loading...
داماک-DAMAC
damac بازدید : 48 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

دبی شهری بی‌نظیر است که در جهان حرفهای زیادی برای گفتن دارد و از بسیاری جهات در رتبه بالایی قرار گرفته، به خصوص در حوزه املاک و مستغلات جهانی که در کل خاورمیانه حرف اول را می‌زند. آکویا اکسیژن در دبی نیز بین شهرک های مسکونی، حرف اول را می‌زند چرا که بزرگترین و لوکس ترین شهرک مسکونی خاورمیانه و جهان می‌باشد.

آکویا اکسیژن با مساحتی بالغ بر۵۵میلیون فوت مربع، ۱۴.۰۱۲ ملک، ۱۰.۰۱۵ویلا، ۲.۱۲۷هتل، ۲.۲۳۰ آپارتمان، ۶۴۰ ویلا، ۲ بیمارستان، ۲۱ پارک، ۲ مدرسه، ۳ مهدکودک، ۶ مسجد، ۶ مرکز خرید، منطقه مخصوص یوگا و اسپا لوکس بزرگترین، مدرن ترین و مجهزترین شهرک خاورمیانه است که لوکس ترین آنها نیز به حساب میآید. این پروژه ی شگفت انگیز را داماک پروپرتیز اجرا نموده و از این رو با داشتن بهترین و معتبرترین برند های جهانی از جمله ورساچی و جاست کاوالی در صدر شهرک های لوکس و برتر قرار دارد و همچنین افتخار این را دارد که نام خودِ داماک را که بزرگترین و مشهورترین سازنده املاک و مستغلات جهانی ست را  به یدک بکشد، همچنین در این شهرک از برند هایی همچون ورساچی و جاست کاوالی نیز استفاده شده و طراحی ها، دکوراسیون بندی ها، نماها و مدون سازی های بی‌نظیری دارد.

گفتنی ست آکویا اکسیژن علاوه بر آنچه گفته شد، دارای یک مرکز آمبولانس، یک مرکز آتش نشانی و یک مرکز پلیس است که هیچ شهرکی وجود ندارد که این همه مجهز باشد و چنین خدماتی را ارائه دهد، که با این حساب اصلا جای اغماض نیست که بگوییم آکویا اکسیژن داماک در دبی کم نظیر نیست، بلکه بی‌نظیر است...

همچنین دسترسی به سریع ترین خط متروی شهری جهان یعنی هایپرلوپ و نیز بزرگترین مرکز خرید دنیا به نام ویستالوکس از دیگر داشته ها و افتخارات اکویا اکسیژن می‌باشد.

آکویا اکسیژن بهترین کیفیت را با بهترین کمیت ها ترکیب کرده و در اختیار ساکنین قرار داده است و با آنچه در خود جای داده تمام نیازهای ساکنین را به خوبی و به راحتی برآورده می‌سازد.

اماکن مختلف تفریحی: مثل پارکها، استخر ها، سینماها

اماکن ورزشی: مثل باشگاه ها، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، پیست های اسکیت

مراکز رفاهی: مثل رستوران ها، کافی شاپ ها، مال ها

مراکز و اماکن تفریحی: مثل پارک ها و مناطق بازی و سرگرمی

اماکن اقامتی: مثل هتل ها و اقامتگاه ها

مراکز آموزشی: مثل مدارس و دانشگاه ها و بسیاری امکانات دیگر پروژه اکویا اکسیژن را در بالاترین سطح کیفی و کمی یک پروژه مسکونی قرار داده و ساکنین را از همه لحاظ در رفاه و آسایش و راحتی قرار داده است.

از آنجا که آکویا اکسیژن ساخته ی داماک است و در شهر دبی قرار دارد میتوان برای انتخاب آن خیالی آسوده داشت چرا که داماک در جهان در حوزه ی ساخت و ساز و دبی در جهان در حوزه ی املاک، گردشگری، مجهز و مدرن بودن، مجلل بودن و بسیاری جهات دیگر حرف اول را می‌زنند و از این رو نه تنها مورد تأیید همگان قرار دارند بلکه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ جهانی جز املاک داماک و جز شهر دبی را، برای سرمایه گذاری انتخاب نمی‌کنند به خصوص آنکه نه داماک نیازی به تأیید و تعریف و تمجید دارد نه دبی...

ویلاهای جاست کاوالی

تاون هاوسز مد

ویلاهای صحارا

ویلاهای مستقل چلسی بوتیک

هتل گلفوتل

برای اطلاع از پروژهای موجود در اکویا اکسیژن و پروژه های شرکت داماک اینجا را کلیک کنید.

ساکنین آکویا اکسیژن با در اختیار داشتن تمام ملزومات و تجهیزات مدرنِ ممکن و نیز امکانات و اماکن مختلف و لازم حتی نیازی به خروج از پروژه  و منطقه آکویا را ندارند و از آنجا که آکویا اکسیژن بسیار بزرگ است هر روز را میتوان به یک نوع سرگرمی و لذت خوش گذراند و تنوع را نیز به خوبی تجربه کرد.

داماک، دبی ، آکویا اکسیژن سه ضلع مثلث سرمایه گذاری ، مدرنیته‌ و رفاه هستند و چیزی برای انتخاب کم ندارند... تعلل نکنید... ملک و شرایط رویایی تان اینجاست به این مثلث امن و بی نقص وارد شوید و بهترین های سرمایه گذاری، رفاه، امنیت، آسایش و آرامش را از آن خود کنید...

