loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 81 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

 خرید اقساطی ملک در دبی یکی از راه های ایجاد و زمینه ساز رشد اقتصادی، مالی، فرهنگی و قرار گرفتن در شرایط امن و آرام رفاهی و اجتماعی ست که توجه بسیاری از افراد و سرمایه داران در سراسر جهان را به خوبی به خود جلب نموده است. امروزه ساخت و ساز  و املاک و مستغلات در دبی به یک صنعت جهانی تبدیل شده و در پی آن خرید اقساطی املاک در دبی، به یک موضوع مهم و مطرح سرمایه گذاری مبدل گشته و بسیاری افراد چه سرمایه گذاران داخلی و چه سرمایه گذاران خارجی، مایل به خرید اقساطی ملک در دبی هستند، تا از این طریق شرایط امن و راحت و تضمین شده ی اقتصادی، رفاهی و آسایش زندگی را ایجاد کرده و آینده ای روشن را برای خود و خانواه شان رقم بزنند. از آنجا که شهر دبی را می توان شهر "سازه های بسیار" نامید، این شهر دارای ویلاها، آپارتمان ها، مراکز اقامتی و هتلی زیادی ست که در خود انواع و اقسام امکانات، رفاهیات، تجهیزات و تفریحات را جای داده اند و روز به روز بر انبوه خواستاران و طالبان و متقاضیان برای خرید اقساطی ملک در دبی می افزایند و نیز از آنجا که تعدد و تنوع بیشمار این املاک سبب رونق و نام آوری و شهرت روز افزون شهر دبی در بسیاری زمینه ها، به خصوص در حوزه ی املاک و مستغلات شده است، به پیشنهاد حاکمان دبی همچنین شرکت های سازنده ی املاک و مستغلات، ارائه ی جداول فروش و خرید اقساطی ملک در دبی، بسیار  مورد توجه قرار گرفته و روز ب روز بر انبوه سرمایه گذاران و خریداران املاک دبی افزوده می شود. خرید اقساطی ملک در دبی، مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه هر شخص با خرید خود می تواند قبل از اتمام و تسویه حساب و پرداخت کامل هزینه و مبالغ خرید خود، صاحب یک یا چند ملک از املاک دبی شود، همچنین خرید اقساطی ملک در دبی تا حد بسیار زیادی به حفظ ارزش پول نیز کمک شایانی می کند و علاوه بر همه ی اینها، سبب ایجاد وضعیت مالی بهتر و در نتیجه آسایش و آرامش بیشتر افراد و سرمایه گذاران می شود.

تک تک املاک و مستغلات دبی، دارای تمامی برتری ها، تکنولوژی های جدید، متنوع و متعدد روز دنیا هستند و سالانه و حتی روزانه تعداد بیشتری وارد حوزه سرمایه گذاری در املاک دبی می شوند. خرید اقساطی ملک در دبی یکی از مقرون به صرفه ترین راه های سرمایه گذاری امن، پرسود، پر پیشرفت و مطمئن است که نه تنها صرفه های اقتصادی بسیاری را در پی خواهد داشت، بلکه بسیاری شرایط در خور توجه دیگر را نیز رقم میزند.

از جمله مزایای دیگر خرید اقساطی ملک در دبی، اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، همچنین استفاده از برترین، جذابترین، جدیدترین، بهترین و پیشرفته ترین امکانات و تکنولوژی ها و فن آوری های روز دنیاست.

در واقع با خرید و سرمایه گذاری در دبی و با خرید اقساطی ملک در دبی، در قالب خرید اقساطی آپارتمان در دبی و خرید اقساطی ویلا در دبی زندگی خود را به سمت امنیت، آرامش، آسایش و رفاه و موفقیت های بیشتر و روز افزون تر سوق خواهید داد.

خرید اقساطی ملک در دبی، سبب به وجود آمدن شرایط آرام و راحت، مفرح و دلنواز زندگی خواهد شد.

)طیبه مرادی ۹۹/۰۴/۰۵(

 

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

بهترین املاک دبی

بهترین آپارتمان های قروشی در دبی

damac بازدید : 1015 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

خرید اقساطی ویلا در دبی، یک راه برای مالک شدن بهترین، زیباترین و رؤیایی ترین املاک جهانی

خرید اقساطی املاک در دبی یکی پرطرفدار ترین، راحت ترین، و مقرون به صرفه ترین راههای کسب مجوز مالکیت، اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، رسیدن به شرایط امن و راحت زندگی، و همچنین راهی مطمئن برای سرمایه گذاری پرسود و بلند مدت می باشد. خرید اقساطی ویلا در دبی می تواند آرزوی هر شخصی را که رویای زندگی در بهترین شرایط زندگی، همچنین زندگی در بالاترین سطح رفاهی، اجتماعی، خانوادگی، فردی و فرهنگیدارد را برآورده سازد. شرایط و املاک و پروژه هایی که شامل شرایط خرید اقساطی ویلا در دبی بسیار متنوع و متفاوت هستند و هر شخص با هر نوع شرایطی که دارد میتواند از راهکار خرید اقساطی ویلا در دبی استفاده نمیاد.

