشود.

مزیت برتر دیگر خرید ویلا در دبی حتی خرید اقساطی املاک در دبی، این است که با خرید ویلا در دبی، به هریک از خریداران و سرمایه گذاران اقامت موقت امارات تعلق میگیرد و افراد مادامی که در این کشور مالک باشند و بدون هیچ شرط و شرایط دیگری اقامت آنها تمدید میشود.

با خرید ویلا در دبی، میتوانید از تمامی امکانات و تجهیزات و رفاهیات روز دنیا بهره مند شوید.

از دیگر مزایای خرید ویلا در دبی، متنوع و متعدد بودن پروژه های ویلا سازی در این شهر است. پروژه هایی همچون، آکویا اکسیژن، ویلاهای گلف، زمین های ویلایی امرالد هیلز، شهرک میدان حیاط بولوارد، پالم جمیرا، ویلانوا ، الفرجان، گلف پلاس، ویلا جاست کاوالی و ... همه و همه از جمله پروژه های مسکونی و مجتمع های ویلایی دبی هستند، گفتنی ست به دلیل تعدد و تنوع این شهرک ها، همچین شرایط خرید و پرداخت آسان و راحت، خرید ویلا در دبی بسیار طرفدار دارد و هر روزه بر انبوه خریداران و سرمایه گذاران افزوده می گردد.

جالب است بدانید در برخی از این پروژه ها ، شرکت های سازنده ی آنها شرایط طراحی و ساخت و اجرای ویلای هر شخص را مطابق با سلایق و علایق آنها، فراهم آورده اند و اشخاص میتوانند، ویلای خود را در چهارچوب های تعیین شده، طبق متراژ و کروکی که انتخاب میکنند، طراحی نموده و حتی دکوراسیون و تجهیزات داخلی آنها را طبق نیازها، سلیقه و نظر خود، انتخاب کنند، همین موضوع خود به تنهایی سبب می شود علاوه بر اینکه متقاضیان زیادی را به سمت خرید ویلا در دبی بکشاند، همچنین سبب می شود زندگی راحت تر، زیبا تر، شایسته تر و مطلوب تری برای ساکنین در برداشته باشد، چرا که وقتی هر یک از ساکنین در شرایط و موقعیت مکانی که دوست دارند، زندگی کنند، مطمئنا زندگی آنها در بردارنده ی آسایش و در نتیجه آرامش بیشتری ست و به آنچه دلخواه آنهاست، تجهیز و ترتیب داده شده است، و این موضوع خود، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است.

خرید ویلا در دبی نه تنها باعث به وجود آمدن شرایط ایده آل زندگی می گردد بلکه می تواند راهی مطمئن برای تضمین ارزش ارز و سرمایه، ترقی و پیشرفت مالی و همچنین امنیت سرمایه گذاری باشد.

با خرید املاک در دبی و با خرید ویلا در دبی، امنیت اقتصادی، و رفاه اجتماعی را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

(طیبه مرادی ۱۱/۰۴/۹۹)

 

خرید و فروش املاک دبی

شرکت داماک

شرکت اعمار

اخبار دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

خرید آپارتمان در دبی

 

 

damac بازدید : 96 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید آپارتمان در دبی می تواند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری باشد، چرا که شهر دبی، امروزه به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان شهرت گرفته و شناخته شده است و املاک دبی، املاکی برتر محسوب می شوند.