بدین منظور dxboffplan.com در اختیارتان قرار دارد تا شما بتوانید بدون اتلاف وقت و سرچ در چندین سایت، فقط با سرچ در این پورتال که کامل ترین و جامع ترین پورتال املاک و مستغلات دبی است، ملک رویایی خود را انتخاب کرده، رزرو نمایید و تنها ظرف چند روز در آن ساکن شوید.

(طیبه مرادی۰۰/۰۳/۱۰)

09170194808

damac بازدید : 51 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

گلف تاون یکی از پروژه های شرکت داماک در منطقه داماک هیلز است که در برتری محدودیتی ندارد...

این پروژه در داماک هیلز قرار دارد، از این رو شامل تمام آنچه در این منطقه ی شگفت انگیز وجود دارد، میباشد. داماک هیلز که از نظر وسعت، پهناور ترین ، از نظر زیبایی چشم گیر ترین، از نظر تکنولوژی، مدرن ترین، از نظر شکوه، مجلل ترین و از نظر تکمیل بودن، مجهزترین شهرک مسکونی خاورمیانه است، در خود انواع متعددی از اسپا، مدارس، آموزشگاه، پارک، سینما، باشگاه، سالن های مهمانی و مراسمات مختلف، محوطه های تفریح، بار، زمینهای گلف بینظالمللی، سونا و جکوزی، مناطق بازی کودکان، مسیرهای دو و دوچرخه، پیست اسکیت، باغ و زمینهای سرسبز، برکه های ماهیگیری، پارکینگ های مسقف و روباز، مراکز درمانی، مراکز خرید و سالن های زیبایی را دارد و در قالب پروژه های آپارتمانی، سویئت، پنت هاوس و تاون هاوس طراحی و اجرا شده است، در واقع داماک شاهکار و اوج خلاقیت و استعداد خود را در زمینه ی املاک و مستغلات، در داماک هیلز به واقعیت تبدیل کرده و به نمایش گذاشته است.

چون گلف تاون در داماک هیلز قرار دارد از تمام آنچه گفته شد برخوردار است و در اختیار ساکنینش قرار دارند. (و حتی بسیاری از امکانات و تجهیزات دیگر نیز که از قلم افتاده هم در دسترس آنهاست.)

موقعیت مکانی عالی این پروژه نیز بر برتری های آن افزوده است.

گلف تاون با سوئیت، واحد‌های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه همچنین تاون هوم های خود، تمام نیازهای افراد، با سلایق و علایق مختلف را برآورده ساخته و از آنجا که واحدها را به صورت تمام مبله و مجهز تحویل می‌دهد، در واقع راحتی و آسایش بی حد و حصری را برای آنان به وجود میآورد. پروژه گلف تاون شامل آپارتمان هایی بین ۸ تا ۱۲ طبقه میباشد که از ۴۳متر شروع میشوند، همچنین تاون هوم هایی با ویوی زمینهای گلف و مناظر زیبای اطراف را دارد که دارای قیمت های مناسبی نیز هستند، چرا که با خرید یک سوئیت ، واحد، و یا تاون هوم های موجود، به تمام ملزومات ضروری، امکانات تفریحی، اماکن و آموزشگاههای لازم و و و دسترسی مستقیم و راحتی خواهید داشت.

نکته! گلف تاون یکی از بهترین و پرطرفدارترین پروژه های داماک هیلز است که طرفداران زیادی دارد از رو قیمت آنها نسبت به واحد‌های باقی‌مانده، ممکن است تغییر کند...

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی گلف تاون اینجا را کلیک کنید.

پس تعلل و تحقیق کافی ست. املاک محبوب خود را در dxboffplan.com شناسایی کنید، آنها را برای خود ثبت سفارش نمایید و در اوج راحتی و آرامش، زیبایی و شکوه، تکنولوژی و مدرنیته زندگی کنید.

(طیبه مرادی۰۰/۰۳/۰۴)

damac بازدید : 42 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بیزینس بی ،قطب اقتصادی امارات متحده عربی ست که در قلب دبی قرار دارد و مرکزی ترین و مهم ترین منطقه ی تجاری دبی محسوب میشود. در واقع روند اقتصادی و تجاریِ شهر دبی در بیزینس بی جریان دارد و در اوجِ رونقِ اقتصادی پیش می‌رود.

این منطقه دارای زیرساخت های اصولی و مدونی ست و برج های متعدد با کاربری های مختلف در قالب پروژه های تجاری و اداری و مسکونی را در خود جای داده است... همه ی انها را اینجا میتوانید ببنید

 بیزینس بی ۲۴۰ برج و پروژه را با کاربری تجاری و مسکونی در خود دارد. پایتخت تجاری شهر دبی، یعنی بیزینس بی قرار است به یک منطقه آزاد تبدیل شود و با این کار علاوه بر رونق اقتصادی بیشتر، ارزش مکانی آن نیز ارتقا می‌یابد... املاک دبی را از اینجا بخرید

بیزینس بی ، یعنی قطب اقتصادی دبی مساحتی بالغ بر ۶۴,۰۰۰,۰۰۰فوت مربع دارد که قرار است با لایروبی های بیشتر نیز، پهنا و وسعت گسترده تری به خود بگیرد.

بیزینس بی در امتداد نهر دبی یا همان کریک دبی ، رأس الخور و خیابان شیخ محمد بن زاید قرار دارد و جزیی از دارایی ها و اموال نخست وزیر ، معاون رییس جمهور، وزیر دفاع و حاکم دبی می‌باشد.