پروژه هایی زیادی در دبی وجود  دارند ک شامل جداول پرداخت آسان، طولانی مدت و بدون بهره می باشند. پروژه های ویلایی همچون آکویا اکسیژن، ویلاهای پارک ویستاز، اقامتگاه های آدرس اسکای ویو، خانه های شهری آریانا، ویلاهای لا آویندا، ویلاهای گلف لینکس، ویلاهای سیتی والک، شهرک میدان، ویلانوا، داماک هیلز، الفرجان، اعمار جنوب و ویلاهای صحارا و بسیاری پروژه های دیگر که همگی دارای برترین امکانات در بالاترین سطح کیفی و کمی طراحی و اجرا شده و در اختیار متقاضیانی قرار دارند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده میشود چرا که املاک و مستغلات دبی به عنوان یک صنعت جهانی مطرح و شناخته شده است و تا کنون و پس طی چندی فراز و فرود، توانسته است اقتدار و جایگاه خود را کسب و حفظ نماید به همین جهت و بسیاری دلایل دیگر که در مقاله های پیشین در قالب، خرید املاک دبی، چگونگی اخذ اقامت امارات و ویزای دبی، سرمایه گذاری دردبی و ... بیان شد، روز به روز بر سیل انبوه خریداران، سرمایه گذاران و متقاضیان خرید اقساطی املاک در دبی، چه خرید اقساطی آپارتمان در دبی و چه خرید اقساطی ویلا در دبی افزوده می گردد و بسیاری از صاحب نظران و سرمایه گذاران مطرح در کل دنیا، خرید املاک دبی را یکی از مطمئن ترین، مقرون به صرفه ترین و امن ترین راههای سرمایه گذاری درست، ایمن و اصولی، پر بازده و سود آور معرفی میکنند.

با خرید اقساطی ویلا در دبی، زندگی در شرایط آرام و راحت در اوج امکانات همچنین بهترین شرایط معیشتی و معاشرتی را رقم خواهد زد.

گفتی ست با خرید اقساطی آپارتمان در دبی و یا خرید اقساطی ویلا در دبی میتوانید، اخذ اقامت امارات و ویزای دبی را کسب نموده و از مزایای زندگی مجلل، لوکس، راحت، آرام، مدرن و موفقیت آمیز لذت برده و بهرمند شوید.

خرید اقساطی ویلا در دبی، راه رسیدن به آرامش و آسایش فردی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و فراغت بال در زندگی.

)طیبه مرادی ۹۹/۰۶/۰۵)

 

 پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی

اخبار دبی

داماک

اعمار

بهترین املاک فروشی در دبی

 

 

 

 
damac بازدید : 475 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

 

 

زندگی کردن در دبی، سبب ایجاد آرامش خاطر و امنیت و آسایش و رفاه می شود چرا که با انبوه امکانات و تفریحات احاطه شده و تمام آنچه برای داشتن یک زندگی آرام، راحت، مفرح و مرفه لازم است را در خود جای داده است.

حوزه ی املاک و مستغلات دبی، در کل جهان شناخته شده است و توجه بسیاری از متخصصان، سرمایه داران، مهندسان و صاحب نظران ذیربط را به خود دوخته و جلب کرده است.

دبی بخاطر پیشرفت ها و روزافزونی هایی که داشته، استقبال و استفاده از موقعیت های خوب و استراتژیک اقتصادی، افزونی فرهنگ و مسائل فردی، امکانات و تجهیزات کاربردی و لازم و نیز به بسیاری دلایل دیگر، بسیار نامی و مشهور شده، و همین دلایل انبوه سبب شده اند تا افراد زیادی از اقسا نقاط جهان به دبی آمده و در پی تحصیل، کار، زندگی، سرمایه گذاری و یا هر هدف دیگری باشند.

به همین دلایل، موضوع ازدیاد مهاجرت افراد بیشمار از سراسر دنیا به شهر دبی، که مقوله ی خرید و فروش املاک در دبی را پررنگ کرده است. دبی در حوزه ی املاک و مستغلات بسیار موفق عمل کرده و جوانب همه چیز را مد نظر گرفته و املاک خود را به بالاترین، با کیفیت ترین و بهترین امکانات روز دنیا مجهز کرده است.

از آنجا که با ورود  هر شخص به دبی، نیاز به مسکن و اجاره ی خانه در دبی نیز پیش می آید، املاک زیادی برای خرید و فروش و یا اجاره وجود دارند که در مقاله های قبلی از چگونگی خرید و فروش املاک در دبی، خرید ویلا در دبی و خرید آپارتمان در دبی سخن گفتیم، در این مقاله میخواهیم از چگونگی اجاره خانه در دبی برایتان صحبت کنیم،

عمدتاً بسیاری از اشخاص که از کشور های دیگر به شهر دبی می آیند، چه به صورت کوتاه مدت و چه به صورت طولانی مدت، نیازمند اجاره خانه در دبی هستند که شرکت های سازنده املاک و مستغلات این مقوله را مد نظر قرار داده و املاک بسیاری را برای این منظور طراحی و اجرا کرده اند و در اختیار متقاضیان اجاره خانه در دبی قرار داده اند.

با اجاره خانه در دبی می توان از امکانات برتر و رفاهیات موجود در دبی رادسترس داشت و از آنها استفاده نمود.

