loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 63 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

 

 

معرفی پروژه های لوکس در استانبول ترکیه برای هر خریدار و سرمایه گذاری، لازم و برای انجام یک سرمایه گذاری امن و خوب و سودمند ضروری ست، به این منظور در این مقاله با ما همراه باشید...

ترکیه به عنوان کشوری اوراسیایی و استانبول به عنوان بزرگترین و مشهورترین شهرِ این کشور، بسیار شناخته شده و به طبع پرطرفدار است، در این مقاله ۴پروژه ی برتر مسکونی و ۱ پروژه اداری را به حضورتان معرفی میکنیم.

 

۱) Torun Center At Mecidiykoy

پروژه "تورون سنتر" در میسیدییکوی استانبول که در میان خریداران و سرمایه گذاران پروژه ای محبوب و نامی ست، دارای شرایط اخذ تابعیت ترکیه میباشد که با خرید هریک از واحد‌های آن به سرمایه گذار تابعیت ترکیه تعلق می‌گیرد، علاوه بر این، تورون سنتر در میسیدیکوی استانبول دارای امکانات زیادی ست که هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند، قرار داشتن در یکی از برترین نقاط شهر استانبول و برخورداری از مناظر طبیعی زیبا، آب و هوای خوش و نیز آرامش حاصل از آنجا از یک سو و از سوی دیگر بهرمندی از امکانات رفاهی اطراف پروژه از جمله نزدیکی به مراکز مهم مثل مدارس و دانشگاه، بیمارستان، مرکز خرید، مرکز تفریحی از سوی دیگر، همچنین مجهز بودن هریک از واحد‌های مسکونی این پروژه به پنجره‌های رو به مناظر زیبا، عایق بندی های صوتی، تراس های بزرگ و اختصاصی و بسیاری موارد دیگر مثلث ایجاد امنیت، رفاه و آسایش ساکنین را تشکیل داده اند. همچنین مناطق تفریحی و رفاهی خصوصی، کلوب و باشگاه، استخر  و سینما نیز در این پروژه وجود دارند که غیر قابل انکارند و ملزومات راحتی بیشتری را فراهم کرده اند.

 

 ۲) Marmara Residence At Beylikduzu

پروژه ی زیبا و خاص "مرمرا رزیدنس" در بیلیکدوزو پروژه ای محبوب و مملو از امکانات است که وجود هریک از آنها، هیچ یک از خریداران را از خرید خود پشیمان نمیکند. این پروژه با واحد‌های خود، هر نوع خانواده ای را اعم از پر جمعیت و کم جمعیت را در خود جای خواهد داد، علاوه بر برخورداری از انبوه برتری های و امکانات، تجهیزات و ملزومات همچنین قرار داشتن در مجاورت مرکز مهم شهری، داشتن تخفیف ۱۵% برای خریدهای نقدی از جمله مواردی ست که خریداران و سرمایه گذاران را بیشتر از هر چیز دیگری از خرید خود راضی و خشنود می‌کند.

 

۳) Fors Marina Apartments At Beylikduzu

 پروژه "فورس مارینا آپارتمانت" در بیلیکدوزو استانبول، دارای سند مالکیت آماده و آماده انتقال به نام خریداران می‌باشد و شامل شرایط اخذ اقامت ترکیه نیز میشود، همین وجود فراوانی امکانات، نزدیکی به مراکز مهم خرید، مراکز درمانی، مدارس و دیگر مراکز لازم، همچنین وجود ملزومات راحتی و رفاه در هریک از واحد‌های این پروژه، آنرا به مکانی امن و آرام برای خانواده ها و ساکنین و همچنین سرمایه گذاری خوب و سودآوری برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

۴) Nurol Tower At Mecidiykoy 

 

"نورول تاور" ، پروژه ای با ۱۵۸متر ارتفاع و ۳۵ طبقه، برجی محبوب و معروف است که داشتن موقعیت مکانی عالی، طراحی زیبا و خیره کننده، امکانات رفاهی بسیار زیاد و لوکس، وجود تجملات و زیبایی ها، نزدیکی به مراکز مهم می‌شود، که البته قرار گرفتن در E5 خود گویا و شامل برتری‌های زیادی ست،  از این ، این پروژه برای انجام یک سرمایه گذاری تضمین شده، چیزی کم ندارد...