در بیزینس بی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی در میان شبکه ی گسترده ای از اتوبان ها، کانال ها و خیابان های عریض و طویل همچنین انبوهی از امکانات همه جانبه، جای گرفته اند.

هزینه ای که برای ساخت و اجرای این پروژه ی عظیم برآورد شده است مبلغی بالغ بر ۱۱۰ میلیارد درهم امارات معادل ۳۰میلیون دلار آمریکا میباشد و این رقم و آن مساحت را که در کنار هم قرار دهیم به خوبی به عظمت پروژه پی خواهیم برد...

برج های اجرایی که در بیزینس بی اجرا شده اند شامل ۱۲ برج می‌شوند که اولین سازه های این منطقه هستند و در قالب پروژه های مسکونی، اداری و تجاری اجرا و تکمیل گردیده اند.

خیابان خلیج نیز دارای دو سطح از مراکز خرده فروشی و عمده فروشی می‌باشد که در آن رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی کودکان و اماکن ورزشی قرار دارند.

خور دبی

از طریق اجرای طرح خور دبی، بیزینس بی از ۱۴کیلومتر به ۲۶/۲ کیلومتر گسترش خواهد یافت.  این خور از قسمت اصلی خود به جمیرا، دریای خلیج فارس و پارک صفا راه مییابد و در سه فاز عملیاتی انجام می‌شود.

در ذیل نام برخی از پروژه های بیزینس بی آورده شده اند که با کلیک بر روی نام آنها به صفحه آشنایی بیشتر با آن پروژه هدایت خواهید شد...

مجموعه رزیدنس دورچستر

مک 318

برج آی لاو فلورانس

پریوه

ریوا هایتز

کاپتال بی

AG تاور

آتریا

هتل اسکای بی

بیزینس بی دبی به ردلاین مترو شهری متصل می‌باشد و بخاطر موقعیت استراتژیک خود دسترسی و رفت و آمد به دیگر نقاط شهر را بسیار اسان کرده است.

کل منطقه بیزینس بی دارای امکانات و تجهیزات مدرن در سطح جهانی میباشد که رونق اقتصادی و نیز رفاه اجتماعی در آن به خوبی حکم فرماست، از این رو بسیاری از سرمایه گذاران، موسسان، انجمن های تخصصی، صاحبان مشاغل آزاد و کسب و کارها برای شروع، گسترش و تعاملات اقتصادی خود در دبی بیزینس بی را انتخاب میکنند.

گفتنی ست در قطب تجاری دبی ، انبوه فعالیت های تجاری و بازرگانی امارات در آن رخ میدهد، که البته وجود شرکت های بزرگ بین المللی تنها یکی از اسناد این بیان است...

از آنجا که املاک و مستغلات بسیار ارزشمندی در دبی قرار دارند، سرمایه گذاران زیادی تمایل به خرید و انجام این نوع سرمایه گذاری را دارند. برای وارد شدن به این سرمایه گذاری هنگفت و سودآور در بیزینس بی دبی dxboffplan.com همراه شما خواهد بود و مراتب عالیِ مشاوره و راهنمایی های تخصصی و البته رایگان را در اختیارتان قرار خواهد داد.

(طیبه مرادی۰۰/۰۲/۲۷)

damac بازدید : 58 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

داماک با طراحی و اجرای بهترین املاک جهانی نه ‌تنها در آسایش ساکنین پروژه های خود بسیار تأثیر گذار بوده بلکه در رشد اقتصادی و نیز ارتقای روند اجتماعی ساکنین و خریداران نیز بسیار موثر بوده است. داماک در دبی با بهترین املاک و مستغلاتی که طراحی و ارائه نموده بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به سوی این شهر محبوب و بی‌نظیرِ خاورمیانه ای کشانده است.

در املاک داماک زیبایی، امکانات، مدرنیته و مجهز بودن را به وفور میتوان یافت. پروژه های مختلف به مقتضای ویلایی، آپارتمانی و اقامتی بودن خود دارای شرایط و امکانات مخصوص خود هستند، از جمله: وجود امکانات داخلی درجه یک، امکانات رفاهی عمومی و خصوصی همچون اسپا، استخر و سونا، سینما، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، لابی، تراس گاردن، باربیکیو، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، سالن های ورزشی، مناطق بازی و سرگرمی کودکان، مراکز نگهداری کودکان، پارک و باغ های سرسبز، مراکز آموزشی، اماکن تفریحی، بار و بسیاری امکانات دیگر که در آنها وجود دارند، زندگی اهالیِ ساکن در پروژه های داماک را با آرامش و آسایش خاصی همراه کرده اند که البته مزایایی زندگی در آنها را فقط با تجربه ی آنها میتوان لمس و بازگو کرد چرا که بسیار متعدد و متنوع می‌باشند...

خرید از داماک نه تنها مقرون به صرفه و سودآور است بلکه بسیار آسان نیز هست. خرید املاک داماک به صورت اقساطی و بدون بهره انجام میشوند. اقساط بلند مدت، عدم پرداخت مالیات، عدم افزایش قیمت در پرداخت اقساطی و نیز عدم پرداخت و یا تخفیف در هزینه های ثبت سند خود به تنهایی گویایی سودآوری این سرمایه گذاری می‌باشد، ضمن اینکه همیشه خرید ملک چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت سودآور بوده و در جهان یکی از بهترین سرمایه گذاری ها تلقی میشود به خصوص آنکه ملکی از املاک داماک در دبی باشد چرا که این مقوله تا کنون به خوبی به اثبات رسیده است...