اجاره خانه در دبی می تواند معضل مسکن بسیاری از افرادی را که به هر دلیلی تمایل به خرید املاک در دبی را ندارند، را مرتفع سازد و با اجاره خانه در دبی، به راحتی می توانند با داشتن سرپناهی امن و راحت، به زندگی، کار ، تفریحات و بیزینس خود ادامه دهند.

پروژه های مسکونی زیادی وجود دارند که با اجاره خانه در دبی، این مشکل را حل کرده اند و با در اختیار قرار دادن خانه و واحدهای متنوع، مختلف و متعدد، اجاره خانه در دبی را امکان پذیر ساخته واز لحاظ تامین مسکن و اجاره خانه در دبی، خیال راحتی را به پناهندگان و مهاجران بخشیده است.

برای کسانی که به هر دلیلی  شرایط سرمایه گذاری و خرید املاک در دبی را ندارند، با اجاره خانه در دبی می توانند خیال آسوده ای داشته و به زندگی  راحت خود ادامه دهند و به کسب و کار خود مشغول باشند و نیز از امکانات و تفریحات موجود در دبی بهره مند گردید.

)طیبه مرادی ۰۸/۰۵/۹۹(

 

 پورتال جامع املاک دبی

بهترین املاک دبی

اخبار دبی

پروژه های آماده تحویل در دبی

damac بازدید : 123 چهارشنبه 11 تیر 1399 نظرات (0)

 

 

خرید ویلا در دبی یکی از راه های سرمایه گذاری مقرون به صرفه با درصد امنیت حفظ ارزش پول سرمایه گذار است.

امروزه دبی جز یکی از برترین و محبوب ترین شهرهای جهان محسوب میشود، چرا که در خود، دنیایی  از شگفتی و زیبایی و تکنولوژی را جای داده است.

تکنولوژی، امکانات، تجهیزات و هر چیزی که دم از امروزی بودن و پیشرفتگی بزند، در بهترین حالت و در بهترین نوع خود در دبی جای گرفته است. همچنین گفتنی ست دست اندرکاران پروژه های عمرانی و تفریحی دبی علی رغم داشتن اقلیمی خشک و بیابانی این شهر، در خود باغ های انبوه و سرسبز زیادی را در خود جای داده است، به همین دلیل و دلایل بسیار دیگری، خرید ویلا در دبی، خریدار و سرمایه گذاران فراوانی را به سمت یک زندگی آرام و یک سرمایه گذاری مطمئن سوق می دهد. خرید ویلا در دبی راهی ست برای رسیدن به یک زندگی آرام و کم دغدغه و راهی برای سرمایه گذاری به دور از خطرات و ریسک های بازار سرمایه.

به صراحت می توان گفت که بسیاری از صاحب نظران در حوزه ی سرمایه و املاک به طور متفق القول بر این باورند که سرمایه گذاری در حوزه ی املاک و مستغلات یکی از کم خطرترین و پرسود ترین راه های سرمایه گذاری ست، به خصوص اینکه مزایای خرید ویلا در دبی نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر جهان، چند برابری ست چرا که هم دبی در این خصوص بسیار خوش درخشیده و موفق عمل کرده و با وارد کردن تمامی تکنولوژی های پیشرفته و مدرن، همچنین با به کار گیری معماران و مهندسان ذبده و کاردان و نیز ارائه ی راهکاریی برای متفاوت و برتر عمل کردن بسیار موفق و سرآمد بوده و هست و هم اینکه حوزه ی املاک و مستغلات دبی ببعد از گذر از برخی فراز و نشیب ها، تا کنون امتحان خود را با موفقیت پس داده است. دبی که امروزه به عنوان یکی از مجلل ترین، با شکوه ترین و بهترین شهرهای جهانی شناخته شده است، از پروژه های مسکونی، عمرانی، رفاهی، تجاری، تفریحی و ... را در خود جای داده است که با هیچ کجای جهان قابل قیاس نیست. پروژه هایی بی نظیر پروژه دبی مال، برج مال، برج خلیفه، موزه آینده دبی، برج العرب، آکویا اکسیژن، میدان، گلف، دبی مارینا، دبی مال ، پالم جمیرا و ... همه و همه از پروژه های بی نظیر این شهر بی نظیر هستند که خود به تنهایی دلیل قانع کننده ای برای سرمایه گذاری و خرید ویلا و خرید آپارتمان در دبی می باشند.

با وجود چنین پروژه هایی که از هر نظر مجلل، مدرن، مدون، متنوع و متعدد هستند، دبی را از هر لحاظ ایمن و مقرون به صرفه کرده است. با وجود امکانات و تکنولوژی های متعهد و متنوع و به روز در شهر دبی، این شهر یک شهر امن و آرام و پشم گیر و متمول است که هرآنچه برای داشتن یک زندگی آرام و راحت، نیاز باشد، در دبی نیز به وفور و در حد نهایت آن، یافت میشود، و همه ی اینها از جمله دلایل روشن برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در دبی همچنین خرید آپارتمان در دبی به شمار می آیند.

با خرید ویلا در دبی ، زندگی خود را در شرایطی امن و آرام و توأم با آسایش و در اوج زیبایی و رفاه، رقم بزنید. با خرید ویلا در دبی بهترین ها را برای خود و خانواده و آینده تان رقم خواهید زد و به دنیای جدید و زیبایی پای خواهید گذاشت.