 

دبی شهری مجلل، زیبا، مدرن و پرطرفدار است، این شهر با شکوه دارای تمامی امکانات و تجهیزات روز دنیاست و با صراحت میتوان گفت هرآنچه از مدرنیته و تکنولوژی در دنیا وجود دارد، در دبی نیز یافت میشود، به همین سبب خرید آپارتمان در دبی دسترسی به همه ی ملزومات، خواسته ها و امکانات را مهیا میکند. در واقع خرید آپارتمان در دبی داشتن یک زندگی آسان و توأم با آرامش و آسایش را تضمین میکند. دلایل برتری شهر دبی و پیشنهاد خرید آپارتمان در دبی بسیار زیاد است، از جمله اینکه بسیاری از برترین و بهترین پروژه های مسکونی، مجتمع های رفاهی، اماکن تفریحی و ... در دبی وجود دارند که از هر لحاظ مورد پسند همگان و صاحب نظران قرار گرفته اند. پروژه هایی بزرگ، مجلل، شکوهمند و زبان زدی مثل برج خلیفه، موزه آینده دبی، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان، برج العرب، پروژه ی ویلایی آکویا اکسیژن و ... همه و همه در دبی وجود دارند که هر کدام سبب رکوردشکنی دبی در بسیاری از زمینه های مربوط به املاک و مستغلات شده اند.

گفتنی ست امروزه این شهر با بسیاری از برترین شهرهای اروپایی همتراز شده و مقایسه میشود، حتی در برخی موارد شهر دبی از بسیاری از شهرهای مطرح دنیا پیشی گرفته و گوی سبقت را از لحاظ، امنیت،  تفریحات، تجملات و زیبایی همچنین داشتن تکنولوژی، امکانات، رفاهیات و مدرنیته و خلاصه هرآنچه متضمن آسایش و آرامش است را، به سرقت برده است.

همانطور که گفته شد، خرید آپارتمان در دبی به دلایل بسیاری، بسیار مفید و مقرون به صرفه است و به یمن اعتبارات زیادی که شرکت های سازنده ی معتبر املاک وارد این عرصه کرده اند، بسیار آسان، راحت، قابل پرداخت و سودمند شده است.

با تدابیری که از سوی حکام و شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات در دبی، اندیشیده و به کار بسته شده اند، خرید آپارتمان در دبی برای بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران، راحت تر از پیش شده و می توان گفت خرید آپارتمان در دبی، یک استراتژی موفق و رو به رشد اقتصادی ست. چرا که با خرید آپارتمان در دبی، می توان مبالغ خرید را به صورت اقساطی پرداخت کرد اما از سود مالی خرید از همان ابتدای خرید بهرمند شد گفتنی ست با خرید آپارتمان در دبی علاوه بر صرفه های اقتصادی می توان از مزایای ویژه ای همچون اخذ اقامت دبی، داشتن رفاهیات و امکانات برتر و به روز دنیا، داشتن شرایط امن آرامشی و آسایشی نیز بهره برد. با این حساب کاملاً مبرهن است که خرید آپارتمان در دبی نشأت گرفته از یک فکر و اندیشه ی هوشمند، هدفمند، درست و بلند اقتصادی ست و مزایا و فواید بسیاری را برای خریداران و سرمایه گذاران به همراه دارد. البته گفتنی ست که این سرمایه گذاری دلایل بسیار دیگری نیز دارد که در حوصله ی این مقاله نمی گنجد چرا که همین چند دلیل نیز برای این سرمایه گذاری، یعنی خرید آپارتمان در دبی ، بسیار قانع کننده است.

با خرید آپارتمان در دبی و یا خرید ویلا در دبی از هر یک از شرکت های سازنده ی املاک و مستلات از جمله شرکت داماک، از یک زندگی در اوج آسایش و رفاه و امنیت و آرامش لذت خواهید برد.

) طیبه مرادی ۰۹۰۴۹۹ (

 

 پروژه های شرکت داماک در دبی

پروژه های شرکت اعمار در دبی

پورتال جامع خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی

خرید اقساطی ویلا در دبی

damac بازدید : 1394 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

شهر دبی، به عنوان یکی از لوکس ترین، گران قیمت ترین و بهترین شهرهای جهان شهرت گرفته و نامی شده است این شهرت و نام و نشان بخاطر عوامل متعددی ست که حاکمان با تدبیر اماراتی، بر روی آنها تمرکز کرده و هزینه های مربوطه و لازم را، اعم از وقت و پول و انرژی، پرداخت کرده اند.