علاوه بر اینها پرداخت به صورت ریالی از ایران و تنها با واریز وجه پیش پرداخت، کار را برای خریداران و سرمایه گذاران ایرانی بسیار آسان تر کرده است مخصوصاً اینکه با پرداختِ پیش پرداخت سند مالکیت به مالک تحویل داده می‌شود و می‌تواند در آن زندگی کند و یا ملک خود را اجاره دهد و از طریق اجاره بها، بخشی از اقساط را پرداخت نماید و این سود مضاعفی را برای سرمایه گذار در پی خواهد داشت.

خرید املاک داماک را از dxboffplan.com بخواهید... بدون پرداخت کمیسیون، همراه با معرفی تمام املاک دبی ، با مشاوره های تخصصی و رایگان، و همراهیِ شما تا دریافت سند...

(طیبه مرادی۰۰/۰۲/۲۰) 09170194808

برای آشنایی با برخی از پروژه های داماک، بر روی نام آنها در ذیل، کلیک کنید

داماک هایتز / هتل رادیسون / گلف ویستا / آپارتمان های ارکید / آپارتمان های جاسمین / ویلاهای جاست کاولی

در اینجا با کل پروژه های داماک آشنا شوید

damac بازدید : 77 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پریوه سازه فرانسوی ساز داماک که در بیزینس بی دبی واقع شده، نمونه بارز و شاخص پروژه‌های مسکونی داماک است که به عروس فرانسوی دبی شهرت دارد.

داماک که در طراحی و اجرای سازه های برتر، دست قدرتمندی دارد نه تنها در دبی بلکه در کل امارات و نه تنها در امارات بلکه در خاورمیانه و نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل دنیا از طریق اجرای سازه های برتر، پایبندی به تعهدات خود مثل تحویل به موقع، بکار بردن مصالح ساختمانیِ درجه یک، طراحی های فوق العاده زیبا و نیز اجرای پروژه های متعدد و همچنین از طریقِ رد کردن مرزهای معمول در حوزه ی املاک و مستغلات و بسیاری دستاوردهای دیگر، بسیار محبوب، مشهور و پرطرفدار است که پریوه نیز یکی از هزاران سازه داماک است که در زمره ی بهترین املاک جهانی قرار دارد.

این پروژه که با استانداردهای فرانسوی طراحی و اجرا شده است، دارای تمام امکانات داخلی و نیز ملزومات لازم می‌باشد و از هر لحاظ رفاه، امنیت، آرامش و آسایش ساکنین خود را فراهم آورده است. به تعبیری دیگر از آنجا که پریوه استخر، سونا، باشگاه، لابی مجلل، رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده است و از آنجا که واحد‌های آن دارای تمام لوازمات خانگیِ بِرنَد و لوکس می‌باشند، بسیاری از نیازهای اهالی پریوه را تامین کرده و از این رو در بیشتر مواقع، عدم نیاز به خروج از ساختمان را رقم می‌زند و همین موضوع نیز سبب امنیت، عدم اتلاف وقت و انرژی و کاهش هزینه های سربار را برای آنان دربر دارد.

پریوه که در بیزینس بی قرار دارد تا مراکز مهم و اصلی شهر فاصله ای ندارد، در واقع پروژه پریوه در قلب اقتصادیِ شهر دبی واقع شده و دسترسی به نقاط مختلف دبی را برای ساکنین راحت کرده است. این برج های دوقلوی زیبای داماک ، تمام سلایق و علایق را به خوبی پاسخ می‌دهد و زندگی راحتی را برای آنان رقم می‌زند.

با خرید هریک از واحد‌های های پریوه ،هم میتوانید از انبوهی از امکانات رفاهی و ملزومات عالی برای زندگی، بهره‌مند شوید و هم به یک سرمایه گذاری مطمئن و باصرفه قدم بگذارید و به نوعی یک تیر را به دو نشان بزنید و آسایش و آرامش همراه با رشد چرخه ی اقتصادی و شرایط مالی بهتر را به صورت توآمان تجربه کنید.

برای اطلاع و دریافت جزئیات بیشتر درباره پروژه پریوه اینجا و دیگر املاک داماک اینجا را کلیک کنید.

املاک دبی را میتوانید در وب سایت dxboffplan.com جستجو کنید، ملک محبوب خود را رزرو نمایید و آینده ای عالی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

(طیبه مرادی۰۰/۰۲/۱۳ )

damac بازدید : 59 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

داماک بزرگترین شرکت سازنده املاک و مستغلات جهانی در شهر بی‌نظیر دبی است که پروژه های خارق العاده و خاصی را طراحی و اجرا نموده و تا حد زیادی از دیگر سازندگان املاک و مستغلات پیشی گرفته است. یکی از شاهکارهای معماری و ساخت و ساز شرکت داماک پراپرتیز ، پروژه داماک هایتز فندی تاور می‌باشد که بلندترین سازه داماک در دبی می‌باشد. در ادامه مطلب هایتز فندی تاور را بیشتر بشناسید.

هایتز فندی تاور با ۸۶ طبقه، بلندترین برج ساخته شده از سوی شرکت داماک است که در منطقه دبی مارینای شهر دبی قرار دارد. این سازه ی سر به فلک کشیده فول فرنیش میباشد و با تمام امکانات و ملزومات داخلی تحویل داده میشوند. واحد‌های هایتز فندی دارای پنجره های کف تا سقف هستند که نور طبیعی خورشید و مناظر زیبای اطراف را به داخل واحدها هدایت می‌کنند. چشم اندازهای وسیع و زیبای خلیج فارس و پالم جمیرا از جمله چشم اندازهای فوق العاده زیبایی هستند که در بالکن های واحد‌های هایتز فندی میتوان به نظاره ی آنها نشست.