(طیبه مرادی ۹۹/۰۴/۱۱)

بهترین املاک دبی

پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی 

اخبار دبی 

بهترین آپارتمان های فروشی در دبی

 اعمار

داماک

 

damac بازدید : 147 شنبه 07 تیر 1399 نظرات (0)

           معرفی شرکت داماک (یکی از برترین سازندگان املاک و مستغلات)

داماک یک شرکت بزرگ املاک و مستغلات است که در امارات متحده ی عربی استقرار دارد و نه تنها در این کشور بلکه در منطقه ی خاورمیانه و حتی کل جهان دارای سازه های بسیار بزرگ و ویژه است.

در کشور امارات متحده عربی، شهر دبی به عنوان نماد برتری و شکوهمندی در بسیاری از زمینه ها، بسیار خوش درخشیده و انبوهی از شگفتی ها و زیبایی ها را در زمینه ی ساخت و ساز و املاک، از آن خود نموده است.

دبی به یمن وجود شرکت های بزرگ و معتبر سازنده از جمله شرکت داماک و با داشتن املاک و مستغلاتی شگفت انگیز و بی نظیر با بسیاری از شهرهای پیشرفته و مجلل و شکوهمند اروپایی در حال رقابت و همترازی ست، که البته این شهر علاوه بر داشتن حاکمان و سیاست مداران با تدبیر، بخشی از خوش نامی های خود را در این حوزه، مدیون شرکت سازنده املاک و مستغلات داماک است.

شرکت داماک که سالهاست در زمینه املاک و مستغلات، نمادی از شهرت و تفاخر و برتری، شده است پروژه های بی نظیری را همچون، داماک هلیز، ویلاهای جاست کاوالی، زادا تاور، مرکز خرید سینی اند، پارک ویو، قلب اروپا، موزه آینده، برج نهر، و شهرک علاءالدین را خلق کرده و شهره ای نامی و جهانی را از آن کشور امارات و شهر دبی نموده است.

شرکت داماک تا کنون طراحی، ساخت و اجرای صدها پروژه عمرانی، مسکونی، تفریحی و اقامتی را در کارنامه ی خود به ثبات رسانیده و توانسته است نقش بسزایی در تغییرات بسیاری از معیارهای لوکس گرایی، تجمل، رفاه و پیشرفت و از این قبیل را، داشته باشد، تا آنجا که برای مثال میتوان گفت، پروژه قلب اروپا و شهر علاءالدین در دبی، به نوعی نامی بلند آوزه را در شکوه و زیبایی و عظمت را از آن خود کرده اند. گفتنی ست پروژه ی قلب اروپا شامل ۶ جزیره است که هرکدام شبیه یک کشور اروپایی ست، همچنین پروژه ی شهرک علاءالدین الهام گرفته از افسانه باستانی علاءالدین و سندباد است که هر دو پروژه، مثل تمامی پروژه های دیگر داماک، بسیار بزرگ، زیبا، مجلل و چشم نواز هستند.

 

 

شرکت داماک به عنوان یکی از برترین، معتبرترین و بزرگترین شرکتهای ساختمانی در دنیا به شمار می آید که در پروژه های خود از بهترین و به روز ترین امکانات، تجهیزات و رفاهیات مدرن و جدید جهانی استفاده کرده است.

شرکت داماک تا کنون توانسته است، نقش و نام و نشان خود را در صدر لیست جداول شرکت های مطرح و بزرگ سازنده املاک و مستغلات جهانی نگاه دارد و افتخارات زیادی را در این حوزه برای کشور امارات و به خصوص شهر دبی رقم بزند.

شرکت داماک تا کنون با طراحی، ساخت و اجرای پروژه های بی نظیری همچون، پروژه های مستقر در منطقه داماک هلیز، همچنین داماک پارک ، فلورا و ... از نظر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... دستاوردهای زیادی را برای کشور امارات در برداشته است.

داماک در طراحی و ساخت پروژه های خود اوج شکوه، هیبت، عظمت و قدرت همچنین پیشرفتگی، تکنولوژی و مدرنیته را در نظر داشته و به کار برده است، به همین دلایل با سرازیر شدن سرمایه گذاران، گردشگران و معماران و مهاجران زیادی از شهرها و کشوراهای مختلف به کشور امارات، باعث شده، این کشور به ایالتی فوق العاده مدرن، متمدن، متمول و مجلل تبدیل شود که نظر خواستاران زیادی را به خود جلب و جذب نموده است.

      داماک در حوزه ی املاک و مستغلات، نمادی از قدرت و عظمت و هیبت است.

(طیبه مرادی۹۹/۰۷/۰۴)

 

 
 

داماک هیلز

 

damac بازدید : 36 پنجشنبه 24 تیر 1400 نظرات (0)

چرا بهتر است در دبی سرمایه گذاری کنیم؟ برای پاسخ به این سوال و اطمینان از سرمایه گذاری در دبی این مقاله را بخوانید.

دبی شهر مدرن، مجلل، زیبا و پر از امکاناتی ست که هرآنچه که رویا نام دارد، در آن متجلی شده است.

ساکنین دبی در واقع در بهشتی زندگی می‌کنند که تمام امکانات مجلل، تجهیزات مدرن و تفریحات متنوع را میتوانند به طور همزمان در اختیار داشته و از آنها استفاده کنند.