در میان انبوه دلایل شهرت شهر دبی، وجود شرکت های بزرگ سازنده ی املاک و مستغلات و سازندگان معتبر و مشهوری همچون شرکت داماک، نقش نمایی میکند که خرید اقساطی آپارتمان و خرید اقساطی ویلا در دبی را میسر ساخته است.

شرکت داماک یکی از نامی ترین و بلندآوازه ترین شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات جهانی ست که در دبی مستقر می باشد و سازنده ها و پروژه ها و آسمان خراش های متعدد و مشهور و مدرنی را طراحی و اجرا کرده است.

داماک در دبی به عنوان یک، ابر شرکت سازنده ی املاک و مستغلات جهانی عمل میکند چرا که نه تنها در دبی و خاورمیانه، بلکه حتی در برخی کشورهای اروپایی نیز، پروژه های بسیاری را طراحی و به مرحله اجرا رسانده است.

داماک در کشورهای لبنان، عمان، عربستان، انگلستان و امارات و برخی دیگر کشورها، سازه های پر قدرت و با عظمتی را بنا نموده است.

داماک از سال 2002 توسط آقای حسین سجوانی تأسیس شده است و در عرصه ی املاک و مستغلات فعالیت های گسترده ای دارد و با بیش از 70 هزار نمایندگی در 204 کشور جهان افتخارات زیادی را از طریق اجرای برج های بلند، ساخت سازه های عظیم، طراحی و اجرای پروژه های خاص و متفاوت مسکونی، اقامتی، تفریحی و ... و همچنین کسب اعتبار از طریق داشتن نگاهی شگرفت نسبت به تجهیز کردن به برترین امکانات، استفاده کردن از باکیفیت ترین مصالح و ابزار آلات، خوش عهدی به تعهدات خود و به کار گیری اصول صحیح ساختمان سازی در تمامی پروژه های اقامتی، عمرانی، مسکونی و ... بدست آورده است.

در خور توجه است که بدانید، شرکت داماک انبوه سازی هایی را در منطقه ی داماک هیلز دبی دارد، که با اندیشه هایی بسیار سخاوتمندانه و خلاقانه طراحی و اجرا شده است.

همچنین اجرای پروژه هایی از جمله داماک هایتز، داماک میشن، داماک پارک تاورز، گلف ویستا، گلف ویو ویلا، ارکید و دیگر پروژه های شکوهمند داماک، سبب درخشش و نامی تر شدن داماک، این شرکت معتبر، قدرتمند و نامدار، شده اند.

شرکت داماک در سال 2019 در مجله بین المللی کسب و کار، مفتخر به دریافت تشویق نامه شد که این موضوع خود گویا و سندی پر واضح برای بیان بسیاری از حقایق نسبت به برتری این شرکت، است.

از برترین افتخارات شرکت داماک، داشتن بهترین پروژه های مسکونی به نام شهر آیکون، بهترین پروژه چند کاربری به نام داماک هیلز، بهترین هتل به نام (برج ها) هتل ها و اقامتگاه های پارامونت در دبی هستند.

شرکت ساخت و ساز املاک و مستغلات داماک در دبی، از برترین افتخارات شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات جهانی به حساب می آید.

تمامی پروژه ها و سازه هایی که توسط شرکت داماک، طراحی و اجرا شده اند، دارای بهترین کیفیت، برترین کمیت، به روز ترین امکانات، جدیدترین تجهیزات و متنوع ترین رفاهیات هستند. همچنین گفتنی ست، نگاه خلاقانه و هوشمندانه معماران، مهندسین و طراحان سازه های داماک، داماک را روز به روز قدرتمند تر، خلاق تر، هوشمند تر، موفق تر و محبوب تر می کند.