این سازه ی عالی، با لابی بسیار شیک و مجلل خود از ورود شما استقبال می‌کند. سینما، استخر، باشگاه، سالن بازی، مهدکودک، فضای سبز، سالن اجتماعات و مهمانی ها، فروشگاه و ولت پارکینگ نیز از امکانات داخلی هایتز فندی هستند که بدون اتلاف وقت، مراتب استراحت و تفریح و ورزش ساکنین را فراهم می آورند. این سازه که بسیار لوکس، مجلل، مدرن و زیباست بخاطر موقعیت مکانی عالی خود، دسترسی آسان و راحت به دیگر نقاط مهم دبی را رقم می زند و ساکنین به راحتی و با یک پیاده روی کوتاه می‌توانند به مراکز مهم دبی مثل دبی مارینا مال، کاخ شیخ، سواحل جمیرا، مساجد و کلیسا، رستوران ها، مرکز تفریحات قایقرانی و بسیاری مراکز دیگر بروند و از دسترسی راحت، امکانات رفاهی، اماکن تفریحی، مراکز خرید و پارکهای بازی که در این منطقه قرار دارند، استفاده کرده و اوقات خوب و خوش را تجربه کنند.

سرمایه گذاری در دبی میتواند درهای تازه ای را برای ایجاد آرامش، استفاده از ملزومات برترِ سطح جهانی ، تجربه آسایش زندگی و نیز بهبود و ارتقاء شرایط مالی را برایتان به ارمغان بیاورد. خرید هریک از واحد‌های هایتز فندی تاور می‌تواند همه ی اینها را برایتان رقم بزند، ضمن اینکه با خرید املاک دبی و واحد‌های سازه ی باشکوه داماک هایتز فندی می‌توانید اقامت دبی را دریافت  نموده و از زندگی آرام، لوکس، مفرح، مرفه و دلپذیر در دبی از هر لحاظ لذت ببرید.

برای رسیدن به املاک رویایی خود dxboffplan.com مشاوره و راهنمایی شماست املاک دبی را از ما بخواهید.

(طیبه مرادی ۰۷/۰۲/۰۰)

damac بازدید : 60 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

دبی با انبوه برتری هایی که دارد، بهشتی را در اختیار ساکنین، گردشگران و سرمایه گذاران خود قرار داده است. این بهشت هرآنچه که دنیا در خود دارد، را به صورت متمرکز در خود جای داده و شگفتی و تحسین های بسیار را، از آن خود نموده است.

دبی برای؛

۱) ساکنین دبی

۲) گردشگران و توریست ها

۳) سرمایه گذاران خارجی

بهشت است اما چرا؟

چون دنیای زیبا، مدرن، متجمل و متنوع در دبی، به صورت توأمان گرد هم آمده اند و گویی در گوشه ای از دنیا، دنیایی در اوج شکوه و عظمت را پدید آورده اند که نیاز داشتن و استفاده از هر چیزی را برآورده میسازد.

دبی برای ساکنین دبی ؛ این شهر بی‌نظیر، از هر لحاظ بی‌نظیر است.

آسمان خراش های سر به فلک کشیده، املاک فوقِ مجلل، آموزشگاهای سطح جهانی، اماکن مختلف تفریحی، رستوران های متنوع با سرو غذاهایی بین المللی، زمینهای گلف بین المللی ترامپ و نیز پروژه های ساختمانی، عمرانی، رفاهی، خرید و تجاریِ فوق العاده لوکس و بزرگ همه و همه تنها بخشی از امکاناتی هستند که در اختیار ساکنین دبی قرار داده شده اند، همچنین استفاده از بهترین اتومبیل های خارجی، استفاده از بهترین برندهای اجناس در لوازم شخصی و خانگی و نیز تجهیزات مدرن جهانی نیز از دیگر مواردی هستند که اهالی این شهر رویایی از آنها برخوردارند. از این رو به خوبی می‌توان اذعان داشت که دبی برای ساکنینش بهشتی ست که هرگز نمی‌خواهند آن را ترک کنند.

۲) دبی برای گردشگران ؛ شهرهای زیادی هستند که توریست پذیر اند اما آمار و ارقام ها نشان می‌دهند که دبی بین گردشگران نیز محبوبیت ویژه ای دارد. از آنجا که دبی امکانات برتر رفاهی، مجلل ترین هتل های دنیا، سرویس های لوکس خدماتیِ مسافر، تفریحات متنوع آبی و صحرایی، کنسرت ها و فستیوال ها، کلوب های جشن، اسپا و مرکز ماساژ، رستوران ها و کافی شاپ های بین المللی و و و همه و همه را در اختیار توریست ها قرار می‌دهد پس جای تعجبی ندارد که دبی برای گردشگران نیز بهشت باشد، و البته که هست.

3) دبی بهشتی برای سرمایه گذاری ؛ دبی تا کنون امتحان خود را در زمینه های اقتصادی پس داده، چرا که از فراز و فرود های اقتصادی گذر کرده و در منطقه به ثبات اقتصادیِ خوبی رسیده و این را از ازدیاد سرمایه گذاران خارجی که دبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند، به خوبی می‌توان فهمید. سود بالای سرمایه گذاری، تضمین بازگشت سرمایه و تامین اقساط از طریق اجاره بهای املاک دبی ، خرید املاک دبی را مقرون به صرفه و بسیار سود آور کرده و اینها سبب رشد  آمار سرمایه گذاری در دبی شده اند.