وجود بهترین املاک و مستغلات جهانی، متنوع ترین امکانات رفاهی، تعدد تفریحات فرح بخش، بهترین برندهای ملزومات زندگی و بیشماریِ تجهیزات مدرن همگی سبب شده تا برای ساکنین دبی ،سبک زندگیِ خاص و منحصر به فردی ایجاد شده و آنها بتوانند در نهایت آرامش و آسایش زندگی کنند.

در دبی وجود شرکت های بزرگ سازنده املاک و مستغلات، سبب ایجاد ساخت و سازهای تحول برانگیز و منحصر به فردی شده است که اوج خلاقیت، مدرنیته، زیبایی و پیشرفت را در خود جای داده اند، همچنین وجود سرمایه گذاری های عظیم در حوزه ی املاک، بازرگانی، واردات و صادرات، انجام معاملات سنگین بین المللی (به خصوص در منطقه بیزینس بی دبی) از دیگر مواردی ست که دبی را در لیست شمارش شهرهای برتر جهانی قرار داده اند.

آشنایی با بیزینس بی ، داماک هیلز ، برج خلیفه ، داون تاون

املاک لوکس، ماشین های مدل بالا، وجود مشاغل سودآور و پردرآمد، عدم نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد و ارزش افزوده، دسترسی‌ به امکانات زیاد و مختلف، وجود مراکز تجاری و مراکز خرید بزرگ، وجود اماکن تفریحی و رفاهی متنوع، وجود شعب مختلف دانشگاهی از دیگر کشورهای مهم از جمله انگلیس و آمریکا، امکان آموزش و یادگاری زبان های مختلف از طریق مراوده با مهاجرین، تعدد فرصت های شغلی، بهره مندی از بهترین شرایط و سبک زندگی، زندگی در لوکس ترین املاک، امکان سفر به بسیاری از کشورهای دنیا بدون ویزا و تجربه ی بهترین های هر چیزی در دبی، دبی را به شهری امن و آرامش بخش برای ساکنین، پردرآمد برای مهاجرین شغلی و نیز سودآور و پررونق برای سرمایه گذاران، تبدیل کرده است.

امروزه دبی به عنوان شهری پویا، هدفمند، پیشرفته، مجلل و شیک شهرت دارد و روزانه بر آمار مهاجرین و سرمایه گذاران در این شهر بیشتر و بیشتر می‌شود.

از سوی صاحب نظران، سرمایه گذاری در دبی به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن، سودآور و پررونق تلقی می‌گردد.

آشنایی با ساخت سازهای داماک ، اعمار ، نخیل ، دبی پراپرتیز ، مرآس هُلدینگ

برای دستیابی به این مهم، یعنی خرید ملک در دبی و سرمایه گذاری در دبی dxboffplan.com یک پورتال جامع و کاربردی ست که شما  را از نیاز به سرچ های متعدد در این حوزه، راحت میکند چرا که در آن میتوانید از تمام املاک و مستغلات دبی اطلاعات کسب کنید، از جدوال پرداخت مطلع شوید و نیز از مشاوره های رایگان اما اصولیِ کارشناسان ما استفاده کرده و خودتان از طیق تجربه، به جواب سوال چرا بهتر است در دبی سرمایه گذاری کنیم؟ برسید و در نتیجه از زندگی نهایت استفاده و لذت را ببرید.

(طیبه مرادی ۰۰/۰۴/۲۲) 09170194808

damac بازدید : 48 پنجشنبه 17 تیر 1400 نظرات (0)

دبی ، پالم جمیرا ، آتلانتیس رویال رزیدنس سه ضلع مثلث سرمایه گذاری و زندگی در اوج اطمینان و آرامش را تشکیل میدهند.

آتلانتیس رویال رزیدنس در قسمت هلال پروژه پالم جمیرا و به دست شرکت سازنده املاک نخیل طراحی و اجرا شده است که بزرگترین و زیباترین جزیره مصنوعی ساخته شده به دست بشر است.

این پروژه ی شکوهمند، عظمت غیرقابل وصفی دارد که فقط با دیدن و زندگی کردن در آن میتوان به برتری های آن پی برد چرا که امکانات متعدد آن رفاه، تفریحات آن راحتی و شادی، ملزومات و لوازمات آن آسایش و در کنار هم قرار داشتن همه ی اینها، آرامش ساکنین را برای آنان به ارمغان میآورد. از آنجا که طراحی و اجرای آتلانتیس رویال رزیدنس از شهر افسانه ای آتلانتیس الگوبرداری شده است، تجملات، زرق و برق، امکانات رویایی و فراتر از حد تصور را به خوبی شامل می‌شود.

آتلانتیس رویال رزیدنس پروژه ای ست که در آن زیبایی و شکوهمندی خاصی حکمفرماست و در آن تجملات و امکانات پر زرق و برق حرف اول را می‌زنند تا جائیکه وجود امکانات و تجهیزات مدرن و متنوعِ داخلی، بهترین و جدیدترین سبک زندگی را برای ساکنین  و سرمایه گذاران رقم زده اند. بالکن ها، سالن های روشن رو به دریا، مناظر زیبای دریایی، باغ های سرسبز و اینه کاری های داخلی زندگی ساکنین آتلانتیس رویال رزیدنس را در اوج راحتی و آرامش و امنیت و رفاه قرار داده است.

برای آگاهی بیشتر در خصوص این پروژه اینجا را کلیک کنید.