داماک، نبض تپنده ی ساخت و سازهای دبی

( طیبه مرادی۹۹/۰۸/۰۴)

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک و مستغلات دبی

اخبار دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک فروشی در دبی

شرکت داماک

شرکت اعمار

 

 

damac بازدید : 453 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

 

داماک هیلز پروژه ای بزرگ و شکوهمند ساخته شده توسط شرکت داماک در دبی و پروژه ای برتر برای خرید املاک در دبی.

داماک هیلز یک پروژه ی بسیار بزرگ، مجلل، زیبا و شکوهمند است که با سرپرستی و مدیریت شرکت داماک طراحی و اجرا شده و در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی بسیار قدرتمند و موفق عمل کرده و پروژه های اجرایی این شرکت بسیار محبوب و مورد پسند همگان قرار گرفته است. داماک هیلز دارای برج های بلند، ویلاهای بزرگ، امکانات فراوان، تجملات شیک، و ملزومات روزمره ای ست که مطلوب و مورد پسند همگان بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. املاک موجود در پروژه داماک هیلز شامل آپارتمان ها، ویلاها و هتل هایی ست که همگی بسیار شکوهمند، زیبا، بزرگ، و پر از امکانات برتر طراحی و اجرا شده اند، همچنین زمین های گلف بین المللیTrump (ترامپ) در پروژه ی داماک هیلز قرار دارد که بر محبوبیت بیشتر این پروژه کمک زیادی کرده است.

داماک هیلز در وسعتی بسیار زیاد، یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی، ویلایی، اقامتی و تفریحی در شهر دبی می باشد که تمامی نیازمندی ها را برای داشتن یک زندگی مفرح، مرفه، متجمل، مدرن و متفاوت و زیبا را پوشش می دهد چرا که تمامی امکانات و رفاهیات مورد نیاز روزمره و متداول ساکنین و مالکین را در خود جای داده است و شرایط خرید اقساطی ویلا در دبی را برای همگان ایجاد نموده است. داماک هیلز با داشتن آپارتمان های زیاد و متنوع، ویلاهای بزرگ و خاص و مجهز بودن آنها به برترین امکانات با بالاترین سطح کیفی و کمی، نیاز افرادی که به هر دلیل خواستار زندگی آپارتمان نشینی و همچنین سرمایه گذاری برای خرید اقساطی آپارتمان در دبی را دارند را فراهم کرده و همچنین با داشتن ویلاهای متعدد و متنوع و زیبا پاسخگوی کسانی که به هر دلیلی خواستار زندگی در خانه های ویلایی هستند و یا تمایل به سرمایه گذاری  برای خرید ویلا در دبی  را دارند، را نیزپاسخگو بوده است.

داماک هیلز از جمله برترین، بزرگترین، سرسبزترین، پر امکانات ترین، پر جاذبه ترین و پر طرفدارترین املاک دبی به حساب می آید.

شرکت داماک با طراحی و اجرای پروژه ی عظیم، زیبا، مجلل و مدرن و مدون داماک هیلز، برتری خود را در زمینه ی املاک و مستغلات به اثبات رسانده و دل و دیده ی تمامی صاحب نظران و سرمایه گذاران را به خود دوخته و سرمایه گذاری در دبی را به یکی از بهترین و سودمندترین سرمایه گذاری های جهانی، مبدل ساخته شده است.

داماک هیلز تمامی آنچه را برای داشتن یک زندگی شاد، سالم، امن، آرام و راحت توأم با آسایش و در پی آن آرامش لازم است را داراست.

داماک هیلز نماد داشته های برتر یک زندگی زیبا و راحت

)طیبه مرادی ۰۲۰۵۹۹ (

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

بهترین املاک فروشی در دبی

 پروژه های شرکت داماک در دبی

 

داماک هیلز 

damac بازدید : 836 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید اقساطی آپارتمان در دبی راهی برای رسیدن به رویای مالکیت.

خرید اقساطی آپارتمان در دبی را می توان به عنوان راهی مطمئن، مقرون به صرفه و ایمن و راحت برای خرید ملک در دبی و حتی کسب سود و ارتقا وضعیت مالی، در نظر گرفت.