با جمع بندی اینها، به راحتی میتوان دریافت که با انجام سرمایه گذاری در دبی ، هم میتوان به سود بالای اقتصادی دست پیدا کرد و هم از هرآنچه که ساکنین و گردشگران از آنها بهره مند هستند، بهره مند بود چرا که با خرید املاک دبی میتوان اقامت امارات متحده عربی را گرفت و در آنجا زندگی کرد و از تمام آنچه در دبی وجود دارد، استفاده نمود و لذت برد.

برای سرمایه گذاری در دبی dxboffplan.com لیست تمام پروژه های شرکت هایی نظیر داماک ، اعمار ، مراس ، نخیل و دبی پراپرتیز را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با بهترین املاک دبی آشنا شده، انتخاب کنید و با بهترین شرایطِ پرداخت، مالک املاک دبی شوید. با ما در dxboffplan.com همراه باشید.

(طیبه مرادی۰۰/۰۲/۰۳)

damac بازدید : 50 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 اعمار پراپرتیز با برج خلیفه به قدری شناخته شده است که نیاز به هرگونه معرفی را از خود صلب می‌کند، که البته شکستن رکورد بلندترین برج جهان کاری ست که فقط از این شرکت برجسته برمی‌آید. دبی از جمله شهرهای برتر جهانی ست که اعمار نیز در بالا بردن نام دبی نقش مهم و تعیین کننده ای داشته است، چرا که  برج خلیفه با داشتن بلندترین ارتفاع سازه در کل دنیا، تنها یکی از افتخارات شرکت اعمار است.

علاوه بر این، دبی مال با بیشترین متراژ برای یک مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید دنیا و دبی مارینا با بیشترین مساحت و همچنین بلندترین ارتفاع پرتاب آب بزرگترین مارینای دنیاست که همگی به نام اعمار ثبت شده اند چرا که طراحی و اجرای این سازه های عظیم به دست این شرکت متخصص و بزرگ انجام شده است.

شرکت اعمار از سال ۱۹۹۷ تا کنون در دبی فعالیت های گسترده ای را در زمینه املاک و مستغلات داشته در واقع شرکت اعمار پراپرتیز توانسته با ۶شعبه اصلی و ۶۰شعبه ی فعال در بازارهای جهانی فعالیت داشته باشد. شرکت اعمار در آمریکای شمالی، آفریقای شمالی، اروپا، اسیا و خاورمیانه حضور پررنگی داشته و در کشورهایی همچون تونس، عربستان سعودی، مراکش، اندونزی، لبنان، ترکیه، پاکستان، سوریه و چند کشور دیگر سازه های برتری را طراحی و اجرا کرده است.

سازه های این شرکت ابر سازنده، همگی در رتبه های عالی و برتر قرار دارند چرا که از برترین کیفیت و کمیت ها برخوردار اند و  از سوی بهترین طراحان، طراحی شده و از سوی اعمار اجرا گردیده اند.

اعمار که یک شرکت هلدینگ در حوزه املاک و مستغلات جهانی ست، بیشتر در زمینه ی ساخت پروژه های آپارتمانی، ویلایی و نیز آسمان خراش و مراکز خرید کار میکند و نیز در زمینه ی هتل داری (مدیریت هتل) و همچنین خدمات مالی و سرمایه گذاری،  ایفای نقش می‌کند.

اعمار پراپرتیز علاوه بر رکوردهایی که شکسته است پروژه‌های ویلایی، آپارتمانی، مسکونی و تجاری زیادی را طراحی و اجرا کرده که از بین انبوه سازه های این شرکت میتوان به پروژه های منطقه اعمار بیچ فرانت ، بریز کریک بیچ ، آپارتمان های گیرین اسکوئر ، آپارتمان های مولبری ، الی ساب رزیدنس ، هاربر ویوز ، آپارتمان های فورته ، برج خلیفه رزیدنس ، ویلاهای کاسا ، ویلاهای لیلا و آدرس رزیدنس جمیرا اشاره نمود که البته اینها فقط تعدادی از انبوه سازه های اعمار هستند.

برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص املاک اعمار در دبی اینجا را کلیک کنید.

برای مالک شدن هر یک از املاک اعمار و هریک از املاک دبی، کافی ست در وب سایت dxboffplan.com ملک خود را انتخاب کرده به ما اطلاع دهید، پس از ان شما به زودی مالک آن خواهید شد.

(طیبه مرادی ۳۱/۰۱/۰۰)

damac بازدید : 74 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

دبی را میتوان شهر آرزوهای به حقیقت پیوسته نامید، چرا که هر آنچه در خیال می‌گنجد و هر چه در ذهن ها رویا محسوب میشود در دبی وجود دارد و به خود جامع عمل پوشانده است.

از آنجا که دبی از هر لحاظ، به خصوص از لحاظ اقتصادی بسیار پیشرفت کرده است، سرمایه گذاری و زندگی در آن نیز حائز اهمیت بیشتری می‌باشد.

در این مقاله تنها با ذکر 5 دلیل به شما اثبات میکنیم که چرا بهتر است در دبی سرمایه گذاری و زندگی کنید. با ما همراه باشید.