گستردگی و عظمت این پروژه که از شهر رویاییِ آتلانتیس الهام گرفته، به گونه ایست که شما را حیرت زده خواهد کرد، زرق و برق داخلی هم که گویای زیبایی های داخلی آن است، ضمن اینکه مناظر طبیعی دریا و باغ ها نیز چشم ها را خیره خواهند کرد.

آتلانتیس رویال رزیدنس پروژه ای آپارتمانی با واحد‌های دو تا پنج خوابه است که دارای استخر اینفنیتی، باشگاه مجهز، سینمای بزرگ، اسپای لوکس، رستوران با غذاهای متنوع، لابی شیک، همچنین خدمات نظافت و نگهداری، نگهبانی، دوربین های مداربسته امنیتی، پارکینگ، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، اتاق خواب های بزرگ، سالن های نشیمن روشن، پنجره های کف تا سقف، سیستم تهویه مطبوع و سیستم هوشمند خنک کننده هوا می‌باشند.

این پروژه که از سوی یکی از شرکت های معتبر سازنده املاک و مستغلات جهانی در دبی به نام نخیل اجرا شده است، طرفداران زیادی دارد چراکه از نظر هر لحاظ، تمام عیار و آنچه را که شایسته ی شماست را در خود جای داده است.

آتلانتیس رویال رزیدنس تجلی شکوه، زیبایی، عظمت و برتری ست.

وب سایت dxboffplan.com شما را در راستای خرید و فروش املاک دبی یاری خواهد کرد. این پورتال، جامع ترین پورتال راهنمای املاک و مستغلات جهانی دبی است که سالهاست در خصوص مشاوره، رهن، اجاره، خرید و فروش املاک دبی و دیگر شهرهای امارات متحده عربی فعالیت دارد و تا کنون توانسته است از طریق مشاوره ها و خدمات صادقانه و ارزنده ی خود، مقتدرانه و پابرجا کار کند. با ما همراه شوید و از مشاوره های رایگان اما تخصصی ما استفاده کنید و مالک املاک دبی شوید.

(طیبه مرادی۱۴/۰۴/۰۰ )

09170194808

damac بازدید : 47 چهارشنبه 02 تیر 1400 نظرات (0)

هتل جوورا بلندترین هتل دنیا در دبی است که با ارتفاع ۳۵۷.۸ مترمربع عنوان بلندترین هتل دنیا را به خود اختصاص داده و در امتداد جاده شیخ زاید قرار دارد. این هتل لوکس با سویئت ها دو خوابه، دولوکس یک خوابه و دولوکس سالانه پذیرایی بسیاری از گردشگران و سرمایه گذاران و افرادی ست که به منظور دنبال کردن اهداف خود به دبی سفر کرده اند. لابیِ شیک و مجلل ورودی همراه با خدمات ویژه از شما استقبال می‌کند.

رستوران و کافی شاپ با سرو غذاهای سنتی و بین المللی و همچنین استخر بزرگی که بروی پشت بام این هتل وجود دارد لذت غذاخوردن، شنا کردن و دیدن مناظر بالای ابرها را برایتان مقدور میسازند. سالن کنفرانس  و برگزای جلسات مهم و نشست های تجاری، پارکینگ مسقف، استخر، سونا و جکوزی، اسپا و باشگاه ورزشی، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات مخصوص معلولین، نگهبانی و پذیرش ۲۴ساعته، حمام ترکی، خدمات نظافت و خشکشویی و بسیاری امکانات و خدمات دیگر از جمله مواردی هستند که ساکنین و مهمانان هتل جوورا از آنها بهره‌مند خواهند بود.

این هتل لوکس در نزدیکی برج رز، برج های امارات و مرکز مالی بین المللی دبی قرار دارد و تا برج خلیفه، فواره های دبی، دبی مال و سواحل زیبا کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد. این موقعیت مکانی عالی سبب شده تا هتل جوورا به یکی از هتل های محبوب دبی تبدیل شود چرا که دسترسی آسان به نقاط شهر، دسترسی به خط مترو و نیز در اختیار داشتن امکانات عالی سبب آرامش و آسایش ساکنین و نیز سبب تجربه ی یک سفر راحت و دلنشین برای گردشگران و توریست ها خواهد شد.

گفتنی ست این هتلِ ۵۰۰میلیون درهمی با ارتفاع 357 متر رکورد پیشین بلندترین هتل دنیا را که به هتل جی دبیلوماریوت مارکوییس تعلق داشت را شکسته و به نام خود ثبت کرده است و از این رو طرفداران و‌ در نتیجه سرمایه گذاران زیادی دارد چرا که طرفداران آن با ورود و پسند افراد مختلف به این برج سبب محبوبیت و در نتیجه ارتقاء و رشد اقتصادی و سودآوری بیشتر برای سرمایه گذاران آن خواهد شد.

هتل جوورا یکی از هتل های معروف دبی است که شهرت جهانی دارد.

خرید هریک از سوئیت ها و دولوکس های موجود در این هتل ضمن استفاده شخصی برای شما، میتواند برایتان سود آور باشد و رشد اقتصادی شما را رقم بزند.

هتل جوورا شاید همان نقطه ای از جهان است که قرار است زندگی شما را تغییر دهد...