 

۵) Acar Blu Residence In Beykoz  

"آکار بلو رزیدنس" یک پروژه با دفاتر اداری ست که برای انجام یک سرمایه گذاری ملکی، شروع کسب و کار تازه، گسترش شغل و حرفه و پا گذاشتن به یک سرمایه گذاری همه جانبه، بسیار مقرون به صرفه، پرسود و از هر لحاظ پر منفعت است. این پروژه به دلیل موقعیت مکانی استراتژیک خود، همچنین بهره مندی از سالن های برگزاری جلسات و دارا بودن دفاتر اداری مجهز و کاربردی، برای کسانی که میخواهند سرمایه گذاری کنند و یا کسب و کار خود را شروع و یا گسترش دهند، بسیار خوش نام و نشان است و خریداران و طرفداران زیادی دارد.


در مقاله های بعدی شما را با پروژه های بیشتری اشنا خواهیم کرد اما آنچه گویا و مبرهن است، این است که سرمایه گذاری در ترکیه به خصوص شهر استانبول، به خوبی، مراتب خود را طی کرده و با ایجاد شرایط امن اقتصادی، سودآوری و نیز با دارا بودن شرایط خوب رفاهی، اجتماعی و فردی، همگان را جلب خود کرده و شرایط خوب زندگی را برای ساکنین و سرمایه گذاران خود فراهم می‌کند.

برای خرید و سرمایه گذاری در املاک ترکیه تعلل نکنید... dxboffplan.com را در این راستا، یاریگر امین و کاردان خود بدانید...

(طیبه مرادی ۲۹/۱۰/۹۹)

 

 

damac بازدید : 51 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

 

 

دبی یقیناً نیاز به معرفی ندارد و در خور افتخارات این شهر رویایی همین بس که، با داشتن بزرگترین جزایر دست ساز، بلندترین سازه های جهان، زیباترین املاک دنیا، مفرح ترین سرگرمی ها، پر از امکانات سطح جهانی و داشتن مقام یکی از مطرح ترین شهرهای خاورمیانه، یکی از رکوردشکن ترین شهرهای جهان است و نیز یکی از زیباترین و مجلل ترین شهرهای دنیاست، با این حساب دور از انتظار نیست که جزء محبوبترین و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا نیز باشد، که سالانه تعداد بیشماری از گردشگران، و حتی سرمایه گذاران را به سوی خود می‌کشاند، اما متأسفانه با ورود ویروس کرونا به حوزه زندگی بشری، تحولات و تغییرات و البته ناهنجاری های زیادی وارد زندگی افراد در کل دنیا شد که حوزه گردشگری شهر دبی نیز از این قاعده مستثنا نبود، و دبی نیز همچون بسیاری شهرهای دیگر دنیا و به منظور حفظ سلامتی افراد ساکن در دبی، مشمول اتخاذ شرایط قرنطینه شد.

دبی از ابتدا قوانین پیشگیرانه را اتخاد نمود و همچنان نیز خدمات پیشگیرانه را برای ملت خود و ساکنین ش رعایت میکند، اما آنچه دستخوش تغییرات شگرف در رویه و شرایط قرنطینه شد، ورود و خروج مسافران به دبی بود و البته همچنان هم با اعمال قوانینی، پابرجاست...ممنوعیت ورود توریست ها به دبی، تا ماهای اول پس از کرونا، اعمال شد و افراد حق ورود و خروج را نداشتند و حتی به طور کلی پروازها لغو شده بودند، اما با اعمال سیاست ها و قانوگذاری های و اتخاذ شیوه های درست پیشگیری و بهداشتی در این خصوص، دولت دبی مجدداً برخی از مسیرها و پروازها را آزاد نمود.