دلیل برای سرمایه گذاری و زندگی در دبی

۱) فراوانی امکانات و وجود ملزومات سطح جهانی: در دبی هر چیزی در اوج برتری خود قرار دارد، وجود امکانات بیشمار، ملزومات بی‌نظیر، تجهیزات مدرن و رفاهیات متنوع هر نوع نیازی را برای هر شخصی، با هر نوع سلیقه و ایده ای برآورده میسازد. بهره‌مندی ساکنین دبی از بالاترین سطح کیفی و کمی امکانات، سبب شده تا جزء مرفه ترین و در نتیجه شاد ترین افراد جهان باشند و شهر دبی نیز جزء امن ترین شهرهای جهان قرار بگیرد.

وجود امکاناتی نظیر: مراکز خرده فروشی و عمده فروشی با برندهای برتر دنیا، تفریحگاه‌های ساحلی، نمایشگاه های دائمی با عرضه محصولات درجه یک جهانی، پارک های سرسبز، موسسات آموزشی معتبر، بیمارستان های مجهز، باشگاهای بدنسازی مدرن و مجهز مختص بانوان و آقایان، مراکز مراقبت و نگهداری از کودکان و بزرگسالان، برگزاری کنسرت های موسیقی و جشن، تفریحات متنوع آبی و قایقرانی، مناظر و تفرجگاه های زیبای طبیعی مثل دریا و مناظر زیبای دست ساز مثل فواره‌های آبی دبی مارینا، قطار شهری پرسرعت، وجود دستگاه های خرید و فروش طلا بدون فروشنده، پارک مخصوص سگ‌ها، ایستگاه های اتوبوس مجهز به خنک کننده، فروشگاه های عرضه محصولات ارگانیک و طبیعی و هزاران امکانات و برتری های عالی دیگر همه و همه در اختیار ساکنین دبی قرار دارند و از این طریق از زندگی لذت بیشتری می‌برند.

۲) املاک و مستغلات جهانی در دبی : تمامی پروژه‌های ساخته شده در دبی به زعم نوع و کاربری خود، تمامی امکانات در بالاترین سطح جهانی را شامل میشوند. بسیاری از پروژه‌های ویلایی و آپارتمانی موجود در دبی دارای رستوران و کافی شاپ، استخر و سونا، مرکز خرید، سینما و سالن آمفی تئاتر، اسپا و مرکز بهداشت و مراقبت، لابی های فوق العاده شیک، آسانسورهای بسیار سریع و ایمن، پارکینگ های مسقف و روباز، سیستمهای کنترل از راه دور، سیستم های اطفاء حریق، نگهبانی و سرایداری، دوربین های مداربسته، اینترنت پرسرعت، مرکز نگهداری از کودکان، سالن تناسب اندام و بدنسازی و نیز بسیاری امکانات داخلی دیگر همه و همه در املاک و پروژه های دبی مدون سازی شده اند که همه اینها هرگونه نیاز ساکنین را به خوبی و بدون اتلاف هزینه و زمان برآورده میسازند.

۳) وجود دولت آگاه و کاردان: دبی در طی چند دهه اخیر از بیابانی بی حاصل به یکی از بهترین شهرهای جهان تبدیل شده است و این موضوع به تنهایی گویای وجود مسئولینی مسئولیت شناس و کاردان است و همین موضوع یک دارایی عظیم برای یک ملت و شهروندان هر شهر به حساب می‌آید، چرا که اگر سرزمینی، دولتی کاردان و کارشناس و با درایت داشته باشد، زندگی ساکنین آن سرزمین نیز توام با امنیت و آرامش و خوشبختی خواهد بود و حال که، دبی از این برتری و نعمت بزرگ نیز برخوردار است پس اهالی دبی نیز در آرامش و آسایش و امنیت همه جانبه زندگی میکنند.

۴) رکوردهای برتر جهانی: دبی نه تنها از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیشرفت های زیادی داشته بلکه در برخی از رکودشکنی ها نیز خود را به سطح جهانی رسانیده و حتی رکوردهایی منحصر به فرد را از آن خود نموده است. مثل داشتن بلندترین برج جهان به نام برج خلیفه با 163 طبقه و828 متر ارتفاع، لوکس ترین شهرک مسکونی دنیا به نام داماک هیلز و آکویا اکسیژن با وسعتی بالغ بر ۴۲میلیون فوت مربع، بزرگترین و بلندترین فواره دنیا با طول 275 متر و پرتاب آب تا 150 متر بالاتر، بزرگترین مرکز خرید دنیا یعنی دبی مال با بیش از 1.200 فروشگاه، بزرگترین باغ گل دنیا با 45میلیون گل، بزرگترین جزیره مصنوعی دنیا یعنی پالم جمیرا با 5کیلومتر در 5 کیلومتر و بسیاری دیگر.

جالب است بدانید دبی در حال ساخت منطقه ای جنگلی با قابلیت همیشه بارانی ست، همچنین دبی بزرگترین پیست چهار فصل دنیا و نیز سریعترین قطار شهری جهان یعنی هایپرلوپ را در خود جای داده است و اینها همه شگفت انگیز اند که جز رکورد شکنی های دبی به حساب می آیند .

۵) سرمایه گذاری با بالاترین اطمینان و سودهی ؛ تمام آنچه در گفته های بالا مطرح شد، با درجات بالاتری در درجه صحت و راستی قرار دارند، که از جمع بندی این مطالب میتوان به راحتی نتیجه گرفت که در شهری با این همه برتری، پس سرمایه گذاری در آن نیز، بی شک بیشترین درجه ی امنیت، اطمینان و سودآوری را خواهد داشت.