سرمایه گذاری در دبی را به عنوان راهی مطمئن، سودآور، مقرون به صرفه و کارآمد گوشه ی ذهن خود بسپارید تا در اسرع وقت برای آن اقدام کنید و پورتال dxboffplan.com  را به عنوان تخصصی ترین و کامل ترین پورتال خرید و فروش املاک دبی، به این کار اختصاص دهید، چرا که این پورتال بهترین شرایط، بهترین املاک و تخصصی ترین مشاوره های رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

(طیبه مرادی۰۰/۰۴/۰۱)

املاک داماک

املاک اعمار

املاک مرآس

املاک نخیل

املاک ایگل هیلز

املاک دبی پراپرتیز

damac بازدید : 42 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

دبی شهری در اوج زیبایی و شکوهمندی و برتری ست که بسیاری از چیزهایی که در آن وجود دارد در هیچ کجای جهان وجود ندارند. دبی با ویژگی های منحصر به فرد خود، در بسیاری از برتری های دنیا گوی سبقت را از بسیاری از شهرهای لوکس و زیبا و متجمل جهانی ربوده است.

داون تاون یکی از مناطق پرطرفدار و محبوبی ست که در جهان معروف میباشد و در میان کل دبی که شهری لوکس، خاص و دوست داشتنی ست این منطقه به زیبایی میدرخشد.

برج خلیفه بلندترین برج دنیاست که در دبی قرار دارد و با 163 طبقه و 828 متر ارتفاع، رکورد بلندترین برج جهان را شکسته است و منطقه داون تاون دبی میزبان این برج بی‌نظیر و باشکوه می‌باشد. البته داون تاون افتخار میزبانی دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دنیاست همچنین دبی فاونتین که باشکوه ترین فواره های رقصان دنیاست را نیز  دارد، در واقع داون تاون دبی برخی از "ترین" های دنیا را در خود جای داده است که در هیچ کجای دنیا نیست.

داون تاون دبی مرکز شهر دبی است و با مرکزیت و موقعیت استراتژیکی که دارد بهترین سبک زندگی را برای ساکنین فراهم نموده است، داون تاون دبی مرکز دسترسی به تمام نقاط شهر، رستوران ها، مدارس، بیمارستان ها، اسپاها و مراکز بهداشتی، فروشگاهها و شاپینگ مال ها، مراکز تفریحی، سواحل آرام و دیدنی،  و ‌... میباشد که ساکنین را از هر لحاظ در آسایش قرار داده است.

ساکنین داون تاون به بهترین مراکز اداری، رفاهی، تفریحی، تجاری، مسکونی، اقامتی و پذیرایی دسترسی دارند و می‌توانند از تمام امکانات روز دنیا به خوبی استفاده کرده و لذت ببرند.

املاک دبی جزء بهترین املاک جهانی ست و داون تاون دبی خاص ترین و مجلل ترینِ آنها را در خود جای داده است.

داون تاون به عنوان قطب اصلی زندگی شهری و گردشگری در دبی محسوب میشود که همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. از آنجا که قرار داشتن در شرایطی که بالاترین سطح امکانات رفاهی و ملزومات زندگی را داشته باشد زندگی به بهترین نحو پیش خواهد رفت و با در نظر گرفتن آنچه در داون تاون دبی وجود دارد، میتوان به ضرس قاطع اذعان داشت که ساکنان داون تاون دبی در بهشتی زندگی میکنند که بهترین ها را در اختیار دارند.

پروژهای بسیار زیادی از سازندگان بسیار معتبر ازجمله داماک ، اعمار ، دبی پراپرتیز ، مراس، نخیل ، دبی هلدینگ و ایگل هیلز در دبی طراحی و اجرا شده اند که بسیاری از آنها اعم از پروژه های مسکونی فوق لوکس، پروژه‌های تجاری فوق العاده بزرگ، پروژه های تفریحی فوق العاده متنوع و مفرح همه و همه در داون تاون دبی استقرار یافته اند که بهترین امکانات را در خود دارند و در اختیار ساکنین و سرمایه گذاران قرار دارند.

برای دیدن املاکی که در داون تاون دبی طراحی و اجرا شده اند اینجا را کلیک کنید، و در بالا با کلیک بر روی نام هریک از سازندگان لیست پروژه های آنها را خواهید دید.

برای خرید، فروش، اجاره و رهنِ هریک از املاک داون تاون و سایر مناطق دبی dxboffplan.com به عنوان جامع ترین پورتال خرید و فروش املاک دبی در اختیار شماست.

(طیبه مرادی۰۰/۰۳/۲۲) 09170194808

damac بازدید : 46 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

دبی محور اصلی و قطب مرکزی امارات متحده عربی ست که دارای امتیازاتی عالی میباشد و از هر لحاظ در رتبه ی بهترین ها قرار دارد.

امارات متحده عربی که از هفت شهر شیخ نشین به پایتختی ابوظبی تشکیل شده با کشف ذخایر نفتی، جهان درون و اطراف خود را به خوبی و وضوح تغییر داد تا جاییکه که امروزه این کشور در کل خاورمیانه حرفهای زیادی برای گفتن دارد و دبی نیز محوریت اصلی پیشرفتگی های امارات به حساب می‌آید.