دبی با نام و نشانی برتر، معتبر و بلند آوازه در کل دنیا شناخته شده و در سرتاسر جهان دبی را به عنوان شهری پرقدرت، مجلل، زیبا، شکوهمند، پیشرفته و موفق می شناسند، از آنجا که شهر دبی دارای حاکمان با تدبیری ست، با استقبال از طی کردن مراتب سخت و هزینه بر پیشرفت و به روز رسانی همه جانبه و همه منظوره ی شهر دبی، تا کنون در هر مرتبه و موضوعی پیشرفت ها و موفقیت های زیاد، زبان زد، چشم گیر و روز افزونی این شهر را احاطه کرده است. یکی از موقعیت های استراتژیک دبی، موفقیت و پیشرفت در حوزه ی املاک و مستغلات است که به تدبیر و دوراندیشی حاکمان شهر، همچنین تلاش و مدد شرکتهای برتر جهانی در حوزه املاک و مستغلات، ساخت و ساز های انبوه، فراوان و آسمان خراش های بی نظیری در دبی طراحی، اجرا و ساخته شده اند و همین مسئله، و نیز تفاوت های شگرف و دلنواز و لوکس بودن املاک دبی به همراه تعدد و تنوع در املاک دبی، شرایط راحت و آسانی را برای خرید اقساطی آپارتمان در دبی به وجود آورده است. املاک زیاد و متنوع و متفاوتی در دبی وجود دارند که رویاهای مالکیت را می توانند به واقعیت تبدیل سازند که شرکتهای سازنده ی املاک و مستغلات دبی با جداول و لیست ویژه ی خود، شرایط فروش و خرید اقساطی آپارتمان در دبیرا ایجاد کرده اند به گونه ای که افراد و اشخاص مختلف، با هر نوع سلیقه،  با هر میزان نقدینگی، با هر نوع نیاز و با هر نوع کاربری اعم از تجاری، مسکونی، اقامتی و ... می توانند مالک املاک دبی شوند و با خرید اقساطی آپارتمان در دبی، نه تنها مالک یک یا چند ملک از املاک یکی از بهترین شهرهای جهانی می شوند بلکه می توانند با این راهکار، سرمایه گذاری امن و آسان و مقرون به صرفه ای را از آن خود کرده و رفاه فردی و خانوادگی، امنیت اقتصادی و اجتماعی همچنین ترقی مالی خود و آینده ی خود را رقم بزنند. از آنجا که املاک در دبی به یک صنعت بزرگ و مهم و نامی جهانی تبدیل شده، افراد و حتی شرکت های متعهد و متعدد و مختلفی  خواهان خرید اقساطی املاک در دبی هستند تا از طریق پرداخت آسان و بدون بهره، مالک شوند هم از این طریق از امکانات و تسهیلات موجود در شهر رویایی و بی نظیر دبی، بهرمند شوند و هم اینکه از پول و سرمایه ی خود در قبال بی ارزش شدن آن محافظت کنند.

خرید اقساطی املاک در دبی به حدی مقرون به صرفه است که طرفداران و متقاضیان زیادی دارد، تا آنجا که بسیاری افراد، چه افراد بومی و داخلی و چه افراد و سرمایه گذاران خارجی، سعی در مالکیت یک یا چند ملک از املاک دبی را دارند و با استفاده از راهکار خرید اقساطی آپارتمان در دبی و نیز خرید اقساطی ویلا در دبی، موقعیت شغلی، فرهنگی، اقتصادی، رفاهی و ... خود را ارتقاء ی دهند.

خرید اقساطی املاک (آپارتمان) در دبی، یعنی  مالکیت پیش از پرداخت و صرفه های هنگفت سودآور چند وجهی و مهم.

)طیبه مرادی ۹۹/۰۵/۰۵(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین املاک دبی

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

املاک داماک

املاک اعمار

 

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 4,952
  • بازدید کلی : 29,548