 

ورود توریست ها به دبی از ۷ جولای

سفر به دبی در دوران کرونا بسیار تحت کنترل و مدیریت های همه جانبه بود و هست، اما همانطور که گفته شد با اعمال و اتخاذ دستورالعملهای بهداشتی و مراقبتی، با دستور شیخ محمد بن راشد آل مکتوم و اعلام کمیته عالی مدیریت بحران و امور اضطراری شهر دبی، بازگشت گردشگران به دبی از تاریخ ۷ جولای دوباره از سر گرفته شد.

اما بی تردید، این ورود و خروج ها به شدت تحت کنترل وزارت بهداشت و دیگر ارگان های مربوطه در دبی، انجام میشوند.

 

در اینجا اقدامات لازم برای ورود به دبی را برایتان ذکر میکنیم:

 

شرایط سفر به دبی در دوران کرونا:

۱- ارائه گواهی اثبات عدم آلودگی به ویروس کرونا. ارائه این گواهی الزامی ست و مسافران باید جواب تست منفی خود را که مربوط به ۹۶ ساعت گذشته می باشد را،  ارائه دهند و در  صورت نداشتن این گواهی، تحت آزمایش PCRقرار میگیرند.

۲- باید از طریق یک بیمه معتبر و درمانگر، حمایت شوند و مدارک مربوط به بیمه، داشته باشند .

۳- باید "فرم اعلامیه سلامتی" را قبل از ورود به هواپیما، تکمیل نمایند.

۴- برنامه covid-19DXB را دانلود کرده و مشخصات خود را در آن به ثبت برسانند. که البته این کار اهمیت فوق العاده بالایی دارد و در صورت داشتن علائم بیماری کرونا، هماهنگی و ارتباط آسان با مقامات بهداشتی را امکان پذیر و تسهیل میبخشد.

۵- در صورت داشتن علائم بیماری کرونا، خطوط هوایی مجوز جلوگیری از سوار شدن شخص به هواپیما را دارند.

۶- گردشگران در فرودگاه مبدأ نیز، تحت آزمایش غربلگری حرارتی، قرار خواهند گرفت.

 

اما شرایط سفر به دبی در دوران کرونا به همینها ختم نمیشود و دولت دبی در هر خصوص اقداماتی را اتخاد نموده تا جایی که پس از ورود مسافران اقدامات دیگری انجام میشود:

۱- در صورت داشتن علائم در هر یک از بیماران، فرودگاه دبی، مجددا آزمایشات مربوط به کرونا را برای شخص یا اشخاص مشکوک، انجام میدهد.

۲- در صورت مثبت بودن تست کرونا، افراد به مدت ۱۴ روز با هزینه های شخصی در  مکانی که دولت دبی تعیین میکند، در قرنطینه خواهند بود.

و پس از درمان کامل و منفی شدن آخرین تست، مسافرانی که به کوید-19 مبتلا بوده اند، و یقین به سلامت شان، حق عبور و مرور را دارند.

از انجا که سفر به دبی در دوران کرونا دارای قوانین بسیار محتاطانه ای ست، و با توجه به آنچه گفته شد لازم است: در هنگام ورود به کشور امارات ارائه ی اصل و کپی گواهی تست منفی کرونا که از تاریخ آن نباید بیش از ۹۶ ساعت گذشته باشد، همچنین تکمیل فرم خوداظهاری، و نیز داشتن بیمه نامه ی معتبر مسافرتی الزامی ست.

 

Dxboffplan.com

سفر خوبی را برایتان آرزو میکند.

(طیبه مرادی  ۰۹۹۹)

 

کشف و ساخت واکسن کرونا

بیماری ویروسی کرونا

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 4,937
  • بازدید کلی : 29,533