دبی که به عنوان پلی بین شرق و غرب معرفی میشود، در تمام زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تجاری و استراتژیکی بسیار اهمیت پیدا کرده و نه تنها امارات بلکه نبض خاورمیانه را در دست گرفته است.

دبی با ارز پایدار و قانون عدم پرداخت مالیاتی که دارد، سبب رونق بیشتر اقتصاد و تجارت شده و سودآوری را روزافزون کرده است چرا که ارز پایدار و وجود قوانین عدم پرداخت مالیات، عدم رکود اقتصادی، ارز آوری بیشتر و بازگشت سرمایه به چرخه اقتصاد را در پی خواهد داشت.

در دبی به یمن وجود امکانات بیشمار رفاهی، تفریحی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، تجاری و فرهنگی مردم ساکن در دبی در اوج رفاه، امنیت، آسایش و آرامش به سر می‌برند.

در دبی همه نوع امکانات و رفاهیات در اوج برتری و ازدیاد وجود دارند، همچنین زیرساخت های اصولی و مدونی که در دبی انجام شده نیز راحتی بیشتری را برای ساکنین رقم زده است. دسترسی های راحت به نقاط مختلف شهر، خط مترو سراسری، فرودگاه بین المللی، مسیرهای چند بانده با ترافیک روان و وجود اماکن تفریحیِ متنوع آنان را در راحتی و رفاه صد در صدی قرار می‌دهند.

از آنجا که دبی شهری ست که هم بسیار مهاجر پذیر است و هم گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند، زمینه های رشد فرهنگی نیز در آن به خوبی برای ساکنین فراهم آمده است. وجود مشاغل فراوان و درآمدهای بالا نیز از طریق رونق اقتصادی و سرمایه گذاری هایی که در دبی انجام شده اند، فراهم شده و مردم دغدغه چندانی برای کار و امور اقتصادی ندارند تا آنجا که حتی بسیاری از افراد از کشورهای دیگر برای این منظور به دبی مهاجرت میکنند. البته مهاجران فقط به منظور کار وارد دبی نمیشوند و بیشتر بخاطر وجود امکانات فوق العاده زیاد، زیبایی های دبی و در کل آسایشی که آرامش را به همراه داشته دبی را برای زندگی، کار، تحصیل و سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند. این انتخاب شایسته، از ساکنین و سرمایه گذاران با بهترین شرایط ممکن استقبال می‌کند چراکه هرآنچه را که برای داشتن بهترین سبک زندگی مورد نیاز و موردپسند آنان است را، به خوبی در اختیارشان قرار میدهد.

رستوران ها، پارک‌ها و فضای های گردشگری و تفریحی، فروشگاه ها و مراکز خرید لوکس، مراکز اقامتی ۵ستاره، باشگاه های ورزشی فوق مجهز، مراکز آموزشی سطح اول، مراکز درمانی و اسپاهای بهداشتی، کلوب های بار و جشن، زمینهای اسکیت و گلف بین المللی، تفرجگاه های زیبای ساحلی، باغ های سرسبز و خرم، امکانات تفریحات آبی و موج‌سواری هم‌چنین آفرود و صحرانوردی در کنار املاک و مستغلات سطح جهانی همراه با تمامی امکانات داخلی و محوطه سازی های بیرونی، همه و همه مقدمات آسایش، امنیت، رفاه و آرامش ساکنین این شهر بی‌نظیر را به وجود آورده اند.

گفتنی ست املاک و مستغلات دبی، جزء املاک و مستغلات برترِ جهانی به شمار می‌آیند، چرا که از نظر زیرساخت، شکوه و زیبایی، مدون سازی و اجرا، آماده سازی و تجهیز، ملزومات داخلی، همچنین وجود انواع مختلف ساختمانی اعم از آپارتمانی، پنت هاوس و تاون هاوس، ویلایی و استودیو هرگونه نیازی را به خوبی پاسخ می‌دهد و هر نوع سلیقه و ایده را دربرمی‌گیرد. املاک دبی در بالاترین سطح کیفی و کمی و نیز در بهترین نوع املاکِ جهانی قرار دارند، به خصوص آنکه از سوی بهترین و معتبرترین سازندگان املاک و مستغلات جهانی از جمله داماک پراپرتیز ، اعمار پراپرتیز ، دبی پراپرتیز ، مرآس هلدینگ ، نخیل ، طراحی و اجرا شده اند.

این نکته نیز قابل ذکر است که سرمایه گذاری در دبی به عللی که گفته شد، اعم از وجود امکانات فراوان، حکام و سیاستمداران بسیار متعهد، شرکت های سازنده برتر، امکانات فوق لوکس و فوق العاده زیاد و.... و.... و.... بسیار مطمئن و سودآور است.

شما نیز بهتر است تا دیر نشده این سرمایه گذاری را انجام دهید...

dxboffplan.com بزرگترین و بروزترین پورتال جامع خرید و فروش املاک دبی و املاک کل امارات متحده عربی ست که شما از طریق آن میتوانید با دوراندیشی و درایت قدم در این سرمایه گذاری پرسود، مطمئن و باصرفه بگذارید.

ما در dxboffplan.com بهترین راهکارها و آسان ترین روش های پرداخت را همراه با مشاوره های رایگان اما تخصصی در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه شوید

(طیبه مرادی۰۰/۰۳/۱۷) 09170194808

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 4,933
  • بازدید کلی : 29,529