از آنجا که دبی یکی از برترین و بهترین شهرهای جهان است و محبوبیت بسیاری دارد، سرمایه گذاران زیادی از اقصی نقاط جهان برای سرمایه گذاری در املاک دبی اقدام کرده و میکنند و نیز با توجه به اینکه دبی فراز و نشیب های خود را طی کرده و به درجه ای از ثبات اقتصادی رسیده است، سرمایه گذاری در آن برای هر شخص سرمایه گذار، سوددهی بالایی داشته و به همین خاطر است که روز به روز بر آمار سرمایه گذاران املاک و مستغلات دبی افزوده می‌شود چرا که برای سرمایه گذاران قبلی سود و مزایای بیشماری داشته و در نتیجه سرمایه گذاران بیشتری جذب این سرمایه گذاری میشوند.

گفتنی ست وجود بزرگترین شرکت های سازنده املاک و مستغلات مطرح جهانی مثل داماک ، اعمار ، دبی پراپرتیز ، مراس و نخیل در ایجاد، طراحی و اجرای املاک و مستغلات موجود در دبی نقشی اساسی و ویژه داشته اند. برای آشنایی با املاک هریک از این شرکت ها، روی نام شرکت کلیک کنید.

با تأمل بر آنچه گفته شد، برای سرمایه گذاری در دبی تعلل جایز نیست.

برای خرید املاک دبی و بهره مندی از مزایای بیشمار آن همچنین کسب درآمد و سود بالا، هرچه سریعتر اقدام کنید و از پیشتازان عقب نمانید. به پورتال dxboffplan.com  که جامع ترین پورتال خرید و فروش املاک دبی می‌باشد مراجعه کنید، ملک و املاک محبوب خود را انتخاب نموده و به ما، که متخصص فروش املاک دبی هستیم اعتماد کنید، پس از انتخاب ملک، در اسرع وقت در بهترین املاک دبی، یک زندگی متفاوت و عالی را آغاز خواهید کرد.

(طیبه مرادی۲۸/۰۱/۰۰ ) 09170194808

damac بازدید : 52 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

آیکون تاورز ، پروژه ای مسکونی در قالب سوئیت و واحد‌های ۲,۱ و ۳ خوابه است که در بزرگراه شیخ زاید و از سوی شرکت سازنده املاک و مستغلات داماک در شهر زیبای دبی طراحی و اجرا شده است.

همین یک پاراگراف کوتاه بیانگر انبوه برتری ها و برجستگی های این پروژه است، چرا که قرار داشتن در شهر دبی آن هم در بزرگترین بزرگراه آن، و همچنین طراحی و اجرایی که از سوی داماک انجام شده، خود به تنهایی و بی هیچ توضیح دیگری تمامیت و بی نقص بودن یک سازه را نشان می دهد به خصوص آنکه این پروژه تنها سازه ای ست که با وجود قرار داشتن در بر اصلی جاده شیخ زاید، امکان واگذاری به غیر اماراتی را دارد و فری هولد نیز هست. آیکون تاورز با این همه برتری هایی که دارد جای هیچ اما و اگری را برای هیچ سرمایه گذار و خریداری با هر سلایق و علایقی باقی نمی‌گذارد.

همانطور که گفته شد آیکون تاورز فری هولد است یعنی قابلیت انتقال و واگذاری سند قطعی مالکیت به خریدار را دارد و تنها سازه ی بر اصلی شیخ زاید است که اجازه فروش و واگذاری به غیر اماراتی را نیز دارد و از این رو نیز، برتری ویژه ای را به خود اختصاص داده است. آیکن تاورز علاوه بر آنچه گفته شد، در خود بیمارستان آلمانی‌، مرکز خرید، سالن آمفی تئاتر و سینما، مرکز بازی و کافی شاپ نیز دارد. این سازه ی خارق العاده بخاطر موقعیت مکانی عالی که دارد و همچنین بخاطر قرار داشتن ایستگاه مترو در نزدیکی آن، به همه ی نقاط شهر دبی به راحتی و بدون اتلاف وقت و انرژی دسترسی دارد. نزدیکی به مراکز خرید، مراکز درمانی، اماکن تفریحی و رفاهی، آموزشگاه ها، دفاتر اداری و پارکها، رستوران ها، امکان دیدنی و... برای ساکنین این پروژه راحتی در رفت و آمد را پدید آورده است.

آیکون تاورز از جمله پروژه‌های داماک است که با استقبال زیادی روبرو شده و در حال حاضر فقط چند واحد از آن برای فروش باقی مانده است، تعلل نکنید و در اسرع وقت ملک خود را رزرو نمایید و از این همه برتری استفاده کرده و لذت ببرید.

گفتنی ست بخاطر برتری های موجود در این پروژه ی لوکس، سودآور بودن آن و همچنین تامین بیشتر مبلغ اقساط آن از طریق اجاره بها، تضمین شده است.

اگر اینجا را کلیک کنید تمام املاک داماک را خواهید دید.

وب سایت dxboffplan.com راهنمای شما در حوزه خرید و فروش املاک دبی می‌باشد که در آن میتوانید تمام املاک دبی را رصد کرده و ملک رویایی خود را در آن پیدا کنید، سپس انتخاب خود را به ما بگویید ما نیز برای انجام بهترین و راحت ترین سرمایه گذاری ، همراه شما خواهیم بود...

(طیبه مرادی ۲۷/۰۱/۰۰)

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 4,921
  • بازدید کلی : 29,517